De Gendt zal zich wel hebben ingehouden voor morgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed dat De Gendt zich heeft leeggereden voor Hoogerland. Eindigt er maar een minuutje voor.
qftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Jammer dat ze niet samen 2 meter na beneden reden
quote:
Jinx.quote:
Maar het is wel mooi om te zien dat Froome het ook eens moeilijk heeftquote:
quote:
Het zijn niet meteen de 5 meest offensieve renners die er voor reden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Teleurstellend dat niemand durft te profiteren. Alsof Bertje zou wachten. Of Froome.
Het is niet de elfstedentocht :pquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon en groupe naar de finish?
Dat is dan ook weer zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn niet meteen de 5 meest offensieve renners die er voor reden.
Aanval op het geel.quote:
Behalve die Colombiaanse dwerg, maar die gaat het niet doen in een afdaling of op het vlakke.quote:
Hoi en tot zo bij de samenvatting.quote:
Nee je leven riskeren voor seconden die je niet paktquote:
Rodriguez zal er ook nog wel voorbij gaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:27 schreef Zelva het volgende:
Ten Dam ging het toch niet houden ten opzichte van Quintana met de rest van de Tour in zicht.
Had geluk dat Fuglsang en co er ook niet bijzaten. Alleen Rodriguez zou er nog over kunnen komen (zonder slechte dag voor Ten Dam).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:27 schreef Zelva het volgende:
Ten Dam ging het toch niet houden ten opzichte van Quintana met de rest van de Tour in zicht.
Stuk of 15 straks op Veelers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel minuten heeft Contador nu gepakt?
Het is meer de vraag of Ten Dam (en Mollema) mee kunnen met de top in de Alpen. Misschien was dit gewoon een slechte dag, maar voor hetzelfde geld is de koek gewoon op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:27 schreef Zelva het volgende:
Neuh, maak me ook meer zorgen om Mollema. Die komt echt niet meer uit het laatste wiel de laatste paar bergen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:27 schreef Zelva het volgende:
Maakt niet uit, zolang dat het wiel van Contador is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Neuh, maak me ook meer zorgen om Mollema. Die komt echt niet meer uit het laatste wiel de laatste paar bergen..
Hoeveelste keer is dit al dat je dit vraagt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2e volgensmijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Dimauro het volgende:
hoe doet Belkin het voor teamklassement ?
Saxo loopt weer uit door Roche.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Dimauro het volgende:
Gesink rijdt geen klassement hier, die kan beter zijn krachten sparen voor donderdag.quote:
De kenners wisten het zeker, dus het is vast gebeurdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit al dat je dit vraagt?
Niemand kan dieper gaan vooraan, maar of hij dat nog 3 volle dagen gaat volhouden is natuurlijk nog iets anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Neuh, maak me ook meer zorgen om Mollema. Die komt echt niet meer uit het laatste wiel de laatste paar bergen..
Nu nog 2e..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Dimauro het volgende:
Dat hij geen klassement rijdt weet ik. Gaan we het donderdag dan eindelijk zien ja?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink rijdt geen klassement hier, die kan beter zijn krachten sparen voor donderdag.
Dat is nooit hardop uitgesproken, alleen werd er gezegd dat er een mogelijkheid tot daartoe was.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De kenners wisten het zeker, dus het is vast gebeurd
Saxo 1 ja, de laatste keer dat ik keek stond Belkin nog op 2.quote:
Minute steaks bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was wel gepland volgens mij. Maar misschien kan hij nu beter voor Mollema knechten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat hij geen klassement rijdt weet ik. Gaan we het donderdag dan eindelijk zien ja?
11quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel seconden mag Bauke morgen verliezen op Contador?
11 secondenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cristal clearquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nooit hardop uitgesproken, alleen werd er gezegd dat er een mogelijkheid tot daartoe was.
10quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is kwijt dusquote:
En toch denk ik dat Contador ook nog wel ergens gaat breken. Die gooit er zoveel energie in en hij rijdt niet bij Sky.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Movistar er weer voor is gesprongen met Costa.quote:
Zullen nu wel zakken door die overwinning van Movistar, toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Saxo 1 ja, de laatste keer dat ik keek stond Belkin nog op 2.
Nee. Rijdt verdacht goed. Hoewel je dat natuurlijk niet mag zeggen.quote:
Kan je net hetzelfde zeggen van Mollema...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Rijdt verdacht goed. Hoewel je dat natuurlijk niet mag zeggen.
Sowieso verliezen ze tijd op Movistar ja, een hoop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zullen nu wel zakken door die overwinning van Movistar, toch?
Was ook al sterk in het voorjaar en heeft in het verleden bewezen goed te kunnen zijn. Met een daarnaast, niet geweldig deelnemersveld qua klassementsrenners, is het niet eens verdacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Rijdt verdacht goed. Hoewel je dat natuurlijk niet mag zeggen.
Johannes had gisteren al een goede rebus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond Bauke Mollema in de rebus stoppen.
Kwam als groot talent, maar stond al jaren stil. Zelfs bij Astana kwam er niet veel uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef Agger het volgende:
[..]
Was ook al sterk in het voorjaar en heeft in het verleden bewezen goed te kunnen zijn. Met een daarnaast, niet geweldig deelnemersveld qua klassementsrenners, is het niet eens verdacht.
En Radioshack, die zaten met drie man vooraan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso verliezen ze tijd op Movistar ja, een hoop.
Radioshack neemt meteen dat klassement over iddquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Radioshack, die zaten met drie man vooraan.
Link?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes had gisteren al een goede rebus.
Nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef freaky40 het volgende:
1 plaatsje, maakt hij morgen wellicht wel weer goed.
Hangt ook een beetje af van de tijdrit van morgen. Op Ventoux was Rodriguez niet veel beter.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ik zie Rodriguez hem ook nog wel inhalen
Lijkt er wel op dat die aan het verbeteren is, zie hem misschien zelfs nog een ritje winnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af van de tijdrit van morgen. Op Ventoux was Rodriguez niet veel beter.
Als Bauke 2e blijft maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ik zie Rodriguez hem ook nog wel inhalen
Ik denk dat het heel lastig wordt. Bauke rijdt nu al een paar etappes op de limiet. Dan kun je niet blijven volhouden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als Bauke 2e blijft maakt dat niet uit.
Overdrijven is ook een vak. De beste man werd 8ste in de Vuelta (zwaardere koers) dus was te verwachten hoor top 8 a top 10.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:45 schreef TLC het volgende:
LtD doet het toch meer dan uitstekend, als ie in Parijs in de top 10 zou kunnen staan
als je dat 4 weken geleden had gezegd was je meegenomen in een dwangbuis door mannen met witte doktersjassen
Hoeft ook nog maar 3 daagjes vol te houden ...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel lastig wordt. Bauke rijdt nu al een paar etappes op de limiet. Dan kun je niet blijven volhouden.
Dat is zijn stijlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel lastig wordt. Bauke rijdt nu al een paar etappes op de limiet. Dan kun je niet blijven volhouden.
Klopt, je weet ook niet of Kreuziger en Contador het kunnen volhouden. Wat ook voor hem spreekt is dat hij altijd nog een eindschot heeft waarmee hij het verlies kan beperken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoeft ook nog maar 3 daagjes vol te houden ...
Ah, dat klinkt iig goed. Op Ventoux had hij het volgens mij wel echt moeilijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is zijn stijlHij zei net al tegen Eurosport dat hij zeer makkelijk kon volgen. Het lijkt alsof hij ieder moment kan knappen maar dat is dus schijn zoals Escartin dat vroeger ook had.
Als je sommige van zijn slotkilometers ziet, lijkt me dat toch explosief genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef Remzz het volgende:
Mollema heeft gewoon de explosiviteit niet, weer gebleken vandaag. Exact hetzelfde 'probleem' als Gesink had/heeft.
Op de limiet is niet erover, dat kan dus nog.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hehe denk dat je hem onderschat en totaal verkeerd inschat. Remember ronde van Zwitserland (of wat was het laatst?) dat hij ineens wegreed bij alle toppers?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef Remzz het volgende:
Mollema heeft gewoon de explosiviteit niet, weer gebleken vandaag. Exact hetzelfde 'probleem' als Gesink had/heeft.
Contador is niet beter dan Mollema.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op de limiet is niet erover, dat kan dus nog.
Natuurlijk wordt het zwaar met Contador die de eindzege nog probeert binnen te halen, maar Froome zal het gaan controleren, net zoals vandaag, en dan kan Bauke 'gewoon' mee.
Al zal er op de Alpe nog wel het een en ander gaan gebeuren, maar dat kan zowel positief als negatief zijn voor Mollema.
zal nu wel via een neefje gaan ofzoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Werkt hij naar eigen zeggen niet meer mee. Rijdt sindsdien wel beter dan ooit.
Echt niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef Remzz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef Remzz het volgende:
Dat gevoel heb ik ook niet echt. Saxo heeft alleen het voordeel dat ze met Contador en Kreuziger 2 renners hebben die kort staan. Ze kunnen Mollema dus, zoals vandaag, aanvallen, echter zolang Sky op elke aanval reageert is er niet zoveel aan de hand.quote:
En Gesink trapt altijd een paar tanden te groot.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef Remzz het volgende:
Omdat hij mentaal te zwak is om kleiner te trappen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Gesink trapt altijd een paar tanden te groot.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Gesink trapt altijd een paar tanden te groot.
Kuurtje zal wel uitgewerkt zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Ten Dam had dus 'een slechte dag' aldus de NOS.
Had een mindere dag en had de explosieve aanval van Katusha en Contador en co. later niet verdacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef sonnyspek het volgende:
Wat was de reden dat LtD minder was? Heb het interview niet gezien...
na een rustdag?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Ten Dam had dus 'een slechte dag' aldus de NOS.
conta en Froome vielen, Quintana reed hard door ipv te wachten..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurde in de afdaling tussen Contador en Quintana
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 18:17:09Jammer. Moest snel eigen tempo rijden op de klim. Was hele sterke kopgroep. Iedereen wederom bedankt voor alle aanmoedigingen!! reageer retweet
Johnny is boos.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 18:19:26Overigens stel ik voor dat iedereen die het altijd denkt beter te weten zelf eens de Tour gaat rijden. Commentaar geven is zo makkelijk reageer retweet
Zo sterk was de kopgroep eigenlijk ook helemaal nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 18:17:09Jammer. Moest snel eigen tempo rijden op de klim. Was hele sterke kopgroep. Iedereen wederom bedankt voor alle aanmoedigingen!! reageer retweet
Johnny is boos.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 18:19:26Overigens stel ik voor dat iedereen die het altijd denkt beter te weten zelf eens de Tour gaat rijden. Commentaar geven is zo makkelijk reageer retweet
Die vleugels heeft hij een paar jaar geleden verloren. Helaasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien had Hoogerland gehoopt dat hij iets meer vleugels zou krijgen door zijn kampioenentrui.
Dus dat duimpje was sarcastisch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
conta en Froome vielen, Quintana reed hard door ipv te wachten..
Welnee, LTD schittert nu ook pas en is ouder dan Hoogerland, en Evans was ook veel ouder dan Hoogerland toen hij won...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die vleugels heeft hij een paar jaar geleden verloren. Helaas
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee, LTD schittert nu ook pas en is ouder dan Hoogerland, en Evans was ook veel ouder dan Hoogerland toen hij won...
Als Johnny in een ploeg komt te zitten die wat georganiseerder is, en als ploeg omhoog gaat, kan hij het wel. Plus goede dope natuurlijk, maar dat mag je eigenlijk niet zeggen
Boom heeft wel een poging gedaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Belkin geen mannetjes met een ontsnapping mee laat gaan. Ik snap dat een podiumplaats nu het belangrijkst is maar moet je daar iedereen voor opofferen ?
Ok, heb het niet gezien maar het is opvallend dat er na de eerste paar dagen geen enkele Belkin renner meer in de ontsnapping zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Boom heeft wel een poging gedaan.
Zie ook geen mannetje van Sky in de kopgroepen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, heb het niet gezien maar het is opvallend dat er na de eerste paar dagen geen enkele Belkin renner meer in de ontsnapping zit.
Ik zag die gele zondag nog ontsnappen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie ook geen mannetje van Sky in de kopgroepen.
Hoogste tijd dat ze weer eens een infuusje gaan nemen idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, heb het niet gezien maar het is opvallend dat er na de eerste paar dagen geen enkele Belkin renner meer in de ontsnapping zit.
Dat is zooooo jaren '00quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat ze weer eens een infuusje gaan nemen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |