las ook je verhaal in een ander topic. Hoop dat je je verhaal kwijt kunt in dat topic.
 las ook je verhaal in een ander topic. Hoop dat je je verhaal kwijt kunt in dat topic.  haha oeps
 haha oeps
 lekker vies!
 lekker vies!
 voor het eerst sinds maanden! Had wel een erg volle en pijnlijke borst
 voor het eerst sinds maanden! Had wel een erg volle en pijnlijke borst  Auw
 Auw  

Was nou niet helemaal de bedoeling haha, Cristel mag natuurlijk ook gewoon vies worden hoor, net als die andere 2
  Was nou niet helemaal de bedoeling haha, Cristel mag natuurlijk ook gewoon vies worden hoor, net als die andere 2  

Dat ze vies mag worden haalde ik nu juist uit jouw post.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:01 schreef PureEvil het volgende:
Volgens mij heb ik hier een discussie opgestartWas nou niet helemaal de bedoeling haha, Cristel mag natuurlijk ook gewoon vies worden hoor, net als die andere 2

!
!

geen eens tuin meubels!
 geen eens tuin meubels!

volgend jaar!
 volgend jaar!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het babybadje voldoet ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, heb je geen wasteiltjes of kleine kratjes ofzo, vast ook reuze leuk.

quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Een foto zegt meer dan duizend woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de beschrijving van M. op de schommel.
 Wij hebben een picknicktafel, maar dat vind ik niet lekker zitten als M. buiten speelt. Ik vond een knalgele plastic tuinstoel van de IKEA wel een goed plan. Alleen nu wil M. daar steeds op zitten.quote:
Wij hebben een picknicktafel, maar dat vind ik niet lekker zitten als M. buiten speelt. Ik vond een knalgele plastic tuinstoel van de IKEA wel een goed plan. Alleen nu wil M. daar steeds op zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef bitterend het volgende:
Wij hebben niksgeen eens tuin meubels!

Zodra ik er zit gooit hij de bal daar waar hij niet mag komen (achter een hekje tussen de planten het onkruid) en roept dan: 'uhoh! Mama!!! uhoh!' Waarmee hij bedoelt dat ik die bal moet pakken. Zodra ik de bal heb en me omdraai zit meneer mooi weer in de stoel met een big smile.
Dit weekend nog maar een stoel halen.
Hier is het na het middagslaapje wel lekker in de tuin. 's Morgens hebben we de zon en dan is het echt niet fijn. In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget

tapijt in grootste deel van woning dus in blote kont rond lopen is niet echt optie
 tapijt in grootste deel van woning dus in blote kont rond lopen is niet echt optie  

ik had brood met kaas gedompeld in ei-melk mix en in de pan gedaan
 ik had brood met kaas gedompeld in ei-melk mix en in de pan gedaan  

ik ben zo veranderlijk als wat
 ik ben zo veranderlijk als wat   

Wat een mooi meiske!
  Wat een mooi meiske! . Wij zijn er ook mee bezig, maar dan bij onze oudste, haha. Die is nu overdag zindelijk (hoera!). Maar hier wel in z'n blote kont (of onderbroek) rond laten lopen. Wij hebben een houten vloer, dus dat gaat prima. Voor tapijt geen tips!
 . Wij zijn er ook mee bezig, maar dan bij onze oudste, haha. Die is nu overdag zindelijk (hoera!). Maar hier wel in z'n blote kont (of onderbroek) rond laten lopen. Wij hebben een houten vloer, dus dat gaat prima. Voor tapijt geen tips! .
. . Ach, ach....
. Ach, ach....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |