Het zal per persoon verschillen,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee ik zit er ook niet op, ik ga slechts af op de verhalen die ik lees. Maar goed, dan zit ik er dus naast kennelijk.
Vis eerst liever housesoftheholy eens op. Ze is zoekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom nietGa volgend jaar wel half jaar studeren in VS misschien
Toen ik in Azie zat, zat ik nog geregeld in KLB hoor.quote:
O ja, je zou ook bijna zo cynisch van dat hele social media worden dat je bijna vergeet dat het wel degelijk leuk kan zijn om een prachtige foto te schieten van een stuk natuur of weet ik het en dat online te gooien. De mensen die jij beschrijft daar ging het mij aanvankelijk om inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het zal per persoon verschillen,
Genoeg mensen die op reis gaan om het avontuur, en/of vanwege hun nieuwsgierigheid en/of vanwege het eten/bezienswaardigheden/cultuur/etc. Maar je zal er ook een aantal hebben die het doen om mee te lopen, om stoer te doen en/of om het of hun social media te plaatsen.
Maar het feit dat mensen soms foto's van hun reis op de social media plaatsen maakt ze niet opeens mensen die het daarom doen. Ik vind het juist leuk om mooie foto's van verre reizen te zien, beter dan die nutteloze foto's met bijschrift "lekker op de bank aan het chilluh" of iets dergelijks.
Wel zie ik hierbij liever foto's van het land/de omgeving/e.d. in plaats van smoelenfoto's waar nauwelijks wat van de omgeving op te zien is. En bij een overkill aan foto's en updates (per dag echt meerdere nutteloze posts) krijg ik wel het idee dat de persoon meer met de social media bezig is dan met de reis...
Gewoon zo nu en dan een update met wat mooie foto's zie ik veel liever. Then again, ik zit sporadisch op Facebook dus mis dat soort reisfotos/verslagen sowieso meestal.
backpackenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:28 schreef pussycatdoll het volgende:
Lekker backpacken in Australië, mieters.
Ja want dat is een optie als je low budget wil reizenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
backpacken![]()
het jezelf nog moeilijk maken ook.
gewoon lekker van hotel naar hotel of luxe bungalow met de motor.
ga dan niet reizen en spaar verder.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja want dat is een optie als je low budget wil reizen
Ja, dat zal echt de reden zijn dat mensen daar 10.000 euro aan uitgeven. Staat zo leuk op Facebook enzo. Niet omdat het leuk is, want het is best kut zo in een warm land met vreemde mensen praten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens, het is gewoon iets van de laatste tijd met maar 1 doel natuurlijk, het staat vreselijk interessant op je profielsite als je jezelf hebt ontplooid in verre oorden natuurlijk. En ja als je thuis komt ben je meteen een ander persoon, dan snap je de wereld, dan ken je het leed van de wereld. En ben je dankbaar hoe goed we het hier wel niet hebben. Nee, ik heb altijd het idee dat het gewoon draait om wat aandacht op een profielsite.
in een hotel wel wil je zeggen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
ga dan niet reizen en spaar verder.
in een tentje ergens op een vlakte leer je niks over de cultuur.
kan je net zo goed in je achtertuin doen.
Geen idee, ik heb het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat een onzinfacebook hebben en lezen is niet kansloos?
hoezo interessanter?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuid-Amerika zal ongetwijfeld ook interessant zijn, misschien interessanter. Azie is interessanter voor beginnende reizigers, simple as that. En randdebielen heb je overal.
genoeg mogelijkheden buiten de begaande paden. Maar als je 2 weekjes met je rugtasje naar Thailand gaat is dat moeilijk voor te stellen. Lekker op de foto met een of andere versufde tijger, daarna de pingpongbar in en afsluitend de full moon party.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want 100% unieke reizen naar verafgelegen, ontontdekte gebieden zijn er natuurlijk nog zat.
Goeie troll. En als je dit serieus meent heb jij nog veel te leren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
ga dan niet reizen en spaar verder.
in een tentje ergens op een vlakte leer je niks over de cultuur.
kan je net zo goed in je achtertuin doen.
Niet eens op ingaan johquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja, dat zal echt de reden zijn dat mensen daar 10.000 euro aan uitgeven. Staat zo leuk op Facebook enzo. Niet omdat het leuk is, want het is best kut zo in een warm land met vreemde mensen praten.
Heb het idee dat je azie makkelijker rondreist dan in zuid-Amerika. Je leest ook vaker ervaren reizigers die erheen gaan dan mensen die voor het eerst gaan reizen dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet.
[..]
hoezo interessanter?
[..]
genoeg mogelijkheden buiten de begaande paden. Maar als je 2 weekjes met je rugtasje naar Thailand gaat is dat moeilijk voor te stellen. Lekker op de foto met een of andere versufde tijger, daarna de pingpongbar in en afsluitend de full moon party.
Prima als je dat leuk vindt, maar kom dan niet terug in Nederland doen alsof je een volleerd wereldreiziger bent die alles al meegemaakt heeft.
Let eens op hoeveel van dat soort gasten binnen 5 minuten verkondigen "toen ik in thailand was"
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:44 schreef oLexie het volgende:
Tevens lijkt Fok! wel een stel alto's die lekker midden in de stad op de stoep gaan zitten om maar lekker 'niet zo standaard' te zijn en iedereen uitlachen omdat zij op de stoep lopen en netjes links en rechts lopen. Mijn god, gewoon een stel randdebielen die nergens bij passen en dus maar een eigen groepje beginnen dat zich lekker afzet tegen alles en iedereen die 'gewoon maar normaal is' a.k.a de zogenaamde schapen.
Ontzettend stoer om achter je laptop te zitten en te zeiken op alles en iedereen die wel een leven heeft en geld heeft om een leven te leven. Origineel ook wel dit. Bijna net zo origineel als reizen.
Ligt er net aan waar. Ben zelf naar Argentinie en klein stukje Bolivie geweest, maar dat is echt enorm makkelijk reizen als je een beetje de standaard route volgt. Zeker niet meer moeite dan ik had in Indonesie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
ndreist dan in zuid-Amerika. Je leest ook vaker ervaren reizigers die erheen gaan dan m
China vooral om de taal natuurlijk kutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ligt er net aan waar. Ben zelf naar Argentinie en klein stukje Bolivie geweest, maar dat is echt enorm makkelijk reizen als je een beetje de standaard route volgt. Zeker niet meer moeite dan ik had in Indonesie.
Dan is bv China in je eentje (ik heb het ooit gedaan met een groepsreis) een stuk grotere uitdaging.
kom je daar dan bij? natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
in een hotel wel wil je zeggen?jij bent niet eens ooit buiten nederland geweest.
Omdat je wereldvreemde dingen typt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:56 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
kom je daar dan bij? natuurlijk wel!
Terechte klacht Ritmo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:44 schreef oLexie het volgende:
Tevens lijkt Fok! wel een stel alto's die lekker midden in de stad op de stoep gaan zitten om maar lekker 'niet zo standaard' te zijn en iedereen uitlachen omdat zij op de stoep lopen en netjes links en rechts lopen. Mijn god, gewoon een stel randdebielen die nergens bij passen en dus maar een eigen groepje beginnen dat zich lekker afzet tegen alles en iedereen die 'gewoon maar normaal is' a.k.a de zogenaamde schapen.
Ontzettend stoer om achter je laptop te zitten en te zeiken op alles en iedereen die wel een leven heeft en geld heeft om een leven te leven. Origineel ook wel dit. Bijna net zo origineel als reizen.
YOLOquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb wel geld voor een wereldreis. Maar ja heb liever een goede basis dan de hele wereld gezien en blut zijn.
Uiteraard schatjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb wel geld voor een wereldreis. Maar ja heb liever een goede basis dan de hele wereld gezien en blut zijn.
iddquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef oLexie het volgende:
[..]
Uiteraard schatjeIk ook, eerst school en een woning, dan pas reizen.
Probeer de strip in LA anders een keer, genoeg heren die iets 'speciaals' zien in de dames die daar over de strip lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
juist gewoon even paraderen in Hollywood hopen dat iemand iets speciaals in me daar.
Die kinderen komen later wel joh als je de 30 gepasseerd bent. Eerst leven!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
iddmaar dan kan je kinderen wel vergeten. Gelukkig heb ik ook het gevoel dat ik geen kinderen hoef. Voor een vrouw erg nadelig tegenwoordig sowieso.
Jij zal toch nooit buiten dat rotdorpje in Limburg durven te komen, ga nou geen kutsmoesjes verzinnen om dat te legitimeren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Meloewa het volgende:
Eerst een leven zoeken kun je beter zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Die kinderen komen later wel joh als je de 30 gepasseerd bent. Eerst leven!
kinderen zijn zo benauwend. Misschien gewoon een YOLO life. Mm best vroeg. Maar beter dan in de 20 ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
ik heb meer gezien dan jou ravuit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij zal toch nooit buiten dat rotdorpje in Limburg durven te komen, ga nou geen kutsmoesjes verzinnen om dat te legitimeren.
Yolo life op FOK! jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kinderen zijn zo benauwend. Misschien gewoon een YOLO life. Mm best vroeg. Maar beter dan in de 20 ja.
Jij bent toch familie van Patty Brard?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eerst een leven zoeken kun je beter zeggen
Oh grappig ja in de allerverste verte niet, ik ben de dochter van Anita Donk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent toch familie van Patty Brard?
nu dat ik aan school vast zit voel ik me niet echt een vrije vogel. FOK! Pas daar uitstekend bij. Ooit word ik Miss independentquote:
Oh, nouja sorry, ik dacht dat ik dat een keer ergens gelezen had hier. Maar dat zal dan wel een grapje zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh grappig ja in de allerverste verte niet, ik ben de dochter van Anita Donk.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh, nouja sorry, ik dacht dat ik dat een keer ergens gelezen had hier. Maar dat zal dan wel een grapje zijn geweest.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nu dat ik aan school vast zit voel ik me niet echt een vrije vogel. FOK! Pas daar uitstekend bij. Ooit word ik Miss independent.
Tuurlijk, die paar nachten in hotels in Brabantse agglomeraties hebben van jou een wereldwijs persoon gemaakt.quote:
Ik vind hotels een stuk minder gezellig dan hostels. Zeker wanneer je alleen reist.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
backpacken![]()
het jezelf nog moeilijk maken ook.
gewoon lekker van hotel naar hotel of luxe bungalow met de motor.
ravuitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die paar nachten in hotels in Brabantse agglomeraties hebben van jou een wereldwijs persoon gemaakt.
Hij woont tenminste niet meer onder de vleugels van paps en mamsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ravuitik hang je dadelijk op de kapstok. Wat heb jij gezien dan?
Als het goed is staat deze nog vers in het geheugen:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ravuitik hang je dadelijk op de kapstok. Wat heb jij gezien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |