10quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel seconden mag Bauke morgen verliezen op Contador?
Die is kwijt dusquote:
En toch denk ik dat Contador ook nog wel ergens gaat breken. Die gooit er zoveel energie in en hij rijdt niet bij Sky.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Neuh, maak me ook meer zorgen om Mollema. Die komt echt niet meer uit het laatste wiel de laatste paar bergen..
Lijkt me dat Movistar er weer voor is gesprongen met Costa.quote:
Zullen nu wel zakken door die overwinning van Movistar, toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Saxo 1 ja, de laatste keer dat ik keek stond Belkin nog op 2.
Nee. Rijdt verdacht goed. Hoewel je dat natuurlijk niet mag zeggen.quote:
Kan je net hetzelfde zeggen van Mollema...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Rijdt verdacht goed. Hoewel je dat natuurlijk niet mag zeggen.
Sowieso verliezen ze tijd op Movistar ja, een hoop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zullen nu wel zakken door die overwinning van Movistar, toch?
Was ook al sterk in het voorjaar en heeft in het verleden bewezen goed te kunnen zijn. Met een daarnaast, niet geweldig deelnemersveld qua klassementsrenners, is het niet eens verdacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Rijdt verdacht goed. Hoewel je dat natuurlijk niet mag zeggen.
Johannes had gisteren al een goede rebus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat we vanavond Bauke Mollema in de rebus stoppen.
Kwam als groot talent, maar stond al jaren stil. Zelfs bij Astana kwam er niet veel uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef Agger het volgende:
[..]
Was ook al sterk in het voorjaar en heeft in het verleden bewezen goed te kunnen zijn. Met een daarnaast, niet geweldig deelnemersveld qua klassementsrenners, is het niet eens verdacht.
En Radioshack, die zaten met drie man vooraan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso verliezen ze tijd op Movistar ja, een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |