De 5e Slam is al binnen. De rest is toernooivulling.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
2 toernooizeges op rij? Hij heeft verloren van Huta-Galung toch?
Zit op FirstRowSports te kijken, maar het merendeel van de rally's wordt zonder bal gespeeldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:38 schreef Hazzard het volgende:
Iemand een redelijke stream? Heb er nu 1 waarbij ik het aantal pixels op 1 hand kan tellen...
Edit: Heb er al één
En pakt dan alsnog de gamequote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
Haase breekt, staat vervolgens op eigen service op 30-15 en slaat dan twee DF's op rij.
Dat weet je toch nooit zeker, maar hoe die servicegames werden ingeleverd was niet des Lopez, dus het leek me wel echt een blessure aan zijn rug.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:15 schreef Coelho het volgende:
Lopez geblesseerd? Of alleen een praatsessie met z'n psycholoog?
Ik kijk zijn wedstrijden doorgaans alleen omdat ik een sadomasochistische nationalist ben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het knap dat jullie sympathie kunnen opbrengen voor Haase. Ik vind hem echt vreselijk met dat irritante gedrag van hem. Zie liever De Bakker of Huta Galung winnen.
Dit is geen Kitzbuhl..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als het zo door gaat haalt Robin de finale. Mooie opsteker voor Kitzbühl. Zou toch wat zijn als die daar voor de 3e kaar kan winnen.
Hij bedoelt dat het een mooie opsteker is voordat hij begint aan Kitzbuhl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |