Dat lees ik vaker ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de nonchalante look echt altijd fucking veel tijd kostNiet normaal hoeveel tijd nonchalant eruitzien kost! (serieus!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik versta heel wat andersquote:
Jouquote:
Ik hou het wel bij m'n antibiotica gelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Slakken helpen welk tegen wratten enzo en mss oo wel tegen dat oudewijven gedoe van SC.
Anders kon je vast wel wat slakken krijgen van mijn broerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n antibiotica gel
Je broer kan daar goud geld mee verdienenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders kon je vast wel wat slakken krijgen van mijn broer
Nou niet echt. Die slakken groeien langzaam en het geld dat ze opleveren als ze wat groter zijn, hebben ze al opgegeten aan sla enzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je broer kan daar goud geld mee verdienen
Ik dacht slakken juist vrij snel groeiden, maar dat blijkt dus niet zo te zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou niet echt. Die slakken groeien langzaam en het geld dat ze opleveren als ze wat groter zijn, hebben ze al opgegeten aan sla enzo.
Hij heeft ze zelf puur voor de lol en tegen zijn hardnekkige wratten.
Ik ook niet. Maar dat heb ik nooit met dit warme weer. Zometeen maar een boterham met vieze stinkende smeerkaasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen trek en geen zin om te koken. Yeah.
Ik kan helemaal niets eten. Mijn buik voelt zo opgeblazen aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat heb ik nooit met dit warme weer. Zometeen maar een boterham met vieze stinkende smeerkaas
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets eten. Mijn buik voelt zo opgeblazen aan.
Vrouwenprobleempjes en ik zal wel iets gegeten hebben wat ik niet zou moeten eten. Soms krijg ik echt last als ik teveel vlees eet. Moet nodig eens een eliminatie-dieet gaan houden, maar daar kan ik mezelf toch nooit aanhouden.quote:
Daar heb ik gelukkig geen last meer vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwenprobleempjes en ik zal wel iets gegeten hebben wat ik niet zou moeten eten. Soms krijg ik echt last als ik teveel vlees eet. Moet nodig eens een eliminatie-dieet gaan houden, maar daar kan ik mezelf toch nooit aanhouden.
Stel je eens voor een hele week geen granen, wat eet je dan als ontbijt? En geen koekjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |