London wil ik ook wel eens heenquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb Spanje (studiereis), London (studiereis) Turkije (familie bezoek), Frankrijk (familie bezoek) Belgie (familie bezoek) Egypte - Caïro (Islam training) Hongarije - Belgrado (auto total loss heb hotel gezien + trainstation + vliegveld) gezien.
jou zet ik Limburg uit. ( ja in de weekenden) beetje zo doen tegen een mede Limburger.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vuile hoer. Ken je plek.
Daar kick je gewoon op, dat ligt er vrij dik bovenopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik word op FOK! het meest aangevallen. Ben ik een keer niet een onderdanige zwijgzame rat. Krijg ik ze van alle kanten. Oneerlijk leven.
Ja zo'n reis is maken is prachtig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:52 schreef Micson het volgende:
Zuur gedoe hier weer van de zolderfokkers.
Is toch prachtig om zo'n reis te maken man.
Waarom zou je mensen van een internetforum in het echt willen ontmoetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Idd als je zelfs al niet eens op een meet durft te komen.
Succes met jezelf leren kennen op je rug in de Australische rimboe.
Ken werkelijk niemand die dat deedquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja zo'n reis is maken is prachtig.
Maar terugkomen en doen alsof je Columbus bent niet.
Nee, ik wil dat vanaf nou iedereen vriendelijk is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Daar kick je gewoon op, dat ligt er vrij dik bovenop
Eis niet ingewilligd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat vanaf nou iedereen vriendelijk is.
Veel sletjes schaarsgeklede sletjes lopen daar rond, daar hebben de meisjes ook dikkere tieten lijkt wel, of lijkt zo omdat ze meer met decolletee lopen. Maar velen zou touristen denk ik.quote:
Correeect! Het zijn hier net prostituees.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel sletjes schaarsgeklede sletjes lopen daar rond, daar hebben de meisjes ook dikkere tieten lijkt wel, of lijkt zo omdat ze meer met decolletee lopen. Maar velen zou touristen denk ik.
dat doet er niet toe, mevrouw wil even verre reizen maken maar ze durft deur niet uit om vreemde mensen te ontmoetne, letterlijk niet durven hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen van een internetforum in het echt willen ontmoeten
Zoiets doe je alleen als je geen echte vrienden hebt.
Dikkere tieten ja, maar ook dikkere buiken in het algemeen volgens mijquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel sletjes schaarsgeklede sletjes lopen daar rond, daar hebben de meisjes ook dikkere tieten lijkt wel, of lijkt zo omdat ze meer met decolletee lopen. Maar velen zou touristen denk ik.
Ja we waren met 2 begeleiders , die waren wel crazy tbhquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikkere tieten ja, maar ook dikkere buiken in het algemeen volgens mij
Ik hou niet zo van dat ordinaire
Maar was het wel leuk in London?
mm ligt aan de dag. Maar groepsmeet is awkward. En ik heb gewoon van iedereen een houding/ beschrijving door gekregen die hij of zei gaf op de meet. (quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat doet er niet toe, mevrouw wil even verre reizen maken maar ze durft deur niet uit om vreemde mensen te ontmoetne, letterlijk niet durven hè
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm ligt aan de dag. Maar groepsmeet is awkward. En ik heb gewoon van iedereen een houding/ beschrijving door gekregen die hij of zei gaf op de meet. () Liever 1 op 1 meet dan, geen backstabbers.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja we waren met 2 begeleiders , die waren wel crazy tbh, we liepen door london, zij inmiddels beetje aangeschoten, doet een begeleider zomaar een 'bodycheck' op een voorbijganger
Naar morgan fabriek geweest, jaguar fabriek geweest. Ik had ook nog sjans bij een blondje die volledig in strak zwarte kleding was gekleed met hakken in de hostel bij de bar. MAar toen kwam al een andere hyena op af gelopen en hij had dus blauwtje gelopen en meisje liep weg.
verder was er ook nog een spaanse hommo guido in de hostel , hijh deed allemaal rare dance moves voor meisjes neus om ze te impressen, maar ze knapten zo hard af
, toen deed ie ff niks meer en toen ging ie opeens weer heel random dansen haha. en we haddden nog kaart spelletje gedaan met wat canadeze studentes, eentje had echt kk dikke tieten, niet normaal.
en er werden wat shotjes door mijn keel geforceerd, en heb arsenal stadio gezien
dit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen van een internetforum in het echt willen ontmoeten
Zoiets doe je alleen als je geen echte vrienden hebt.
man man man word eens wat harder jij, en geef eens een neuk minderquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is wel zo.. Ik hoef achteraf geen dingen over mezelf te horen via andere, is lullig.
Niet gaan, maar achteraf wel van iedereen info verzamelenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mm ligt aan de dag. Maar groepsmeet is awkward. En ik heb gewoon van iedereen een houding/ beschrijving door gekregen die hij of zei gaf op de meet. () Liever 1 op 1 meet dan, geen backstabbers.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet gaan, maar achteraf wel van iedereen info verzamelen
valt ook wel mee, meeste kreeg ik gewoon toegeworpen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hahahahaha.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |