YOLOquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb wel geld voor een wereldreis. Maar ja heb liever een goede basis dan de hele wereld gezien en blut zijn.
Uiteraard schatjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb wel geld voor een wereldreis. Maar ja heb liever een goede basis dan de hele wereld gezien en blut zijn.
iddquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef oLexie het volgende:
[..]
Uiteraard schatjeIk ook, eerst school en een woning, dan pas reizen.
Probeer de strip in LA anders een keer, genoeg heren die iets 'speciaals' zien in de dames die daar over de strip lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
juist gewoon even paraderen in Hollywood hopen dat iemand iets speciaals in me daar.
Die kinderen komen later wel joh als je de 30 gepasseerd bent. Eerst leven!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
iddmaar dan kan je kinderen wel vergeten. Gelukkig heb ik ook het gevoel dat ik geen kinderen hoef. Voor een vrouw erg nadelig tegenwoordig sowieso.
Jij zal toch nooit buiten dat rotdorpje in Limburg durven te komen, ga nou geen kutsmoesjes verzinnen om dat te legitimeren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Meloewa het volgende:
Eerst een leven zoeken kun je beter zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Die kinderen komen later wel joh als je de 30 gepasseerd bent. Eerst leven!
kinderen zijn zo benauwend. Misschien gewoon een YOLO life. Mm best vroeg. Maar beter dan in de 20 ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
ik heb meer gezien dan jou ravuit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij zal toch nooit buiten dat rotdorpje in Limburg durven te komen, ga nou geen kutsmoesjes verzinnen om dat te legitimeren.
Yolo life op FOK! jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kinderen zijn zo benauwend. Misschien gewoon een YOLO life. Mm best vroeg. Maar beter dan in de 20 ja.
Jij bent toch familie van Patty Brard?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eerst een leven zoeken kun je beter zeggen
Oh grappig ja in de allerverste verte niet, ik ben de dochter van Anita Donk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent toch familie van Patty Brard?
nu dat ik aan school vast zit voel ik me niet echt een vrije vogel. FOK! Pas daar uitstekend bij. Ooit word ik Miss independentquote:
Oh, nouja sorry, ik dacht dat ik dat een keer ergens gelezen had hier. Maar dat zal dan wel een grapje zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh grappig ja in de allerverste verte niet, ik ben de dochter van Anita Donk.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh, nouja sorry, ik dacht dat ik dat een keer ergens gelezen had hier. Maar dat zal dan wel een grapje zijn geweest.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nu dat ik aan school vast zit voel ik me niet echt een vrije vogel. FOK! Pas daar uitstekend bij. Ooit word ik Miss independent.
Tuurlijk, die paar nachten in hotels in Brabantse agglomeraties hebben van jou een wereldwijs persoon gemaakt.quote:
Ik vind hotels een stuk minder gezellig dan hostels. Zeker wanneer je alleen reist.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
backpacken![]()
het jezelf nog moeilijk maken ook.
gewoon lekker van hotel naar hotel of luxe bungalow met de motor.
ravuitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die paar nachten in hotels in Brabantse agglomeraties hebben van jou een wereldwijs persoon gemaakt.
Hij woont tenminste niet meer onder de vleugels van paps en mamsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ravuitik hang je dadelijk op de kapstok. Wat heb jij gezien dan?
Als het goed is staat deze nog vers in het geheugen:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ravuitik hang je dadelijk op de kapstok. Wat heb jij gezien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |