Was ik maar een bacterie op mijn eigen poep.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Richt maar een nieuwe wereld op.
De wereld is hi ha ho verrot.
OMG IM DEFO #TEAMPROMquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sherlock op prom en cachet lulde over mijn foto's en dat vond ik niet leuk dus zei ik er wat van en maakte ik ruzie ofzo :S
Je verdient een klap. Door een bus. Bij een ravijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Huilen hele emmers vol met tranen
TR? over?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
TR gemaakt en ik hoop dat de SC op slot geflikkerd wordt.
Goed bezig iedereen.
Maar sommige mensen kunnen zich wel gedragen en voor hun moet het niet verpest wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De sfeer hier die gewoon elke dag om te húilen is.
Ik een TR over die tyfus haai zn kaap.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De sfeer hier die gewoon elke dag om te húilen is.
(Spatie)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen zich wel gedragen en voor hun moet het niet verpest worden
(zwerty)
Daar moet maar een alternatief voor gezocht worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:54 schreef zwerty het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen zich wel gedragen en voor hun moet het niet verpest worden
(zwerty)
Of je zoekt een alternatief voor de verpesters.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar moet maar een alternatief voor gezocht worden.
Jaja, en dan kunnem de anderen zeker niet postenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar moet maar een alternatief voor gezocht worden.
Tevens prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Of je zoekt een alternatief voor de verpesters.
Bannen is een prima optie, niet dan? JNG ban.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jaja, en dan kunnem de anderen zeker niet postenweldus
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sherlock op prom en cachet lulde over mijn foto's en dat vond ik niet leuk dus zei ik er wat van en maakte ik ruzie ofzo :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |