quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ben in het ouderlijk huis, iedereen is op vakantie
Wat ga je eigenlijk studeren volgend jaar? Weer aan de UvA (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), of bij de VU (
)?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2013 17:41:18 ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ben in het ouderlijk huis, iedereen is op vakantie
in tilleburg? Mmm. Heeft je moeder je geen flinke vreet-cent achter gelaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
dat werkt alleen zo in Jip en Janneke boeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het is duur ja, maar ga dan in een studentenflat wonen, kost echt geen reet
Zullen we het daar hier maar niet over hebben, we dwalen nogal afquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk studeren volgend jaar? Weer aan de UvA (), of bij de VU (
)?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
in tilleburg? Mmm. Heeft je moeder je geen flinke vreet-cent achter gelaten?
http://www.space.com/2075(...)lony-astronauts.htmlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:49 schreef Pienata het volgende:
Een wereldreis is voor mietjes, ik wil naar Mars.
Doe je kamer in onderhuur dan voor een maand. In Amsterdam zal er vast wel een flapdrol zijn die voor een aantal weken een kamer wil huren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zullen we het daar hier maar niet over hebben, we dwalen nogal af
[..]
Iedereen in Amsterdam is op vakantie, hier niet. Maar geld besparen lukt dus niet omdat ik alles wat ik overhou door eten geef ik weer uit aan vreugdevolle herenigingen met oude vrienden
Ik weet het, working on my application!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.space.com/2075(...)lony-astronauts.html
nou en, dat heet enthousiasme een allergie voor autisten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:22 schreef ikjijallebei het volgende:
Ah, die reistypetjes die bij thuiskomst zichzelf helemaal geweldig vinden na deze reis, zij denken de wereld te snappen, zichzelf gevonden te hebben, en niet te vergeten, gaat dit allemaal gepaard met 'stoere' verhalen over de fantastische reis.
Als het even kan ook nog iedere dag op FB bijhouden wat je doet.
Ja, echt top!
Kijk eens wat een frustratiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:22 schreef ikjijallebei het volgende:
Ah, die reistypetjes die bij thuiskomst zichzelf helemaal geweldig vinden na deze reis, zij denken de wereld te snappen, zichzelf gevonden te hebben, en niet te vergeten, gaat dit allemaal gepaard met 'stoere' verhalen over de fantastische reis.
Als het even kan ook nog iedere dag op FB bijhouden wat je doet.
Ja, echt top!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nou en, dat heet enthousiasme een allergie voor autisten.
Backpacker alert __!quote:
Ja, prima als ze een leuk verhaal aan mij vertellen, ik sta er open voor, vind het leuk om te horen dat ze het goed hebben gehad, maar na 3x gaat dat ook wel vervelen als het 3x hetzelfde is, vooral als ze beginnen "OH JA DAT HEB IK OOK IN AUSTRALIË MEEGEMAAKT ... BLABLALA"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nou en, dat heet enthousiasme een allergie voor autisten.
nou en man, jij bent hier de druktemakerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja, prima als ze een leuk verhaal aan mij vertellen, ik sta er open voor, vind het leuk om te horen dat ze het goed hebben gehad, maar na 3x gaat dat ook wel vervelen als het 3x hetzelfde is, vooral als ze beginnen "OH JA DAT HEB IK OOK IN AUSTRALIË MEEGEMAAKT ... BLABLALA"
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het wél snappen, en hun reis gewoon in 1x vertellen, en dan punt.
Helaas zijn er toch vaker idioten die maar o wat graag willen vertellen hoe fantastisch zij het hebben gehad, tot in de treurnis aan toe.
Hou gewoon je kop na een paar keer, niemand boeit het.
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:28 schreef thenxero het volgende:
Haha herkenbaar. En dan ook de hele tijd van die berichten als: JUST SKYPED WITH MY PARENTS FOR TWO HOURSMIS UUUUU
Wie? Ik?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Verder zijn backpackers natuurlijk de kanker van het reizen
Neuh hoor ik (huil)lach er alleen maar om, ze zetten zichzelf alleen maar voor lul.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nou en man, jij bent hier de druktemaker
Waar het hart van vol is, loopt de mond van overquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:46 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat aan de ene kant hilarisch was, maar aan de andere kant ook weer triest natuurlijk (en dan vooral triest):
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zaak-Melbourne.dhtml
Tja, dan moet je ook maar niet 'jezelf willen ontdekken' (lees: zo veel mogelijk piemels willen ontvangen).... dan ben je naïef en dom.
Lullig voor haar, maar ze had toch wel wat beter uit kunnen kijken, in Australië zal het leven ook niet 1 en al walhalla zijn.
Laat het een waarschuwing zijn voor de toekomstige piemelzoekers.
Ze mogen ook aan mijn piemel sabbelen hoor, staat altijd paraat (voor mooie vrouwen).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |