Nee ok. Ben niet dik, wel mollig. Wel vrouwelijk allemaal, heupen en zo jwz.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof er niks van.Ik ken jouw soort mensen, dat blijft maar eten en eten en niet aankomt!
[..]
Gezellig, wanneer?
[..]
Eerst wachten tot de thee klaar is.
Bedoel je theepot op de BBQ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerst wachten tot de thee klaar is.
Wat is mollig? Je hebt mollig dat neigt naar dik maar ook mollig wat nog gewoon kan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee ok. Ben niet dik, wel mollig. Wel vrouwelijk allemaal, heupen en zo jwz.![]()
Laten we eerst meeten en checken of iedereen het waard is om uren voor in de keuken te staan
Ja soberso.quote:
Ik ben Turks als het mij uitkomt. Nu even niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is dit, jullie stelen gewoon alles.
Eh.... Volgens mijn ouders dik? Ik weet niet..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is mollig? Je hebt mollig dat neigt naar dik maar ook mollig wat nog gewoon kan.
Dan ben ik nu even Koerdischquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:32 schreef Peunage het volgende:
Kom we doen nu Arabieren vs Turken [ afbeelding ]
Wtf, volgens mij zijn daarin hele schapen verwerktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef Peunage het volgende:
Ik ben vandaag uitgenodigd.
[ afbeelding ]
Ik ken geen enkele Arabisch gerecht waarbij ik denk lekker. WTF.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef Peunage het volgende:
Ik ben vandaag uitgenodigd.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele Arabisch gerecht waarbij ik denk lekker. WTF.
Het is rijst en vlees. Vind je Turks eten dan wel lekker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt een gekleurd beeld. Jammer weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is die gele zooi?! Is dat rijst??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is rijst en vlees. Vind je Turks eten dan wel lekker?
Rijst gekleurd met saffraan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is die gele zooi?! Is dat rijst??
Dat is deeg met....groentenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ziet er vies uit....
Dit dan....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ziet er vies uit....
Dit dan....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |