Dat lees ik vaker ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de nonchalante look echt altijd fucking veel tijd kostNiet normaal hoeveel tijd nonchalant eruitzien kost! (serieus!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik versta heel wat andersquote:
Jouquote:
Ik hou het wel bij m'n antibiotica gelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Slakken helpen welk tegen wratten enzo en mss oo wel tegen dat oudewijven gedoe van SC.
Anders kon je vast wel wat slakken krijgen van mijn broerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n antibiotica gel
Je broer kan daar goud geld mee verdienenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders kon je vast wel wat slakken krijgen van mijn broer
Nou niet echt. Die slakken groeien langzaam en het geld dat ze opleveren als ze wat groter zijn, hebben ze al opgegeten aan sla enzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je broer kan daar goud geld mee verdienen
Ik dacht slakken juist vrij snel groeiden, maar dat blijkt dus niet zo te zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou niet echt. Die slakken groeien langzaam en het geld dat ze opleveren als ze wat groter zijn, hebben ze al opgegeten aan sla enzo.
Hij heeft ze zelf puur voor de lol en tegen zijn hardnekkige wratten.
Ik ook niet. Maar dat heb ik nooit met dit warme weer. Zometeen maar een boterham met vieze stinkende smeerkaasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen trek en geen zin om te koken. Yeah.
Ik kan helemaal niets eten. Mijn buik voelt zo opgeblazen aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat heb ik nooit met dit warme weer. Zometeen maar een boterham met vieze stinkende smeerkaas
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets eten. Mijn buik voelt zo opgeblazen aan.
Vrouwenprobleempjes en ik zal wel iets gegeten hebben wat ik niet zou moeten eten. Soms krijg ik echt last als ik teveel vlees eet. Moet nodig eens een eliminatie-dieet gaan houden, maar daar kan ik mezelf toch nooit aanhouden.quote:
Daar heb ik gelukkig geen last meer vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrouwenprobleempjes en ik zal wel iets gegeten hebben wat ik niet zou moeten eten. Soms krijg ik echt last als ik teveel vlees eet. Moet nodig eens een eliminatie-dieet gaan houden, maar daar kan ik mezelf toch nooit aanhouden.
Stel je eens voor een hele week geen granen, wat eet je dan als ontbijt? En geen koekjes...
Minimaal 3 keer per weekquote:
Makkelijk 75 euro verdienen dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:35 schreef Holenmens het volgende:
Volgens mij hebben ze nog weinig aanmeldingen voor Flirt Je Stijf
Gewoon telefoonnummer doorgeven van een goede vriendin of van je ex die je zeker weten niet meer moet.quote:
Of een dealtje maken met iemandquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon telefoonnummer doorgeven van een goede vriendin of van je ex die je zeker weten niet meer moet.
Edit: precies andersom dus
Zie maar eens iemand te vinden die liever 75 euro heeft dan een date met jou.quote:
Dat vraag ik me vaak af, of het niet gewoon van tevoren afgesproken isquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie maar eens iemand te vinden die liever 75 euro heeft dan een date met jou.
Dry your eyes mate, there's plenty more fish in the seaquote:
Er zullen er vast meer rondlopen, exen enzulks. Niet gelijk met je boze vinger richting mij gaanquote:
Mijn excusesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zullen er vast meer rondlopen, exen enzulks. Niet gelijk met je boze vinger richting mij gaan
Loat goannnn!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:59 schreef SilentChaos het volgende:
Mint ook niet
Maar zij begrijpt duidelijk wel wie ik bedoel
Ah diequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ex? Nee one night stands vallen niet onder die term
SC en ik zitten vaak te geinen, meer nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn excuses![]()
Het zal anders wel een bitch van een ex van SC zijn.
Zie jij het als geinenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:01 schreef minthy het volgende:
[..]
SC en ik zitten vaak te geinen, meer niet![]()
En ja, zoiets
Ik ook hoor, maar die hoop vervloog volledig toen ik je in een ander topic zag posten over je uiterlijke voorkeuren. Plastische chirurgie heb ik overwogen maar toch maar gelaten...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie jij het als geinenik hoopte nog zo op meer
Niet nodigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar die hoop vervloog volledig toen ik je in een ander topic zag posten over je uiterlijke voorkeuren. Plastische chirurgie heb ik overwogen maar toch maar gelaten...
Klopt, omdat we toch op zeker niet gaan daten! Scheelt me duizenden euro's aan liposuctiequote:
En mij aan reiskostenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, omdat we toch op zeker niet gaan daten! Scheelt me duizenden euro's aan liposuctie
Precies! Of mij. Het is gewoon niet meant to bequote:
Was net wel aan het flirten met het Kassameisje van de hoogvlietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Of mij. Het is gewoon niet meant to be
Goedzo! Nu nog mee naar huis lokkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was net wel aan het flirten met het Kassameisje van de hoogvliet
Wat ik begreep had het iets met z'n gezondheid te maken.quote:
Turks met een hoofddoekje... Laten we dat maar niet doenquote:
ja lees op zijn twitter iets met hartkloppingen dan kan je inderdaad ook niet beter doorlopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ik begreep had het iets met z'n gezondheid te maken.
Ah joh, met de gordijnen dicht ziet niemand hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Turks met een hoofddoekje... Laten we dat maar niet doen
Precies! Dan maar niet, denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja lees op zijn twitter iets met hartkloppingen dan kan je inderdaad ook niet beter doorlopen.
Zonder training is het ook niet aan te raden, zeker niet omdat mannen tot een bepaalde leeftijd 50km per dag moeten lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het valt ook nog vies tegen, ben bang dat ik het ook niet zo zou halen zonder training
nee inderdaad wat ik begreep is Jim ook voor het blok gezet door Giel, las was dat Dionne Stax mee liepquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder training is het ook niet aan te raden, zeker niet omdat mannen tot een bepaalde leeftijd 50km per dag moeten lopen
Dan ben je een onnozele knurft als je onder dwang mee gaat doen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee inderdaad wat ik begreep is Jim ook voor het blok gezet door Giel, las was dat Dionne Stax mee liep
Jimquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben je een onnozele knurft als je onder dwang mee gaat doen...
Dat absoluut maar meer ruggengraat mag hij wél kwekenquote:
doet Giel ieder jaar met een nacht DJ geloof ik. In het verleden heeft hij ook Sander H en Wijnand er voor gevraagdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben je een onnozele knurft als je onder dwang mee gaat doen...
Ja dit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet Giel ieder jaar met een nacht DJ geloof ik. In het verleden heeft hij ook Sander H en Wijnand er voor gevraagd
Laat Giel zelf maar meelopen, smerige naaier dat het isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doet Giel ieder jaar met een nacht DJ geloof ik. In het verleden heeft hij ook Sander H en Wijnand er voor gevraagd
Haten op Gielquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat Giel zelf maar meelopen, smerige naaier dat het is
Ik doe niets anders, ik duik tegen de volledige SC inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |