Smakelijk kijken dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn vooruitzicht.Dat maakt de mens blij!
Ik heb net een heerlijke buit dvd's meegenomen van de (grootse) rommelmarkt hier. 6 euro uitgegeven, is wel 25/30 waard samen. Sommigen kijk ik en doe ik weer weg als ze me niet genoeg bevallen.
Oh wow! En vooral die vlinderquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:41 schreef Pagan het volgende:
Twee tuingasten:
Zomervlinder
[ link | afbeelding ]
Platbuik
[ link | afbeelding ]
Sterkte Pisces, niemand die je even kan masseren?
Heel veel ibu doet het hier prima, dan slaap ik tenminstequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Pagan het volgende:
Bij m ij helpt in zo'n geval diclofenac nog wel eens, de spanning trekt er dan uit.
Ah, die zal ik vanmiddag eens halen, goeie tip om te proberen. Ik heb morgen een drukke dag, dan moet het wel een beetje beter zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Pagan het volgende:
Bij m ij helpt in zo'n geval diclofenac nog wel eens, de spanning trekt er dan uit.
Thanks! Maar dat heb ik ook niet meer op tijd in huis. Ik denk dat vanavond wat slaap wel goed zal doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook geen idee. Mocht t niet zo zijn dan heb ik mss thuis nog wel wat voor je.
Wat een schatjequote:
Ook mooi, en lekker goedkoopquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:11 schreef Pagan het volgende:
Lekker compact, mooi lichtgevoelig ook.![]()
Ik heb smoel op deze.
Als je een gezin hebt is het ook niet gek vind ik..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik zat laatst de parac. te stashen. 3 pakjes. "Op elke verdieping, in elke tas", toen kreeg ik ze gelukkig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |