quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Phaidra het volgende:[..]
Hoe is het gegaan?

KZ welkom met je mooie dreumes! Leuk feest gehad vandaag?
Soesa ook al stiekem hier

Tinu, het verschil met een gewone nachtmerrie is dat kinderen dan makkelijk gewekt kunnen worden en getroost willen worden. Met nachtangst raken ze van contact juist in paniek. Hier kan je wel wat lezen erover:
http://www.kinderneurolog(...)p/pavornocturnus.phpKyara, wat een lol op de schommel

ik weet niet het begon een beetje raar en gaf me een naar gevoel

alsof het mijn schuld was dat oliver niet eet

want ik voed hem teveel hij mag maar 2 a 3 voedingen per 24 uur... want ik overvoed hem en daardoor eet hij niet , en vroeg ze ofdat er nog meer kinderen kwamen waarop ik zei nee, dat ik hem dan als mijn kleine baby zag en niet wilde dat hij groter werd.. ik heb nogal bot gereageerd daarop dat oliver en arwen evenveel betekenen , dat er een vermoeddelijke oorzaak is en dat de dietiste me orders gegeven heeft.
Dat hem ontzeggen en laten huilen voor 3 dagen want dan moet hij toch echt wel eten

ik niet in mee ga want ik ga geen machtspelletjes spelen, daarmee help ik hem niet en mezelf niet.
Dat hij niet voor niets niet eet en zijn eten uitspuugt. Toen veranderde haar toen en kwam ze met wat ideetjes qua spelletjes/spelen met eten wat nu komende 2 weken onze taak is, dus lekker laten viezerikken met bonen in tomatensaus bijv. of spelen met maizena en water dus vooral voelen voelen voelen

en dat vind ik helemaal prima en lijkt me een fijnere en betere aanpak dan machtsspelletjes spelen

..