En haar voet: what has been seen, cannot be unseen:quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
Mama June.. i know.. makkelijk scoren
[ afbeelding ]
Kind van Mama June eet een enorme burger... mis het niet-> http://www.dailymail.co.u(...)reality-episode.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En haar voet: what has been seen, cannot be unseen:Getverdemme... waarom ben ik ook zo nieuwsgierig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft ook geen venusheuvel. Ze is dan ook een man.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:35 schreef Ripley het volgende:
als ik mijn haaraanzet aan de linkerkant naar rechts vouw ziet dat er ook zo uit hoor.
Die genitaliën zijn gekker inderdaad, lijkt net of ze helemaal geen venusheuvel heeft.
Verder vind ik dat ze en goeie body heeft
Al Pacino wannabequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen venusheuvel. Ze is dan ook een man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iig een erg naar figuur als je het mij vraagt.
Lijkt me gewoon visagie en die foto met die hand is een raar perspectief. Maar je kent haar persoonlijk, dat je haar als "naar" bestempeld?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar da's net als met Osama Bin Laden. Die ken ik ook niet persoonlijk en toch vind ik dat ook een naar figuur. Ook vanwege zijn uiterlijk en zo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon visagie en die foto met die hand is een raar perspectief. Maar je kent haar persoonlijk, dat je haar als "naar" bestempeld?
Ok, ik zou eerder denken omdat hij verantwoordelijk is voor duizenden doden, maar goed, hij heeft ook een rare baard.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:51 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, maar da's net als met Osama Bin Laden. Die ken ik ook niet persoonlijk en toch vind ik dat ook een naar figuur. Ook vanwege zijn uiterlijk en zo.
Ja, die baard is wel het raarste. Vliegtuigen in torens laten vliegen, à la, maar die baard... Zo onverzorgd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ok, ik zou eerder denken omdat hij verantwoordelijk is voor duizenden doden, maar goed, hij heeft ook een rare baard.
Homelandquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:05 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Clair Danes in Vogue. Photoshop fail
Ja ik zie de 'fout' ook niet hoor...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
D'r been ligt toch gewoon in een hoek?![]()
Bij de kuiten/enkels zie je er ook twee.
Ja, maar d'r knie is weggeshopt, zo te zien.....quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
D'r been ligt toch gewoon in een hoek?![]()
Bij de kuiten/enkels zie je er ook twee.
Die heeft hij op het slagveld verloren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:58 schreef CherryLips het volgende:
En zijn been moet er ook nog ergens onder
Wel neequote:Op donderdag 25 juli 2013 15:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar been.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:58 schreef CherryLips het volgende:
En zijn been moet er ook nog ergens onder
Ik vind Brody best een lelijke man, maar op deze foto vind ik hem eigenlijk wel wat aantrekkelijks hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hahaha... het klopt inderdaad voor geen meter
Of zou het een verwijzing zijn naar seizoen 3Brody ligt er ook maar doods bij
![]()
Oh voor mijn gevoel zit die knie gewoon 'in' het matrasquote:Op donderdag 25 juli 2013 23:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar d'r knie is weggeshopt, zo te zien.....
Plofkop.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco (Penny uit Big Bang Theory) kijkt een beetje wazig...
Prednison hoofdjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Kaley Cuoco (Penny uit Big Bang Theory) kijkt een beetje wazig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |