2e volgensmijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Dimauro het volgende:
hoe doet Belkin het voor teamklassement ?
Saxo loopt weer uit door Roche.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Dimauro het volgende:
Gesink rijdt geen klassement hier, die kan beter zijn krachten sparen voor donderdag.quote:
De kenners wisten het zeker, dus het is vast gebeurdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is dit al dat je dit vraagt?
Niemand kan dieper gaan vooraan, maar of hij dat nog 3 volle dagen gaat volhouden is natuurlijk nog iets anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Neuh, maak me ook meer zorgen om Mollema. Die komt echt niet meer uit het laatste wiel de laatste paar bergen..
Nu nog 2e..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Dimauro het volgende:
Dat hij geen klassement rijdt weet ik. Gaan we het donderdag dan eindelijk zien ja?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink rijdt geen klassement hier, die kan beter zijn krachten sparen voor donderdag.
Dat is nooit hardop uitgesproken, alleen werd er gezegd dat er een mogelijkheid tot daartoe was.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De kenners wisten het zeker, dus het is vast gebeurd
Saxo 1 ja, de laatste keer dat ik keek stond Belkin nog op 2.quote:
Minute steaks bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel minuten heeft Contador nu gepakt?
Was wel gepland volgens mij. Maar misschien kan hij nu beter voor Mollema knechten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat hij geen klassement rijdt weet ik. Gaan we het donderdag dan eindelijk zien ja?
11quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel seconden mag Bauke morgen verliezen op Contador?
11 secondenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel seconden mag Bauke morgen verliezen op Contador?
Cristal clearquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nooit hardop uitgesproken, alleen werd er gezegd dat er een mogelijkheid tot daartoe was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |