grappig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef hugecooll het volgende:
Wellicht bij het verkrijgen van een vaste baan om die hypotheekschuld mee af te betalen
Had ik inderdaad gevonden, zal dan waarschijnlijk wel afhankelijk van het delict zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef ProFlamer het volgende:
Zie hier: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/klacht-ing/
Hypotheek zal dus geen probleem zijn, eventuele verzekeringen (opstal b.v.) wel.
Een veroordeling voor hypotheekfraude zal zwaarder tellen dan een veroordeling voor iets wat niet financieel gerelateerd is...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef MrKikker het volgende:
Had ik inderdaad gevonden, zal dan waarschijnlijk wel afhankelijk van het delict zijn.
De afgelopen 13 jaar ben ik nog nooit door een werkgever gevraagd of ik een strafblad heb oid, nooit een antecedenten onderzoek gehad en ik heb ook nooit een VoG in hoeven leveren en ik heb een goede baan in de ICT met een bovenmodaal salaris.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef hugecooll het volgende:
Wellicht bij het verkrijgen van een vaste baan om die hypotheekschuld mee af te betalen
Dat dus. Kom je in het EVA-register van banken voor, heb je echt een probleem om aan een hypotheek te komen. Ik weet niet of je iets met drugs + geld hebt gedaan en gestald op een bankrekening............quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een veroordeling voor hypotheekfraude zal zwaarder tellen dan een veroordeling voor iets wat niet financieel gerelateerd is...
Hence wellichtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:18 schreef bluuf het volgende:
[..]
De afgelopen 13 jaar ben ik nog nooit door een werkgever gevraagd of ik een strafblad heb oid, nooit een antecedenten onderzoek gehad en ik heb ook nooit een VoG in hoeven leveren en ik heb een goede baan in de ICT met een bovenmodaal salaris.
Hoe men er altijd bij komt dat je met een strafblad geen baan kan vinden?
Alleen bij de kutbaantjes (supermarkt etc) is dit aan mij gevraagd (maar dat is langer dan 13 jaar geleden)
(En nee, ik heb geen strafblad).
En ik heb bij zo'n beetje iedere werkgever een VoG in moeten leveren. Zal aan de werkgevers liggen en het vakgebied waar deze werkgevers in zitten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:18 schreef bluuf het volgende:
[..]
De afgelopen 13 jaar ben ik nog nooit door een werkgever gevraagd of ik een strafblad heb oid, nooit een antecedenten onderzoek gehad en ik heb ook nooit een VoG in hoeven leveren en ik heb een goede baan in de ICT met een bovenmodaal salaris.
Alleen bij de kutbaantjes (supermarkt etc) is dit aan mij gevraagd (maar dat is langer dan 13 jaar geleden)
(En nee, ik heb geen strafblad).
Dat vraagt men men altijd "namens een bekende" die - gek genoeg - maar geen baan kan vinden. Inderdaad is het hebben van een Justitieel Documentatie Register, geen belemmering; afhankelijk van het gepleegde feit én de duur die verstreken is. Plus de interpretatie van justitie "geen bezwaren kunnen vinden ...."quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:18 schreef bluuf het volgende:
Kinderopvang etc vraagt men er altijd om, in de ICT komt dit zelden voor, behalve als je voor bijvoorbeeld de overheid gaat werken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
En ik heb bij zo'n beetje iedere werkgever een VoG in moeten leveren. Zal aan de werkgevers liggen en het vakgebied waar deze werkgevers in zitten.
Ik ben (/was) ICT'er.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef bluuf het volgende:
[..]
Kinderopvang etc vraagt men er altijd om, in de ICT komt dit zelden voor, behalve als je voor bijvoorbeeld de overheid gaat werken.
Als ik een strafblad zou hebben zou het mij niet qua werk in de weg zitten : een gat op je CV ivm detentie is natuurlijk wel killing voor je carrière, verklaar maar eens waarom je dat gat op je CV hebt.
Zeg dan gewoon strafblad...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef blomke het volgende:
Inderdaad is het hebben van een Justitieel Documentatie Register
Heet al jaren niet meer "strafblad" formeel: 'uittreksel justitiële documentatie' Je moet met je tijd meegaan.quote:
Nee, je hebt een Justitieel Documentatie Registerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Heet al jaren niet meer "strafblad". Je moet met je tijd meegaan.
Daar doelde ik dus opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Heet al jaren niet meer "strafblad" formeel: 'uittreksel justitiële documentatie' Je moet met je tijd meegaan.
mogen we dat afkorten tot UJD?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Heet al jaren niet meer "strafblad" formeel: 'uittreksel justitiële documentatie' Je moet met je tijd meegaan.
Als je er maar bij vermeldt, waar het voor staat.quote:
nope dat niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:19 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat dus. Kom je in het EVA-register van banken voor, heb je echt een probleem om aan een hypotheek te komen. Ik weet niet of je iets met drugs + geld hebt gedaan en gestald op een bankrekening............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |