abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:33:05 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129072812
Ik heb "zandbak" kleding. Broekje dat wordt ook niet elke dag gewassen maar gaat de volgende dag gewoon weer aan als het niet te vuil is.

En vanmiddag gaan we weer met water kliederen en dan heeft ie gewoon een zwemluier aan. Misschien dat ik hem ook een emmertje zand bij het water geef, kijken of ie dat leuk vindt :D
pi_129073021
Nts, nare smakken zijn dat.. Hopelijk valt het mee verder.
Gelukkig lijken de kindjes harder dan hun moeders denken ;)

Daan zat zonet klem. Een springvorm als hoepel gebruiken, en dan over de knieën trekken als je zit, dat werkt dus niet. Hij keek wel sipjes :P
pi_129073194
Mevr mus en fee wat een leukerds!

Fee :* las ook je verhaal in een ander topic. Hoop dat je je verhaal kwijt kunt in dat topic.

DF
:D haha oeps

NTS
Das sneu :(

Kyara
Wat leuk dat je dat met M doet.
Ik doe ook al jaren mee met tweelingonderzoek, erg leuk om te doen en te zien dat de antwoorden op bepaalde (terugkerende)vragen steeds veranderen.

Bitterend
:D lekker vies!

S mag ook lekker vies worden. Ze krijgt wel jurkjes en bijv witte leggings aan maar de wasmachine doet z'n werk wel (of niet, ook niet erg). S eet ook zonder slab (wil ze echt niet om) en dat gaat best goed. Hier en daar een vlekje in dr romper maar daar kan ik me niet druk om maken.
Wat ze echt leuk vind is eten in haar romper stoppen als ze genoeg gegeten heeft. :Y)

Ze heeft vannacht 'doorgeslapen! *O* voor het eerst sinds maanden! Had wel een erg volle en pijnlijke borst :X Auw
Om 5u wakkerwakker maar vrolijk dus zijn we lekker met z'n 3en naar beneden gegaan en hebben we ontbeten, gespeeld en om half8 haar weer op bed gedaan en ze slaapt nu nog :+
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:01:34 #104
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_129073211
Mogguh :)

Volgens mij heb ik hier een discussie opgestart :P Was nou niet helemaal de bedoeling haha, Cristel mag natuurlijk ook gewoon vies worden hoor, net als die andere 2 :)

Geweldige foto Bitterend! _O-

Nee Kyara, ik heb geen foto gemaakt van Cristel.....

Boh Nts, schrikken zeg! maar hopen dat ze er niet te veel last van heeft :*
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:03:27 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_129073245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:01 schreef PureEvil het volgende:

Volgens mij heb ik hier een discussie opgestart :P Was nou niet helemaal de bedoeling haha, Cristel mag natuurlijk ook gewoon vies worden hoor, net als die andere 2 :)

Dat ze vies mag worden haalde ik nu juist uit jouw post. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:16:56 #106
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_129073517
Draakje heeft er verder geen last van geloof ik. Die springt en rent (en valt) al weer in het rond!

Deepfreeze, arme D. hahaha!

Zoë, wat fijn dat S. doorgeslapen heeft!!!

Kyara, anders zet je het zwembadje langs de zandbak? Succes gegarandeerd! Na 2 uur heb ik steevast 2 modderbadjes. Water met de gieter in de zandbak, daarna zelf in de zandbak. Van de zandbak in het zwembadje enzovoorts ;)!
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:24:18 #107
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129073659
Ik heb geen zwembadje, alleen een babybadje. En M kennende vindt hij het wel leuk om te kliederen maar niet om er in te zitten of zo.
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:04:12 #108
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_129074467
Wij hebben zo'n schelp. De bodem vol zand, de deksel vol met water <3! Ideaal!
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:07:34 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129074537
Hier een houten zandbak dus wil het zand ook wel een beetje netjes houden, het is wat bewerkelijker dan zo'n schelp. Er moeten straks 3 kinderen in dus dan is zo'n schelp een beetje klein.

M is ook helemaal weg van zijn schommel. Zodra hij er in zit wil hij "hard" en "hoger" en als hij op volle vaart is dan draait hij zijn hoofd naar de lucht en gaat hij liedjes zingen O+
pi_129077190
Wij hebben zo'n dubbele waterspeeltafel van Little Tikes. Das echt gegarandeerd pret en meestal een lekkere modderbende naderhand.
pi_129078878
Wij hebben niks :9 geen eens tuin meubels!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129079007
Maar ik heb het gevoel dat mijn kleintje geen zin heeft in de hitte meer. Vooral na dat ze naar het kdv is geweest en daar de hele dag buiten heeft gezeten vindt ze het heerlijk binnen zijn waar het cool is!
Denk toch dat we even naar het pierenbadje lopen, kijken wat ze daarvan vindt. Loop wel in de schaduw...
Vakantie is al geboekt naar Portugal maar hadden we misschien beter Noorwegen kunnen doen :') volgend jaar!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129079622
Ja, ik merk dat mijn meiden ook last hebben van de warmte. En het lukt me op de een of andere manier niet om het koel te houden in huis (ik slaap nu ook erg slecht). Er komt een hittegolf aan trouwens.

Vooral Mia is nu de sjaak met haar verkoudheid en bijkomstige benauwdheid. Hopelijk is het op het KDV een beetje uit te houden.

Ik weet niet waar je in Portugal zit straks, maar als je bij de kust zit dan is het volgens mij juist lekker met zeewind.
pi_129081178
Over die muggendingen. Weet niet meer wie het vroeg. Wij hebben van die stopcontact dingen met geur en ook met geluid, dat helpt wat.

Geweldig de foto met groene R.

Vieze kleding vind ik meestal niet erg. Ze krijgen ook alleen bijzonder mooie kleding aan als daar een goede reden voor is. En zelfs dan kan het vies worden, want ze kruipen, schuiven toch over de grond etc.

Kyara, heb je geen wasteiltjes of kleine kratjes ofzo, vast ook reuze leuk.
Wij hebben een opblaasbaar badje, aquaplay maar geen zandbak. Hoorde wel laatst van de buurvrouw dat een van de dichtstbijzittende speeltuinen opnieuw gedaan is met een waterpomp. Daar kun je dus heerlijk met zand en water spelen.

Zoe, voor het doorslapen *O*

Nts, beterschap. Hopelijk geneest het gauw. Bij ons komen de wonden ook vanzelf. Eergisteren had meneer een paarse bloedblaar op zijn oorschelp. Hij was gevallen en heeft zijn oor ergens tegenaan gestoten.

Octopussy, dat is balen. Misschien veel open doen en ventilator aan? Zo deden wij het vroeger. Nu hebben wij een best koel huisje, dat scheelt.

Bitterend, ja en je hield toch zelf ook niet zo van de warmte toch?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129083023
NTS, mooi dat het meeviel!
Octo, hebben ze op het KDV geen airco? Zou wel fijn zijn..
Kyara, wat klinkt dat heerlijk in de schommel. Ook leuk dat hij het zo duidelijk kan aangeven!

Ik ga hier echt niet meer naar buiten met het spul. In de tuin koken ze gaar. Tot de lunch gaat het nog wel, maar nu is het echt niet leuk meer..
Zodra hier iets met water buiten staat, zit Daan er op zijn billen in. Maakt hem niet uit wat hij nog aan kleren aanheeft, of hoe schoon het water is. Gewoon erin..

Een foto zegt meer dan duizend woorden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:20:40 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129083197
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, heb je geen wasteiltjes of kleine kratjes ofzo, vast ook reuze leuk.
Het babybadje voldoet ook :Y

DF, _O-

M slaapt vooral veel. Eerst tot half 8 uitgeslapen en toen ik om 9 uur met hem naar boven ging voor een schone luier begon hij al over bed en tijger. Kind in bed gelegd en meteen vertrokken. Om 11.15 maar even wakker gaan maken. En om 14.00 uur lag ie er weer in. Meisjes hebben er meer last van maar die slapen nu ook. Inmiddels is de temperatuur binnen ook opgelopen tot 26 graden.
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:32:19 #117
30252 Soempie
Procreating
pi_129083643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:15 schreef Deepfreeze het volgende:

Een foto zegt meer dan duizend woorden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

En de beschrijving van M. op de schommel. O+ O+

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef bitterend het volgende:
Wij hebben niks :9 geen eens tuin meubels!
Wij hebben een picknicktafel, maar dat vind ik niet lekker zitten als M. buiten speelt. Ik vond een knalgele plastic tuinstoel van de IKEA wel een goed plan. Alleen nu wil M. daar steeds op zitten. }:|

Zodra ik er zit gooit hij de bal daar waar hij niet mag komen (achter een hekje tussen de planten het onkruid) en roept dan: 'uhoh! Mama!!! uhoh!' Waarmee hij bedoelt dat ik die bal moet pakken. Zodra ik de bal heb en me omdraai zit meneer mooi weer in de stoel met een big smile. :') oO< Dit weekend nog maar een stoel halen.

Hier is het na het middagslaapje wel lekker in de tuin. 's Morgens hebben we de zon en dan is het echt niet fijn. :N
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:00:52 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129084768
Ik ben erg blij met mijn schaduwdoek (tuin op het zuiden dus normaal alleen 's ochtends en 's avonds laat te harden, de rest van de tijd verbrand je levend). Nu is het nog steeds wel warm maar zonder felle zon en het houdt ook nog een 98% van de uv stralen tegen. M kan daardoor wel lekker buiten spelen.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:05:05 #119
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_129084927
DF die foto :D

Oh en jongens moeders met ervaring , zindelijkheid hoe deden jullie dat :+ tapijt in grootste deel van woning dus in blote kont rond lopen is niet echt optie :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_129090575
DF :D

Soemp het is echt bloedheet in onze tuin! staat op het zuiden en er komt weinig wind daar.

Ik wil even melden dat vanmiddag heeft mevrouw een bord leeg gegeten :o ik had brood met kaas gedompeld in ei-melk mix en in de pan gedaan :Y)
pi_129090885
Tinu ik hield vroeger nooit van de warmte maar ik kan er nu wel geen genoeg van krijgen :') ik ben zo veranderlijk als wat :@

Krijtjes hebben we ook! waren goedkoop bij de action!

DF ja wij gingen vandaag naar het pierenbadje om half 15. Daarvoor slaapt ze en het is sowieso te warm idd!

evenstar? zindelijkheid? niet aan de orde hier!

Octo we gaan naar de algarve ik hoop dat er af en toe een zee briesje komt! we gaan pas eind augustus dus ik hoop op 25-30 graden maar niet hoger.
  donderdag 18 juli 2013 @ 17:47:40 #122
30252 Soempie
Procreating
pi_129092805

Kwam ik net tegen. :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 18:03:05 #123
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_129093344
R van bitterend, lekker vies! O+ Wat een mooi meiske!

Kyara, M in de schommel, wat lief!

NTS, oei wat een smak dan. Gelukkig met een sisser afgelopen. Kleine brokkenpiloot!

Jemig Evenstar nu al met zindelijkheid bezig :o . Wij zijn er ook mee bezig, maar dan bij onze oudste, haha. Die is nu overdag zindelijk (hoera!). Maar hier wel in z'n blote kont (of onderbroek) rond laten lopen. Wij hebben een houten vloer, dus dat gaat prima. Voor tapijt geen tips!

Dat stripje, Soempie :D.

S is verkouden... Als hij eet, hoor je hem snuiven en snotteren en als hij dan uitgekauwd is, haalt hij diep adem en neemt hij de volgende hap :D. Ach, ach....
pi_129094076
Evenstar, ik heb net een boek gelezen van de Amerikaanse kinderuroloog dr. Hodges over zindelijkheid. Hij roept op om niet met zindelijkheidstraining te beginnen voor het derde levensjaar. Juist de kinderen die vroeg zindelijk zijn leren zichzelf aan om naast de plas ook de poep op te houden. Dit leidt vrijwel altijd tot constipatie (dit wil zeggen: de endeldarm zit vol met poep en rekt uit). De meeste ouders hebben dit niet door omdat het kind nog wel dagelijks poept maar de endeldarm is dan al dusdanig uitgerekt en 'stuffed' dat het de blaas in verdrukking brengt.

De blaas verliest dan zijn vermogen om de juiste prikkels door te geven wanneer hij vol is. Dat leidt dan weer tot ongelukjes/terugval/bedplassen. Volgens die arts zouden kinderen die eenmaal zindelijk gedrag vertonen (dus controle hebben over hun blaas) net zo min ongelukjes krijgen als volwassenen. Zijn visie: 90% van de kinderen die zindelijkheidsproblemen hebben zijn feitelijk geconstipeerd en zijn gebaat bij een rigoureuze laxerende kuur.

Het is op z'n minst een interessante theorie. Ik zit zelf aan een tijdje met mijn handen in het haar omdat mijn grote dame (die al een halfjaar plaszindelijk was ineens bijna alles laat lopen). Het zou zomaar kunnen dat ze eigenlijk geconstipeerd is, dat moet dan met een röntgenfoto gecheckt worden.

Zijn boek heet trouwens "It's No Accident"
pi_129094679
Kyara wat lief M op de schommel.

DF haha die foto.

Evenstar, bij onze grote ging zindelijkheid probleemloos met 2,5/ 2,75, maar wij hebben laminaat. Op de creche lieten ze hem gewoon plassen en poepen op de wc. Poepen gaf nog eeerder ongelukjes, maar met bijna 3 jaar was hij dag en nacht zindelijk.

Ik ga lekker naar de tuin om te bbqen :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')