abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:20:03 #91
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129037598
IT was het toch klaprooss? Daar zoeken ze gelukkig nog wel wat goed personeel, dat scheelt!
pi_129038206
NoBoNo geen it, hij zit in de reclame. Nu een eigen bedrijf maar hij gaat er bijna aan onderdoor. En tja als er ook nog een kleintje bij komt is het wel prettig om wat vastigheid te hebben qua salaris. Het zal alsnog een hele rit worden. Z'n compagnon doet moeilijk, maar dan ook echt moeilijk en op een vervelende manier. Lastig maar ook daar komen we doorheen!

Vanmiddag kom,ik terug met hopelijk goed nieuws! Fijne dag :*
♥ J & S
pi_129038460
FR wat rot van de harsbrandplek! Hopelijk in het zh alles goed en mag je lekker weg.

Rooss spannend!!!! Goed nieuws voor je (8>
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:12:21 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129039200
Fijn nieuws Roos! *O* Vanmiddag door voor nóg meer goed nieuws! :)

Pfoeh, dat scheren daar beneden is ook nog een gedoe. Voorheen kon ik m'n buik gewoon wat verplaatsen..nou, nu echt niet meer :')
pi_129039258
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Cwen het volgende:

Limone,een uur op de hometrainer... Ik wil ook maar die van mij staat al weken stof te vergaren! :(

Maar eerst mag ik zo naar de vk, geboorteplan bespreken en kiddo spieken!
Is ook niet leuk. Maar nog even Swennie! Dan kan je aan je herstel werken. Hebben ze je daarover al iets van prognoses gegeven?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

In een salon kan dat prima 8-).
Nou, liever niet in die van f_r :+

quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:25 schreef klaprooss het volgende:
Wachten is niets, de tijd gaat te langzaam nu. Ik kan natuurlijk het huishouden doen :')

De tour? Ik vind alleen de laatste 20 min leuk :+!

Limone helaas geen tip, kijk nu TLC maar dat is ook niets. Zucht, welke docu ga je kijken?
Ik keek 'Mijn geniale broer Harry' Op zich een goede docu, maar er zitten ook close-ups van alcoholverslaafden in en ik word altijd erg onpasselijk van de (gezichts)huid van alcoholverslaafden. Dus net zwanger niet echt een aanrader. Dan is Heel Holland Bakt een betere voor de volgende keer :)

Fijn van je vriend!

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb je geen leuke serie die je kunt downloaden
of boodschappen die je moet doen
of bij iemand op de koffie

of een klusje wat toch moet gebeuren (als ik me verveel danworden meestal eindelijk de klsujes gedaan die anders blijven liggen, zo heb ik afgelopen week de stoel van de babykamer geschuurd en geschilderd en de garage opgeruimd *) )

ow en tip voor volgende keer..afspraken voor echo's e.d s'morgens vroeg plannen :P
Wat lekker pro-actief! Ik ga dan meestal een boek lezen. Of, als ik mij daarop niet kan concentreren, oude tijdschriften..
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:16:17 #96
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129039353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef GotC het volgende:
Fijn nieuws Roos! *O* Vanmiddag door voor nóg meer goed nieuws! :)

Pfoeh, dat scheren daar beneden is ook nog een gedoe. Voorheen kon ik m'n buik gewoon wat verplaatsen..nou, nu echt niet meer :')
Ook dat kun je laten doen! ;-)
pi_129039386
nja meestal als ik al het punt heb bereikt dat ik me verveel kan ik daar de rust niet voor vinden :P
pi_129039477
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja meestal als ik al het punt heb bereikt dat ik me verveel kan ik daar de rust niet voor vinden :P
heerlijk! Alhoewel vervelen ook goed is (of geldt dat alleen voor kinderen?)..
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:19:46 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129039478
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ook dat kun je laten doen! ;-)
Pfuh :D Ammenooitniet.
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:21:01 #100
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129039523
Man/vriend wil daar niet bij helpen? :?
Nou ja dan moet ik ook niet zeuren! hahaha
pi_129039586
Goedemiddag!
Vanmorgen eindelijk weer even wat meer kunnen uitslapen, dus heb weer wat slaap uurtjes ingehaald, jeej :)

Klaproos, bijnaaa! Succes vanmiddag en ook vooral met het wachten ;) En fijn dat je vriend waarschijnlijk een nieuwe baan heeft!
Bla en hopelijk FR, bijna vakantie w/
En FR, succes met de brandwond, wel echt slecht hoor! Zou inderdaad nog wel even bellen of een review achterlaten..

Sylver, 39 weken, gaat snel nu! Alles al voorbereid staan en klaar :) ?
En hier vandaag dus 38 weken *O* !
pi_129040048
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:19 schreef Limone het volgende:

[..]

heerlijk! Alhoewel vervelen ook goed is (of geldt dat alleen voor kinderen?)..
Geen idee, maar als ik of mijn dochter zich verveeld is dat neit goed voor onze omgeving :P
pi_129040108
:D Zielig voor je vent!
pi_129040347
Vervelen is een kunst O+
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:53:16 #105
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129040554
Zo, ben weer bijgelezen, maar nu ben ik de helft alweer vergeten :@

Klaproos iig succes vanmiddag!

En Suus alweer 38 weken! *O*
Schiet bij jou ook al aardig op! Jij alles al zo'n beetje klaar? :)

Hier staat en ligt alles klaar (geloof ik, heb de hele tijd het idee dat ik van alles vergeet!), al heb ik het idee dat het huis nooit schoon genoeg is naar mijn smaak Maar ook geen zin om alles over te blijven doen :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_129040719
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:37 schreef Limone het volgende:
:D Zielig voor je vent!
:Y
pi_129040771
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef Sylver_ het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen, maar nu ben ik de helft alweer vergeten :@

Klaproos iig succes vanmiddag!

En Suus alweer 38 weken! *O*
Schiet bij jou ook al aardig op! Jij alles al zo'n beetje klaar? :)

Hier staat en ligt alles klaar (geloof ik, heb de hele tijd het idee dat ik van alles vergeet!), al heb ik het idee dat het huis nooit schoon genoeg is naar mijn smaak Maar ook geen zin om alles over te blijven doen :@
Ja, ik heb ook het gevoel dat ik nog dingen vergeet. Komt denk ik ook omdat je bijna 9 maanden steeds een beetje bezig bent met dingetjes voorbereiden/kopen etc. dat je je eigenlijk ook niet kan voorstellen dat alles nu 'helemaal klaar' is..
Ik heb nu in ieder geval de babywasjes gedaan en de ziekenhuis tas bijna gereed. Moet alleen nog kleding voor als ik weer naar huis mag, telefoon en lader, toiletartikelen, iets te lezen etc inpakken.. Maar meeste heb ik komende tijd nog nodig hier :)
Geboortekaartjes liggen nu voor een (hopelijk) laatste aanpassing bij de drukker. Schoonmaakdrang heb ik dan weer minder :@
pi_129040846
Ben weer terug met een dikke sticker van de vk! *O*

En mijn (voor)gevoel was juist: uit de echo en op de hand bleek dat de kiddo nu al op ruim 3 kg wordt geschat :D. Ze heeft ook echt al spekwangen en dikke knuistjes O+ :D O+

Limone, tja, dat ligt eraan hoe mijn bekken door de bevalling heenkomt. De eerste 5 dagen daarna wordt het sowieso bedrust en dn met behulp van de fysio of de osteopaat weer opbouwen. Maar het kan maanden duren... Ik zie het wel.
Home is where the O+ is...
pi_129040923
spekwangetjes O+

En babywasje...lijkt me heerlijk om daar straks aan te beginnen. Vondt ik vorige keer ook al een genot hihi
  woensdag 17 juli 2013 @ 13:07:27 #110
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129040947
Ben benieuwd of de mijne ook al een beetje een spekkerd is O+ strakjes goed loeren O+

Ik ben deze week begonnen met wassen, de hoezen enzo. Voor het strijkwerk moet ik nog wat moed bij elkaar rapen :')
pi_129041046
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:03 schreef Cwen het volgende:
Ben weer terug met een dikke sticker van de vk! *O*

En mijn (voor)gevoel was juist: uit de echo en op de hand bleek dat de kiddo nu al op ruim 3 kg wordt geschat :D. Ze heeft ook echt al spekwangen en dikke knuistjes O+ :D O+

Jeej, gefelici! Spekkie O+ . Konden ze de handjes en wangetjes echt al zo goed zien op de (2d?) echo, grappig!

En babywasjes, vond ik in het begin ook erg leuk. Maar na het 5e wasje en de hele berg strijken was ik ook wel weer erg blij dat het klaar was! Had misschien ook niet alles hoeven wassen (zoals kruikenzakjes, moltons, slabbetjes etc.. maarja dan was alles maar gedaan..)
pi_129041073
Doos met Noppies bestelling binnen!! Vriendin gaat aardig los tegenwoordig :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_129041129
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
Doos met Noppies bestelling binnen!! Vriendin gaat aardig los tegenwoordig :D
het is sale!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129041163
Ja, was 2D echo en ze lag er precies goed voor! Had ook niet verwacht het zo goed te kunnen zien O+
pi_129041307
Cwen goed gekeurd *O*

Ik ben ook goed gekeurd in principe. Kindje is gedraaid zou ik daarom zo ziek geweest zijn afgelopen nacht? Maar dan mag het nu wel over zijn. Moest wel bloedprikken en urine inleveren. Hoor de uitslag vanmiddag.
pi_129041830
Egopost

Ik lig op de SEH, vannacht had ik het redelijk benauwd en vanochtend nog dus even huisarts gebeld, mocht langskomen en daar bleek saturatie te laag dus ingestuurd. Eerst echo en ctg ( :') ) gehad en Pino heeft nergens last van gelukkig, die is gewoon weer gegroeid en wordt nu op 1967 gram geschat.
Ik lig nu op labuitslagen te wachten.
  woensdag 17 juli 2013 @ 13:31:26 #117
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129041904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:29 schreef Spewey het volgende:
Egopost

Ik lig op de SEH, vannacht had ik het redelijk benauwd en vanochtend nog dus even huisarts gebeld, mocht langskomen en daar bleek saturatie te laag dus ingestuurd. Eerst echo en ctg ( :') ) gehad en Pino heeft nergens last van gelukkig, die is gewoon weer gegroeid en wordt nu op 1967 gram geschat.
Ik lig nu op labuitslagen te wachten.
Wat een schrik :o sterkte :* wel fijn dat pino er geen last van heeft.
pi_129041951
Oi Spewey, dat is schrikken! Hebben ze een idee van de oorzaak?

FR, dat is mogelijk, ja. Maar wel stom dat je nog steeds misselijk bent... Het ging iets beter, toch?
pi_129041981
he jeetje spewey! Pino is dan wel lekker bol al, maar moet echt nog even blijven zitten hoor!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129042232
oe spewey dat is schrikken. Nu maar hopen dat je saturatie snel weer op orde is

@cwen nee het gaat eigenlijk alleen maar slechter de laatste weken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')