quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
sorry ben alweer weg. moet toch kokenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
Deze sc is echt compleet naar de tering geholpen.
Niet door jouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sorry ben alweer weg. moet toch koken
jepquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
I DUNT RLY GIV A FUCKquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Politie ingelicht, AIVD leest ook al mee, ik ga zo je ouders bellen.
Kookse liefjuhquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
sorry ben alweer weg. moet toch koken
niet alleen hamer verpest de sfeer hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef zwerty het volgende:
Hamer, wat doe je hier als je toch alleen maar de sfeer komt verpesten?
Dan is het al heel snel heel rustigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
Is het mogelijk op een nieuw SC op te richten? Waar mensen sneller een ban krijgen met snellere regels ofzo
komt door een vieze kaper in ons midden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
Nee maar hij gaat er wel op doorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet alleen hamer verpest de sfeer hoor
Richt maar een nieuwe wereld op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
Is het mogelijk op een nieuw SC op te richten? Waar mensen sneller een ban krijgen met snellere regels ofzo
haha zeker wel aan het voetje ahahahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
Allemaal weer lief doen mensen, het feest is voorbij. Niks aan het handje.
sherlock op prom en cachet lulde over mijn foto's en dat vond ik niet leuk dus zei ik er wat van en maakte ik ruzie ofzo :Squote:
Was ik maar een bacterie op mijn eigen poep.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Richt maar een nieuwe wereld op.
De wereld is hi ha ho verrot.
OMG IM DEFO #TEAMPROMquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sherlock op prom en cachet lulde over mijn foto's en dat vond ik niet leuk dus zei ik er wat van en maakte ik ruzie ofzo :S
Je verdient een klap. Door een bus. Bij een ravijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Huilen hele emmers vol met tranen
TR? over?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
TR gemaakt en ik hoop dat de SC op slot geflikkerd wordt.
Goed bezig iedereen.
Maar sommige mensen kunnen zich wel gedragen en voor hun moet het niet verpest wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De sfeer hier die gewoon elke dag om te húilen is.
Ik een TR over die tyfus haai zn kaap.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De sfeer hier die gewoon elke dag om te húilen is.
(Spatie)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen zich wel gedragen en voor hun moet het niet verpest worden
(zwerty)
Daar moet maar een alternatief voor gezocht worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen zich wel gedragen en voor hun moet het niet verpest worden
(zwerty)
Of je zoekt een alternatief voor de verpesters.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar moet maar een alternatief voor gezocht worden.
Jaja, en dan kunnem de anderen zeker niet postenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar moet maar een alternatief voor gezocht worden.
Tevens prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Of je zoekt een alternatief voor de verpesters.
Bannen is een prima optie, niet dan? JNG ban.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jaja, en dan kunnem de anderen zeker niet postenweldus
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sherlock op prom en cachet lulde over mijn foto's en dat vond ik niet leuk dus zei ik er wat van en maakte ik ruzie ofzo :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |