Waarom lossen de baasjes dan het probleem voor de hond niet op die op door of een tuinslang met water te laten lopen in de tuin, of voor deze keer als je geen tuin hebt en 13 hoog woont, je douche of bad even met water te vullen en je hond erin te laten dompelen. I.i.g. aanstalten maakt om het je hond wat geriefelijker te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Veel honden zijn uit hun doen met dit weer, Billy is ook niet helemaal lekker, dat het morgen maar weer lekker af mag koelen
dudequote:
baas.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
Wandeling in de bossen en bergen gemaakt met Mishka, de pup die ik een kleinedrie maanden geleden op straat gevonden heb
leerprocesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes heeft zijn dag niet. Eerst bevangen van de warmte en nu ziek omdat hij zo nodig zeewater moest drinken.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom lossen de baasjes dan het probleem voor de hond niet op die op door of een tuinslang met water te laten lopen in de tuin, of voor deze keer als je geen tuin hebt en 13 hoog woont, je douche of bad even met water te vullen en je hond erin te laten dompelen. I.i.g. aanstalten maakt om het je hond wat geriefelijker te maken.Klagen dat je hond uit zijn doen is is niet het probleem oplossen en die waterbak alleen bijvullen is dat ook niet want de hond heeft afkoeling nodig met al dat vacht.
Wij hebben de sproeiers aangezet en de hond rent er heerlijk doorheen en gaat daarna weer geriefelijk na opgedroogd te zijn in de gekoelde zitkamer liggen.( huis heeft een centraal airco systeem)
Werkplek zonder zwembadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]Flikker ff op ja, doe ik wel, maar er moeten ook centjes verdiend worden, ik ben al blij dat ik ze mee mag nemen, zou leuk zijn als ik ze in de tijd van de baas non stop in badjes zou gaan dompelen zeg.
Oh en flikker maar helemaal op, mijn honden hebben geen vacht, goddank
quote:
Echt? belachelijk! Hier mag dat lekker binnen als het zo warm is, want je moet het ze natuurlijk zo comfortabel mogelijk makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]wat je ook doet, last houden ze toch wel, ze zullen ff buiten moeten pissen en schijten.
Tenminste, dat verwacht ik nog wel van ze hoor, heet of niet heet
Dino heeft uitgevonden dat de ventilator koelte veschaft.quote:
Straathonden ,Hector Malot had er een boek over kunnen schrijven.quote:
Wat een kutstreek van die mensen die haar hebben achtergelatenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Met Lucy, hond van m'n schoonpa die in Spanje, terwijl hoogzwanger en mishandeld, bij het afval was vastgeknoopt aan een container. Opgenomen in het gezin, puppy's weggeven aan geïnteresseerden en ondertussen weer vrolijk en blij een fijn thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |