quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:02 schreef Che_ het volgende:
Maak foto en laat zienmisschien haal ik ook eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:12 schreef Peunage het volgende:
[..]Nice! ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best groot zo te zien
Oh. Ik een stuk of 10 mini marsjes.....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had voor het slapen een donut
er staat: this photo has been removedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk. Is lekker. Ga oma smeken dit te maken in Turkije.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Ik een stuk of 10 mini marsjes.....Had zo'n zin.
Ik haal nooit zoetigheid.. Als ik haal ga ik all the way.. Kan niet stoppenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
er staat: this photo has been removed
[..]omg hoe
Lekker gezond man al dat zwarte verbrande.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in kip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haal nooit zoetigheid.. Als ik haal ga ik all the way.. Kan niet stoppen
Maakt niet uit, is grill.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik haal nooit zoetigheid.. Als ik haal ga ik all the way.. Kan niet stoppen
[..]
Lekker gezond man al dat zwarte verbrande.
In shape? Ik ben dik, wat in shapequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik ook geeeeeeeeen paracetamol?Mn oorpijn...
[..]! Whehe. En hoe blijf je dan in shape?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is grill.
Jij houdt van friet van piet, frikandel van nel en kroket van fred. Smaken verschillen
Deze mensen snappen niet hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:25 schreef Peunage het volgende:
Grill en BBQ is sowieso de beste manier om eten te bereiden. Maakt niet uit wat, het wordt vanzelf lekker.
Grillpan ftw...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:25 schreef Peunage het volgende:
Grill en BBQ is sowieso de beste manier om eten te bereiden. Maakt niet uit wat, het wordt vanzelf lekker.
Ze weten niks. BBQ brengt dat oergevoel in een man naar boven. Ik wil na een BBQ ook meteen met een beer vechten of zo.quote:
Geloof er niks van.quote:
Gezellig, wanneer?quote:[..]Heel de Ramadan SC is uitgenodigd om te komen eten. Turkish stijl en alles.
Eerst wachten tot de thee klaar is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze weten niks. BBQ brengt dat oergevoel in een man naar boven. Ik wil na een BBQ ook meteen met een beer vechten of zo.
Ik laat altijd me leeuw uit na het bbq'en.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze weten niks. BBQ brengt dat oergevoel in een man naar boven. Ik wil na een BBQ ook meteen met een beer vechten of zo.
Nee ok. Ben niet dik, wel mollig. Wel vrouwelijk allemaal, heupen en zo jwz.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof er niks van.Ik ken jouw soort mensen, dat blijft maar eten en eten en niet aankomt!
[..]
Gezellig, wanneer?
[..]
Eerst wachten tot de thee klaar is.
Bedoel je theepot op de BBQ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerst wachten tot de thee klaar is.
Wat is mollig? Je hebt mollig dat neigt naar dik maar ook mollig wat nog gewoon kan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee ok. Ben niet dik, wel mollig. Wel vrouwelijk allemaal, heupen en zo jwz.![]()
Laten we eerst meeten en checken of iedereen het waard is om uren voor in de keuken te staan
Ja soberso.quote:
Ik ben Turks als het mij uitkomt. Nu even niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is dit, jullie stelen gewoon alles.
Eh.... Volgens mijn ouders dik? Ik weet niet..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is mollig? Je hebt mollig dat neigt naar dik maar ook mollig wat nog gewoon kan.
Dan ben ik nu even Koerdischquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:32 schreef Peunage het volgende:
Kom we doen nu Arabieren vs Turken [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |