't valt niet mee hé, zo'n forum.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:36 schreef Witchybitch het volgende:
http://2.bp.blogspot.com/(...)/s1600-h/images.jpeg
opa bakkebaard
Applequote:
Ja, ik ben iemand die heel dichtbij je staat en leeft. Maar ik zeg niet wie.quote:
valt niet mee he,op een link klikken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
't valt niet mee hé, zo'n forum.
De kin van Mapima is een beetje het omgekeerde van dat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:45 schreef wenfer2 het volgende:
britneycheers:
[ afbeelding ]
mapima:
[ afbeelding ]
Valt op sommige foto's wel op ja, overigens is die OV-grap wel goed voor haar doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
De kin van Mapima is een beetje het omgekeerde van dat.
ik heb meer massaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef wenfer2 het volgende:
Zoals jullie allemaal wel weten bevinden zich er onder het FOK!kers volk een hele hoop bazen maar heb je soms ook te maken met de wat meer onwetende users. Dit heeft tot gevolg dat de meeste users zich vrijer voelen als zij zich voortbeweegt in een wat meer anonieme sfeer. Wel kom je zo nu en dan wat meer te weten over bepaalde users wat een beeld van de user in kwestie kan scheppen. Graag zie ik jullie foto's van users tegemoet van hoe jullie denken dat hij of zij eruit ziet met username en reden wellicht.
TS begint:
Frank_Drebin:
[ afbeelding ]
Susteren:
[ afbeelding ]
hoink581:
[ afbeelding ]
Piye:
[ afbeelding ]
Dimachaerus:
[ afbeelding ]
gr gr,
wenfer2
Inmiddels 4 jaar later verwacht ik ook een bril die het afmaakt.quote:
Lijkt toch wel een beetje?quote:
hahaha meloewa en chloro klopt nog echt ook volgens mij !quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef ntm het volgende:
Panzermaus
[ afbeelding ] Krioro
[ afbeelding ] Chloroform
[ afbeelding ] O.us2.0
[ afbeelding ] Meloewa
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Missblackhairhighheels
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[b][b]Angel-Joy[/b][/b]:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[b][b]Angel-Joy[/b][/b]:
[ afbeelding ]
Die man ziet er koala gay uit hahahahquote:
teringquote:
a-pretty-fresh-faced-blond-woman-at-fifty-years-old.jpgquote:
Ja als je blond woman op google typt krijg je datquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
a-pretty-fresh-faced-blond-woman-at-fifty-years-old.jpg_________________________________________!
Zo zie ik haar serieus voor mequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze klopt nog echt ook volgens mij !
Ja, klopt welquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kheb wel eens pic gezien volgens mij zelfde bril ook , kapsel en gezicht expression
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |