SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Waarom is het je ex dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouw van m'n dromen
Ik en mijn excomplex
ah, droge slappe humor zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar
Ook al zijn ze niet echt heel grappig ofzo!
Lachen om de meest stomme dingenquote:
het pijpje waar je de joint in stopt moet onder water komen, degene waar je zuigt boven water.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb sinds kort een waterpijp, maar weet niet zo goed hoe en wat
En daarom blow ik niet meer... dat zou me de kop kostenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
het beste is ook gewoon lekker relaxen, goed muziekie en leuk gezelschap.
en munchies
Die munchies zijn dodelijk ja!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarom blow ik niet meer... dat zou me de kop kosten
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:36 schreef sararaats het volgende:
ik blow nooit, rook zelfs geen sigaret. 1 keer getrokken en ziek geweest.
Ja inderdaad. Gewoon keiflauw. En ik geloof altijd alles dan. Is wel vaker zo.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
hahahaha poephahahaha plas
vet lachen man
Mooi ditquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon keiflauw. En ik geloof altijd alles dan. Is wel vaker zo.
Ik vroeg gister aan Bobby, waar heb je de kattenbak mee schoongemaakt? Ja zegt ie, met de afwasborstel. Ooh na net afwassen?? Nee ik heb eerst die kattenbak gedaan en daarna de afwas.
Ik werd helemaal gek. Lag hem zo aan te kijken en ik zeg jaaa dat kan toch niet! Weet je hoeveel bacterien en zooi er in die kattenbak zitten. Ging ie nog heel leuk vertellen met details over de kattenbak dus ik zeg ja dan moet alles opnieuw afgewassen worden hoor. En ik maar vragen dat meeeeen je toch niet, je maakt een grapje toch.
Was het dus een grapje maar ik zat em echt te spacen. Met zo'n blik naar hem kijken![]()
Evil van hem!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef Tamashii het volgende:
Hij zei ook nog, ja je hebt net melk uit zo'n glas gedronken. Werd gek hier![]()
vliegen zijn prutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoop herrie in mijn slaapkamer dus ik ga aan zoonlief vragen wat hij in hemelsnaam aan het doen is.
Meneer is een vlieg aan het vermoorden. Niet omdat die vlieg irritant is oid maar zodat hij die kan voeren aan zijn vleesetende plant.
Met zn chopsticks is hij die vlieg nu aan die plant aan het voeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |