Niks mis mee, maar het is jammer als mensen het doen puur om het afvinken ipv het zelf echt leuk vinden om te reizen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef TUFKAL het volgende:
r zullen er vast wat bij zijn die het doen om het "afvinken". Vooral in Amsterdam zijn Vietnam, Laos en Cambodja popi om bezocht te hebben.
wat is daar mis mee?
Ach, als tiener moet je zoiets gewoon 1 of 2 keer gedaan hebben, dan is het ook wel welletjes geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zusje. Maar iedereen dacht dat we 14/15 waren terwijl we net 17 waren. Altijd "too young to travel alone" lullige Nederlandse twintigers( jongens) die zeiden van " moeten die niet nog met de barbies spelen" gewoon een al lulligheid. Maar ja wel een "grappige"ervaring.
Je hoeft niet naar een vet land te gaan om wat moois mee te maken, ik zie al 2 weken tussen de tientallen en honderden vuurvliegjes in een bosrand nog geen 200 meter van mijn huis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ok sommige gaan wel naar een vet landjaloers.
welke mensen dan? Allemaal aannames...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar het is jammer als mensen het doen puur om het afvinken ipv het zelf echt leuk vinden om te reizen.
Pwned. Niks kunnen hosselen dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Meloewa het volgende:
zusje. Maar iedereen dacht dat we 14/15 waren terwijl we net 17 waren. Altijd "too young to travel alone" lullige Nederlandse twintigers( jongens) die zeiden van " moeten die niet nog met de barbies spelen" gewoon een al lulligheid. Maar ja wel een "grappige"ervaring.
En je hebt mensen die sarcastisch zitten doen op hun zolderkamertjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef ZoDiep het volgende:
Als je voldoening kunt halen uit een week of 2 op de camping bij de tent/zwembad zitten, vooral doen. Als het je geen reet kan schelen en je liever thuis blijft, vooral doen. Als je graag wilt ontdekken en ruige dingen doen ofzo, vooral doen.
Maar ik heb dan weer wel een hekel aan mensen die zichzelf profileren als wereldburger () als ze een keer buiten europa zijn gaan kijken.
zucht wat erg zeg....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef ZoDiep het volgende:
Maar ik heb dan weer wel een hekel aan mensen die zichzelf profileren als wereldburger () als ze een keer buiten europa zijn gaan kijken.
ik heb me niet laten hosselen. +1 Lloret is meisjes/ jongens ratio zo ongelijk. ( destijds). Als Meisje moet je gewoon wegrennen van de wanhopigheid.quote:
In het NL uitgaansleven ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb me niet laten hosselen. +1 Lloret is meisjes/ jongens ratio zo ongelijk. ( destijds). Als Meisje moet je gewoon wegrennen van de wanhopigheid.
De meest treurige hosselpoging heb ik dan ook daar gezien. Zo'n gast die 50 euro wilde betalen als een chick tien seconden met hem wou tongen. Godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb me niet laten hosselen. +1 Lloret is meisjes/ jongens ratio zo ongelijk. ( destijds). Als Meisje moet je gewoon wegrennen van de wanhopigheid.
Jij was die gast?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De meest treurige hosselpoging heb ik dan ook daar gezien. Zo'n gast die 50 euro wilde betalen als een chick tien seconden met hem wou tongen. Godverdomme zeg.![]()
haha ik was niet eens s'nachts op de boulevard daar. Alleen Savonds tegen een uur of 21;00 u zaten we vaak op die witte bankjes voor het strand kent elke Lloret ganger wel, waar iedereen dan over de boulevard liep. Ijsjes daar wel goed te vretenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De meest treurige hosselpoging heb ik dan ook daar gezien. Zo'n gast die 50 euro wilde betalen als een chick tien seconden met hem wou tongen. Godverdomme zeg.![]()
Precies,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Het zweverige gedeelte is gewoon onzin natuurlijk, maar het is wel een feit dat je dat soort dingen op een gegeven moment niet meer kan doen. Je krijgt een baan met een max aantal dagen, je krijgt koters, weet ik het.
Dus ik zie niet in wat er mis mee is om op zijn minst 1 keer een echte lange, verre reis te maken. Veel mensen komen later in hun leven niet verder dan 3 weken all-inclusive turkije met het gezin..
Het is duur ja, maar ga dan in een studentenflat wonen, kost echt geen reetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh, sommige mensen kunnen het gewoon niet betalen. Heb jij wel een betaalbaar plekje in Amsterdam gevonden, of ga je volgend jaar ergens anders studeren?
in Amsterdam wonen en dan fokken. Kom maar naar Limburg splutje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het is duur ja, maar ga dan in een studentenflat wonen, kost echt geen reet
Op eigen risicoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
in Amsterdam wonen en dan fokken. Kom maar naar Limburg splutje.
Ben in het ouderlijk huis, iedereen is op vakantiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
in Amsterdam wonen en dan fokken. Kom maar naar Limburg splutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ben in het ouderlijk huis, iedereen is op vakantie
Wat ga je eigenlijk studeren volgend jaar? Weer aan de UvA (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), of bij de VU (
)?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 17:41:18 ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ben in het ouderlijk huis, iedereen is op vakantie
in tilleburg? Mmm. Heeft je moeder je geen flinke vreet-cent achter gelaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
dat werkt alleen zo in Jip en Janneke boeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het is duur ja, maar ga dan in een studentenflat wonen, kost echt geen reet
Zullen we het daar hier maar niet over hebben, we dwalen nogal afquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk studeren volgend jaar? Weer aan de UvA (), of bij de VU (
)?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
in tilleburg? Mmm. Heeft je moeder je geen flinke vreet-cent achter gelaten?
http://www.space.com/2075(...)lony-astronauts.htmlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:49 schreef Pienata het volgende:
Een wereldreis is voor mietjes, ik wil naar Mars.
Doe je kamer in onderhuur dan voor een maand. In Amsterdam zal er vast wel een flapdrol zijn die voor een aantal weken een kamer wil huren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zullen we het daar hier maar niet over hebben, we dwalen nogal af
[..]
Iedereen in Amsterdam is op vakantie, hier niet. Maar geld besparen lukt dus niet omdat ik alles wat ik overhou door eten geef ik weer uit aan vreugdevolle herenigingen met oude vrienden
Ik weet het, working on my application!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.space.com/2075(...)lony-astronauts.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |