Dat lees ik vaker ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de nonchalante look echt altijd fucking veel tijd kostNiet normaal hoeveel tijd nonchalant eruitzien kost! (serieus!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik versta heel wat andersquote:
Jouquote:
Ik hou het wel bij m'n antibiotica gelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Slakken helpen welk tegen wratten enzo en mss oo wel tegen dat oudewijven gedoe van SC.
Anders kon je vast wel wat slakken krijgen van mijn broerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n antibiotica gel
Je broer kan daar goud geld mee verdienenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders kon je vast wel wat slakken krijgen van mijn broer
Nou niet echt. Die slakken groeien langzaam en het geld dat ze opleveren als ze wat groter zijn, hebben ze al opgegeten aan sla enzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je broer kan daar goud geld mee verdienen
Ik dacht slakken juist vrij snel groeiden, maar dat blijkt dus niet zo te zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou niet echt. Die slakken groeien langzaam en het geld dat ze opleveren als ze wat groter zijn, hebben ze al opgegeten aan sla enzo.
Hij heeft ze zelf puur voor de lol en tegen zijn hardnekkige wratten.
Ik ook niet. Maar dat heb ik nooit met dit warme weer. Zometeen maar een boterham met vieze stinkende smeerkaasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen trek en geen zin om te koken. Yeah.
Ik kan helemaal niets eten. Mijn buik voelt zo opgeblazen aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat heb ik nooit met dit warme weer. Zometeen maar een boterham met vieze stinkende smeerkaas
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets eten. Mijn buik voelt zo opgeblazen aan.
Vrouwenprobleempjes en ik zal wel iets gegeten hebben wat ik niet zou moeten eten. Soms krijg ik echt last als ik teveel vlees eet. Moet nodig eens een eliminatie-dieet gaan houden, maar daar kan ik mezelf toch nooit aanhouden.quote:
Daar heb ik gelukkig geen last meer vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwenprobleempjes en ik zal wel iets gegeten hebben wat ik niet zou moeten eten. Soms krijg ik echt last als ik teveel vlees eet. Moet nodig eens een eliminatie-dieet gaan houden, maar daar kan ik mezelf toch nooit aanhouden.
Stel je eens voor een hele week geen granen, wat eet je dan als ontbijt? En geen koekjes...
Minimaal 3 keer per weekquote:
Makkelijk 75 euro verdienen dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef Holenmens het volgende:
Volgens mij hebben ze nog weinig aanmeldingen voor Flirt Je Stijf
Gewoon telefoonnummer doorgeven van een goede vriendin of van je ex die je zeker weten niet meer moet.quote:
Of een dealtje maken met iemandquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon telefoonnummer doorgeven van een goede vriendin of van je ex die je zeker weten niet meer moet.
Edit: precies andersom dus
Zie maar eens iemand te vinden die liever 75 euro heeft dan een date met jou.quote:
Dat vraag ik me vaak af, of het niet gewoon van tevoren afgesproken isquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie maar eens iemand te vinden die liever 75 euro heeft dan een date met jou.
Dry your eyes mate, there's plenty more fish in the seaquote:
Er zullen er vast meer rondlopen, exen enzulks. Niet gelijk met je boze vinger richting mij gaanquote:
Mijn excusesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zullen er vast meer rondlopen, exen enzulks. Niet gelijk met je boze vinger richting mij gaan
Loat goannnn!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
Mint ook niet
Maar zij begrijpt duidelijk wel wie ik bedoel
Ah diequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ex? Nee one night stands vallen niet onder die term
SC en ik zitten vaak te geinen, meer nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn excuses![]()
Het zal anders wel een bitch van een ex van SC zijn.
Zie jij het als geinenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:01 schreef minthy het volgende:
[..]
SC en ik zitten vaak te geinen, meer niet![]()
En ja, zoiets
Ik ook hoor, maar die hoop vervloog volledig toen ik je in een ander topic zag posten over je uiterlijke voorkeuren. Plastische chirurgie heb ik overwogen maar toch maar gelaten...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie jij het als geinenik hoopte nog zo op meer
Niet nodigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar die hoop vervloog volledig toen ik je in een ander topic zag posten over je uiterlijke voorkeuren. Plastische chirurgie heb ik overwogen maar toch maar gelaten...
Klopt, omdat we toch op zeker niet gaan daten! Scheelt me duizenden euro's aan liposuctiequote:
En mij aan reiskostenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, omdat we toch op zeker niet gaan daten! Scheelt me duizenden euro's aan liposuctie
Precies! Of mij. Het is gewoon niet meant to bequote:
Was net wel aan het flirten met het Kassameisje van de hoogvlietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Of mij. Het is gewoon niet meant to be
Goedzo! Nu nog mee naar huis lokkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was net wel aan het flirten met het Kassameisje van de hoogvliet
Wat ik begreep had het iets met z'n gezondheid te maken.quote:
Turks met een hoofddoekje... Laten we dat maar niet doenquote:
ja lees op zijn twitter iets met hartkloppingen dan kan je inderdaad ook niet beter doorlopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ik begreep had het iets met z'n gezondheid te maken.
Ah joh, met de gordijnen dicht ziet niemand hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Turks met een hoofddoekje... Laten we dat maar niet doen
Precies! Dan maar niet, denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja lees op zijn twitter iets met hartkloppingen dan kan je inderdaad ook niet beter doorlopen.
Zonder training is het ook niet aan te raden, zeker niet omdat mannen tot een bepaalde leeftijd 50km per dag moeten lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het valt ook nog vies tegen, ben bang dat ik het ook niet zo zou halen zonder training
nee inderdaad wat ik begreep is Jim ook voor het blok gezet door Giel, las was dat Dionne Stax mee liepquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder training is het ook niet aan te raden, zeker niet omdat mannen tot een bepaalde leeftijd 50km per dag moeten lopen
Dan ben je een onnozele knurft als je onder dwang mee gaat doen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee inderdaad wat ik begreep is Jim ook voor het blok gezet door Giel, las was dat Dionne Stax mee liep
Jimquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben je een onnozele knurft als je onder dwang mee gaat doen...
Dat absoluut maar meer ruggengraat mag hij wél kwekenquote:
doet Giel ieder jaar met een nacht DJ geloof ik. In het verleden heeft hij ook Sander H en Wijnand er voor gevraagdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben je een onnozele knurft als je onder dwang mee gaat doen...
Ja dit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet Giel ieder jaar met een nacht DJ geloof ik. In het verleden heeft hij ook Sander H en Wijnand er voor gevraagd
Laat Giel zelf maar meelopen, smerige naaier dat het isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet Giel ieder jaar met een nacht DJ geloof ik. In het verleden heeft hij ook Sander H en Wijnand er voor gevraagd
Haten op Gielquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat Giel zelf maar meelopen, smerige naaier dat het is
Ik doe niets anders, ik duik tegen de volledige SC inquote:
Kan prima, zolang je je maar goed voorbereidt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Evertjan het volgende:
laat volgend jaar Domien maar meelopen met de avondvierdaagse
WAT EEN WANDELING WAT EEN WANDELING!!111quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Evertjan het volgende:
laat volgend jaar Domien maar meelopen met de avondvierdaagse
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN WANDELING WAT EEN WANDELING!!111
o jongens ik heb er de kracht niet meer voor!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En na een week gewandeld te hebben: mijn stem, mijn stem, mijn stem! Mijn voeten, mijn voeten, mijn voeten!
baas Harm Edens. Geweldig hoe droog hij altijd de grappen opleest tijdens Dit was het nieuwsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef minthy het volgende:
TV Gelderland maar opgezet, had ik helemaal nog niet aan gedacht. Harm Edens![]()
De vierdaagse verslaat hij ook onwijs tof!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
baas Harm Edens. Geweldig hoe droog hij altijd de grappen opleest tijdens Dit was het nieuws
a oke Hij heeft al eens opnames gemaakt bij ons in de buurt voor TV Gelderlandquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
De vierdaagse verslaat hij ook onwijs tof!
Verdomme, krijg ik wéér ergens de schuld vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef DaMook het volgende:
Ik merk wel dat mijn aanwezigheid het topic goed doet. Als Minthy nog eens een idee heeft
.
Dat was ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme, krijg ik wéér ergens de schuld van![]()
Dat ligt niet aan jou, het topic is tegenwoordig rustig in de avond. Ik ben niet voor niets een SC opgeschoven
Af en toe in de KSC, maar dan later op de avond en alleen als ik zin hebquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was ik ook, welke SC zit jij nu dan ?
Je lijkt op mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe in de KSC, maar dan later op de avond en alleen als ik zin heb
Dat weet ik, daar hebben we vorige week ofzo nog gepraatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je lijkt op mij, daar zit ik ook heel af en toe
.
Sinds school klaar is zit ik elke avond op de bank, pogen te relaxenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik hier al hang vanaf een uur of 10 's ochtends dan hang ik 's avonds meestal voor de tv. Zoals vanaaf
Ik denk ik meld het nog evenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar hebben we vorige week ofzo nog gepraat
TV is bij mij middag vermaakquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik hier al hang vanaf een uur of 10 's ochtends dan hang ik 's avonds meestal voor de tv. Zoals vanaaf
Ik ben oud en was de laatste maanden aardig vergeetachtig maar da's weer redelijk goed gekomenquote:
Mooi, kan ik nu vergeetachtig doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben oud en was de laatste maanden aardig vergeetachtig maar da's weer redelijk goed gekomen
Zeker weten doe ik het niet meer maar er staat me iets van bij dat je flink jonger bent dan ik!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nu vergeetachtig doen. Ik ben ook oud
.
Ik ben 30+er dus oudquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet meer maar er staat me iets van bij dat je flink jonger bent dan ik!
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben 30+er dus oud. Alles daarboven blijft hetzelfde 30+ .
Goed zoquote:
Neequote:
Ik heb niets met hem te makenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Vraag SilentChaos maar, die staat te springen om een date!
Dat misschien niet maar aangezien jullie beide blijkbaar graag op date willen leek het me een goede match.quote:
Mwah, nahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat misschien niet maar aangezien jullie beide blijkbaar graag op date willen leek het me een goede match.
Ik wil alleen maar helpen
Immer behulpzaam, zo ben ik nu eenmaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, nah. Wel lief dat je wil helpen
.
Ik ga nog wat eten en slapen denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Immer behulpzaam, zo ben ik nu eenmaal.
Vroege dienst?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga nog wat eten en slapen denk ik.
Jupsquote:
Mjah ik heb gelukkig wel een nacht minderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit fijn... Doe mij maar laat of nacht
Oh nee, echt overtuigd avondmens hier. Ook qua werk. Overdag is het een kantoorbaan, in de avond is iedereen thuis van school en werk. Dat maakt het werk veel tofferquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik heb gelukkig wel een nacht minder, middag is het lekkerste
, al zou ik langzaamaan graag dagdienst hebben, 9 tot 5 ofzo
.
3 tot 11 is ideaalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee, echt overtuigd avondmens hier. Ook qua werk. Overdag is het een kantoorbaan, in de avond is iedereen thuis van school en werk. Dat maakt het werk veel toffer
Die wens heb ik helemaal niet, al heb ik straks wel de papieren ervoor. Misschien ooit eens iets voor mezelf beginnen. Zelf de tijden bepalenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
3 tot 11 is ideaal, maar ik wil meer richting manager enzo en dan liefst 9 tot 5
.
Dat zou ik het liefde doen, iets voor mezelf beginnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Die wens heb ik helemaal niet, al heb ik straks wel de papieren ervoor. Misschien ooit eens iets voor mezelf beginnen. Zelf de tijden bepalen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou ik het liefde doen, iets voor mezelf beginnen. Maar dat zit er voorlopig nog niet in
. Voor nu ben ik weg
.
.
Er wil iemand daten, moest gelijk aan jou denken. Tof hè?quote:
Oh, tof!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef MaJo het volgende:
Ik lees hier even mee vanavondMorgen White Lies interviewen, ben benieuwd wat jullie van hun vinden
Vrouwelijk schoon is altijd goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef MaJo het volgende:
Ik lees hier even mee vanavondMorgen White Lies interviewen, ben benieuwd wat jullie van hun vinden
Zeker tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, tof!!![]()
Ik vind ze geweldig, al heb ik ze nooit live gezien.
Bedankt voor het welkomquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrouwelijk schoon is altijd goed
Waarvoor mag je ze interviewen?
Nice, veel plezier en succes alvastquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor het welkom
Ik ga ze interviewen voor de website Jimmy Alter
Thanks! Zal morgen wel laten weten hoe het wasquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wil iemand daten, moest gelijk aan jou denken. Tof hè?
Tof!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks! Zal morgen wel laten weten hoe het was
Thanks! Ga ik zeker doen, krijg er echt zin in als ik ze zo hoorquote:
quote:
twitter:xLindaM twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 23:16:33@Domien Morgen om 10:15uur 'Wat een dinsdag, wat een dinsdag'. reageer retweet
Jij hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker tofVind het ook wel spannend hoor! Heb ze wel eens live gezien, vond ze erg leuk
Alleen de tweede plaat was wat minder. De derde plaat is stukken beter kan ik je alvast verklappen
ik zal wat vaker langskomen hierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hier(ook al is 't maar voor even zo te zien
)
Pinkpop 2009 was erg goedHelaas was dit uurtje tegelijkertijd met (een vreselijke) avondetappe, dus ik ga morgen of overmorgen even terugluisteren. Nieuwe nummer klinkt ook gelukkig weer erg goed na dat tweede pulpproduct.
Ja in het indie topic ben ik dan weer vooral lurker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zal wat vaker langskomen hierluister alleen wat te weinig 3fm momenteel (collega's die Q Music luisteren
) Ben sowieso al meer in het indie topic te vinden
Lees wisselende verhalen over live shows, vond ze zelf in 2009 ook erg goed!
Hoe bevalt de ∆∆∆∆∆∆-LP?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zal wat vaker langskomen hierluister alleen wat te weinig 3fm momenteel (collega's die Q Music luisteren
) Ben sowieso al meer in het indie topic te vinden
Lees wisselende verhalen over live shows, vond ze zelf in 2009 ook erg goed!
Lombardo is sowieso mijn enige uitgesproken favoriet qua drummers, samen met Matt Tung.quote:
Ik kan even niet op de naam komen, maar dat is ook een fantastische drummer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lombardo is sowieso mijn enige uitgesproken favoriet qua drummers, samen met Matt Tung.
Hennie Huismanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan even niet op de naam komen, maar dat is ook een fantastische drummer.
Volgende keer maar Rinusje aanvragen.quote:
Deal. Welke?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende keer maar Rinusje aanvragen.
Eet veel bananen natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
mint waarom draai je je hoofd wegGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
mint waarom draai je je hoofd wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mint waarom draai je je hoofd wegHele oude foto, ik ben blond tegenwoordig. Toen was ik ook meer verlegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Hele oude foto, ik ben blond tegenwoordig. Toen was ik ook meer verlegen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
tegenwoordig durf je wat opener shirtjes aan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Picsquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tegenwoordig durf je wat opener shirtjes aan?
Nou ja, dat jurkje was al niet heel handig want ze rolden er bijna uit hihih!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tegenwoordig durf je wat opener shirtjes aan?
Wolfmother is beter.quote:
Buiten de tekst ja.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar let ik de meeste keren toch niet echt op.
Ja godver, ik zet m uitquote:
"Ik ben Lieke Veld, en ik vind dat elke luisteraar telt"quote:
Das niet zo fijn neequote:Op woensdag 17 juli 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
Zou ook best inhumaan zijn om Rámon ook nog de nacht te laten doen
Lieke elke dag op de tijden van Domien zetten, dan ga ik pas écht van dit topic houdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Ik ben Lieke Veld, en ik vind dat elke luisteraar telt"
Geef me dan de WAT EEN WEEKEND-opener van Domien maar
Dan ga ik wel naar Greatest Hits op 538 luisteren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Lieke elke dag op de tijden van Domien zetten, dan ga ik pas écht van dit topic houden
Ja maar dat gemekker dat je dan krijgt, moet dan haast 10x zo erg zijn als het geëtter op Domienquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar Greatest Hits op 538 luisteren.
Dat wel ja, maar gelukkig gaat 3FM dat nooit doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar dat gemekker dat je dan krijgt, moet dan haast 10x zo erg zijn als het geëtter op Domien
Ze hebben wel vaker een bizarre keus gemaaktquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar gelukkig gaat 3FM dat nooit doen
haha meen je dat nou?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag me DM'en voor het adres van de dame. Schijnt dus dat ze bij mij in de buurt woont.
Fleur is ook een behoorlijke zuurpruimquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Dat vond Fleur niet zo'n leuke opmerking.
Waarom geef je haar weg?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag me DM'en voor het adres van de dame. Schijnt dus dat ze bij mij in de buurt woont.
ze is gewoon een kleinzerige preutse tutholaquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fleur is ook een behoorlijke zuurpruim
Fax is onderwegquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ze is gewoon een kleinzerige preutse tuthola
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
We hebben weer synchroon zitten breien!
Helaas wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het heeft een gewei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Heeft weinig met country te maken hoorquote:
Oi!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus hij stond gewoon in het wild, zonder lapje ervoor?quote:
hall0nquote:
Als ik verliefd ben fap ik niet echtquote:
Nou zeg, aan mij geen zaadjes verspillen hoor!quote:
Het begint hoopvol, daarna vind ik het wat minder worden...quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit doet mij toch sterk aan Snow Patrol denken en dat is geen compliment.
Ik vind het schitterend, maar nu hou ik ook van Snow Patrolquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit doet mij toch sterk aan Snow Patrol denken en dat is geen compliment.
Zit je nou aan zelfverheerlijking te doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou aan zelfverheerlijking te doen?Dat ook, iemand moet het doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik geef je continu complimentenquote:
Tja, daarom moet ik het zelf maar doen. Net als met zo'n beetje alle andere dingenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geef je continu complimenten
Die ik weer keihard afzwak met zo'n opmerking als zojuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |