quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:35 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Band bestaat ook al dood leuk 32 jaar.... Toen ik ze in 2008 ofzo zag was deze dame nog de drummer, met 36 jaar toch een stuk jonger dan de rest en bijna de band zelf.
[ afbeelding ]
Bloodshed is op dezelfde dag. Plus totaal oninteressante line upquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef Thezappa het volgende:
gaat er nog iemand naar dat gelder muziek treffen
Ah, zien we je daar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bloodshed is op dezelfde dag. Plus totaal oninteressante line up
Misschien wel naar aurora infernalis.
O, dan gaan ze Panzer Division helemaal spelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
https://www.facebook.com/Mardukofficial?hc_location=stream
Jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dan gaan ze Panzer Division helemaal spelen.
Damn, woensdagavond... Beetje kut. Ik denk dat ik de komende tijd even extreem aardig tegen de roostermaker ga doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaen those of the unlight.
Daar ga ik zeker heen
Woensdagmiddag vrij en donderdagochtend vrijquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Damn, woensdagavond... Beetje kut. Ik denk dat ik de komende tijd even extreem aardig tegen de roostermaker ga doen.
Het zal waarschijnlijk pas om een uur of 19:00 beginnen, dus de woensdagmiddag is niet zo'n probleem. Donderdag om een uur of 11:00 beginnen zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Woensdagmiddag vrij en donderdagochtend vrij![]()
Ik moet helaas gewoon werken, maar goed ik slaap wel tijdens mijn werk.
Ja dat zou ik ook wel willenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk pas om een uur of 19:00 beginnen, dus de woensdagmiddag is niet zo'n probleem. Donderdag om een uur of 11:00 beginnen zou wel fijn zijn.
Paar maanden later Ondskapt en Endstille in fucking Groningen... Wil ik heel graag zien, maar Groningen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willenmaar helaas moet ik er gewoon weer om 8 uur zijn
Wanneer precies?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Paar maanden later Ondskapt en Endstille in fucking Groningen... Wil ik heel graag zien, maar Groningen...
27 maart. Da's een donderdag. Dat kan dus echt niet. Doodzonde.quote:
Nee dat is niet echt handig. Alhoewel het voor mij misschien wel een optie zou zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
27 maart. Da's een donderdag. Dat kan dus echt niet. Doodzonde.
Black Tonguequote:Op vrijdag 20 september 2013 14:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
da dum tis... hehe
zal ff wat laatste muzieken showen..misschien leuk voor iemand hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |