Nee dus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:55 schreef man1986 het volgende:
[..]
Onwaarheid kan niet bestaan zonder waarheid. Andersom wel.
Prachtigquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
en wat als ik een konijntje pak en hem paars schilder?
trolololololololololquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
en wat als ik een konijntje pak en hem paars schilder?
O! eerst zeg je dat waarheid niet bestaat, en nu bestaat waarheid weer wel blijkbaar. Zolang het maar wetenschappelijk is. Volgens mij weet jezelf niet wat je moet vinden.quote:Mijn vergelijking met paarse konijntjes is volkomen terecht. Dat jij dat niet inziet is waarheid zodra het tegendeel bewezen is.
Wetenschappelijke-waarheid bestaat dus.
dat is niet echt een antwoord.quote:
Mee eens!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
een retorische vraag stellen toont al aan dat je het niet weet.
quote:Is dat de waarheid?
quote:En God bestaat ook niet?
Weet je dat zeker?
quote:Is dat de waarheid?
quote:'Onwaarheid' impliceert 'waarheid'.
What is truth?
Er staat nog een post voor je open in het 'Islam' topic.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef Robmeister het volgende:
[..]
O! eerst zeg je dat waarheid niet bestaat, en nu bestaat waarheid weer wel blijkbaar. Zolang het maar wetenschappelijk is. Volgens mij weet jezelf niet wat je moet vinden.
Ik ontken geen waarheid, dus ik sta in mijn recht om vragen te stellenquote:
Als jij een konijn paars gaat schilderen, dan is die paars door het schilderen.quote:
Je had het over een paarse konijn, niet dat het 'van nature' paars hoort te zijn. Die laatste plak je later zelf erbij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij een konijn paars gaat schilderen, dan is die paars door het schilderen.
Niet van nature.
Je weet donders goed dat ik het daar over had.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef man1986 het volgende:
[..]
Je had het over een paarse konijn, niet dat het 'van nature' paars hoort te zijn. Die laatste plak je later zelf erbij.
jij zegt nergens in je post dat de konijntjes van nature paars zouden zijn, dat verzin jij er pas bij als ik begin over het schilderen van een konijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat ik het daar over had.
Wil je lekker trollen? Ik vind dat best, dat win je toch niet van mij. Maar geef het wel even aan, anders is het ook zo lullig voor je.
Ik zeg dat inderdaad nergens. Maar ik bedoelde dat wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
jij zegt nergens in je post dat de konijntjes van nature paars zouden zijn, dat verzin jij er pas bij als ik begin over het schilderen van een konijn.
Wij zijn allemaal jood in geloof.quote:
Zonder God is niemand een jood.quote:
Hoe wij moeten handelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef man1986 het volgende:
[..]
Zonder God is niemand een jood.
Wat zegt de Talmoed over de joden?
Wat openbaart de Talmoed wat de Torah niet heeft kunnen openbaren?quote:
Ik denk dat je geen besef hebt wat de Talmoed isquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:31 schreef man1986 het volgende:
[..]
Wat openbaart de Talmoed wat de Torah niet heeft kunnen openbaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |