SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Waarom is het je ex dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouw van m'n dromen
Ik en mijn excomplex
ah, droge slappe humor zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar
Ook al zijn ze niet echt heel grappig ofzo!
Lachen om de meest stomme dingenquote:
het pijpje waar je de joint in stopt moet onder water komen, degene waar je zuigt boven water.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb sinds kort een waterpijp, maar weet niet zo goed hoe en wat
En daarom blow ik niet meer... dat zou me de kop kostenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
het beste is ook gewoon lekker relaxen, goed muziekie en leuk gezelschap.
en munchies
Die munchies zijn dodelijk ja!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarom blow ik niet meer... dat zou me de kop kosten
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:36 schreef sararaats het volgende:
ik blow nooit, rook zelfs geen sigaret. 1 keer getrokken en ziek geweest.
Ja inderdaad. Gewoon keiflauw. En ik geloof altijd alles dan. Is wel vaker zo.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
hahahaha poephahahaha plas
vet lachen man
Mooi ditquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon keiflauw. En ik geloof altijd alles dan. Is wel vaker zo.
Ik vroeg gister aan Bobby, waar heb je de kattenbak mee schoongemaakt? Ja zegt ie, met de afwasborstel. Ooh na net afwassen?? Nee ik heb eerst die kattenbak gedaan en daarna de afwas.
Ik werd helemaal gek. Lag hem zo aan te kijken en ik zeg jaaa dat kan toch niet! Weet je hoeveel bacterien en zooi er in die kattenbak zitten. Ging ie nog heel leuk vertellen met details over de kattenbak dus ik zeg ja dan moet alles opnieuw afgewassen worden hoor. En ik maar vragen dat meeeeen je toch niet, je maakt een grapje toch.
Was het dus een grapje maar ik zat em echt te spacen. Met zo'n blik naar hem kijken![]()
Evil van hem!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef Tamashii het volgende:
Hij zei ook nog, ja je hebt net melk uit zo'n glas gedronken. Werd gek hier![]()
vliegen zijn prutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoop herrie in mijn slaapkamer dus ik ga aan zoonlief vragen wat hij in hemelsnaam aan het doen is.
Meneer is een vlieg aan het vermoorden. Niet omdat die vlieg irritant is oid maar zodat hij die kan voeren aan zijn vleesetende plant.
Met zn chopsticks is hij die vlieg nu aan die plant aan het voeren.quote:
Ach, er zijn zoveel dingen gebeurd in het verleden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is het je ex dan?
Ik moet er niet aan denken om zo lang met een ex te zitten.
man man man wat zou ik een lol met je hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon keiflauw. En ik geloof altijd alles dan. Is wel vaker zo.
Ik vroeg gister aan Bobby, waar heb je de kattenbak mee schoongemaakt? Ja zegt ie, met de afwasborstel. Ooh na net afwassen?? Nee ik heb eerst die kattenbak gedaan en daarna de afwas.
Ik werd helemaal gek. Lag hem zo aan te kijken en ik zeg jaaa dat kan toch niet! Weet je hoeveel bacterien en zooi er in die kattenbak zitten. Ging ie nog heel leuk vertellen met details over de kattenbak dus ik zeg ja dan moet alles opnieuw afgewassen worden hoor. En ik maar vragen dat meeeeen je toch niet, je maakt een grapje toch.
Was het dus een grapje maar ik zat em echt te spacen. Met zo'n blik naar hem kijken![]()
nou neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
hahahaha poephahahaha plas
vet lachen man
slappe dingen dus ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:43 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, muffins gebakken. Het hele recept door de helft gedaan. Behalve de melk. Helemaal mislukt.
Alsof jij je nooit kinderachtig hebt gedragen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat het over blowers ging, maar het gaat dus gewoon over kleuters
Alsof ik dat nu niet nog doequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof jij je nooit kinderachtig hebt gedragen.
Ach mensen mogen of haten me erom.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
man man man wat zou ik een lol met je hebben
Eten in huis halenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Goede timing, ik stond op het punt weg te gaan
Ohh ze zit rond haar ovu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef Macrador het volgende:
Oeh cool ze komt eens naar mij toe en morgen al. Alles opruimen en eten zoeken daaaamn
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohh ze zit rond haar ovu.
Dan wilt ze neuken
Ja dat heet nesteldrang.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen die op het punt staan te bevallen alles gaan opruimen.
Maar als vrouwen dat ook doen als ze vruchtbaar zijn weet ik waar ik op moeten letten in het vervolg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat heet nesteldrang.
Alles tiptop in orde voor de baby komt
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He bitches
Vandaag alle sloten vervangen, alle deuren op maat gemaakt, nieuwe brievenbus geplaatst, vlizotrap besteld, ketel aangesloten en een halve kamer behang gestoken.
Nice, lekker bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He bitches
Vandaag alle sloten vervangen, alle deuren op maat gemaakt, nieuwe brievenbus geplaatst, vlizotrap besteld, ketel aangesloten en een halve kamer behang gestoken.
Nee dat is weer totaal wat andersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als vrouwen dat ook doen als ze vruchtbaar zijn weet ik waar ik op moeten letten in het vervolg.
Gaat snel. Gelukkig dat het behang niet al te veel ellende oplevertquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He bitches
Jaja om te nestelen moet je wel iets om te nestelen hebben zeg maar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is weer totaal wat anders
Goed bezig kaneel
Iets wat niet bestaat kan niet dood zijn. God, Damook, sinterklaas, Harry Potterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:30 schreef DaMook het volgende:
Deaud, net als tijns liefdesleven gok ik
.
Maar ik bestaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets wat niet bestaat kan niet dood zijn. God, Damook, sinterklaas, Harry Potter
Dank je.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is weer totaal wat anders
Goed bezig kaneel
Nog niet, nee. Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat snel. Gelukkig dat het behang niet al te veel ellende oplevert
Jij geloofd dat je bestaat de werkelijkheid daarin tegen is toch andersquote:
Oh my god, stop!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij geloofd dat je bestaat de werkelijkheid daarin tegen is toch anders
Die klussen heb ik 5 dagen voor nodigquote:
Jouw god?quote:
Pauzes zijn belangrijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die klussen heb ik 5 dagen voor nodig, maar ik neem voldoende pauzes
.
Ik zou minstens 5 hulpjes nodig hebben om in een dag sloten te vervangenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pauzes zijn belangrijk.
Gelukkig had ik wel wat hulp hoor.
Ik had er 2. En mijn zusje heeft een uurtje behang mee afgestoken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou minstens 5 hulpjes nodig hebben om in een dag sloten te vervangen.
Behangafsteken ben ik dan weer heel goed in heb ik gemerktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er 2. En mijn zusje heeft een uurtje behang mee afgestoken.
Hoi hoiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He bitches
Wat dingen opzeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi hoi
Dat klinkt als een harde werker... wat moet er nog gebeuren?
Nah niet dronkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:58 schreef Tamashii het volgende:
Remlof
Dronken :$
Kittens gezien. Kat bevallen
Goed bezig jijquote:
Aaahwquote:
Trustequote:Op woensdag 17 juli 2013 06:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aaahw
Ik kruip nu m'n bedje in, zal aan je denken als ik in slaap val
Moet er wel om 1 uur alweer uit maarja...
show usquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:59 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb gister echt zoooooon leuke jurkjes gekocht
Hebben we iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Moet zo werken, vanmiddag wil ik best fotos plaatsen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:32 schreef rival het volgende:
Ik had mijn auto vorige week laten keuren. en alle afkeurpunten heb ik gefixt.
breng ik hem gisteren ergens anders, die vindt nog 2 afkeurpunten...
waaronder een breuk in mijn remslangblij dat ik toch nog langs een ander ben geweest......
Nu weer voor een jaartje APK op de auto, weer een jaartje zonder zorgen
Geen ideequote:
Hou je nog wel wat werk voor me over of gaan wij gewoon lekker je huisje inwijden met een vette party.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat dingen opzeggen.
Behang afsteken, schilderen, deuren schilderen, plafond witten, vloer erin, gordijnen erin, spullen over.
En dan nog zolder toegankelijk maken.
Ik denk dat je mag schilderen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou je nog wel wat werk voor me over of gaan wij gewoon lekker je huisje inwijden met een vette party.
Geniet ervan meisquote:
Altijd.. want koffiequote:
Ja wel goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd.. want koffie
Hoe ging het gister?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel goed![]()
We vergaten collectief de stapjes maar dat mocht de pret niet drukken!
Ik ben gewoon supertrots op mezelf. Om 14:30 deed ik mijn eerste danspasjes en om 18:20 stond ik gewoon even op te treden!!
Er is wel een kans dat ze me vaker mee vraagt voor demo's![]()
Tevens, Roy zn chick is tof!! Nu moeten ze alleen nog even allebei toegeven dat ze gewoon al keihard in een relatie zitten
Dat ook nog ja!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]tof hoor
lijkt mij ook
lekker wijf wel
En ik heb gewoon het optreden gemist door dat die stomme palen niet mee werkte.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel goed![]()
We vergaten collectief de stapjes maar dat mocht de pret niet drukken!
Ik ben gewoon supertrots op mezelf. Om 14:30 deed ik mijn eerste danspasjes en om 18:20 stond ik gewoon even op te treden!!
Er is wel een kans dat ze me vaker mee vraagt voor demo's![]()
Tevens, Roy zn chick is tof!! Nu moeten ze alleen nog even allebei toegeven dat ze gewoon al keihard in een relatie zitten
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb gewoon het optreden gemist door dat die stomme palen niet mee werkte.
hi ha hoquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
denk niet dat ze blij met me zijn als ik begin te spugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 11:18:28 ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hi ha ho
opnieuw: Dan regel je er toch 1... je auto is nu weer gemaakt cruisin enzulks zonnebril op bami wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hi ha ho
opnieuw: Dan regel je er toch 1... je auto is nu weer gemaakt cruisin enzulks zonnebril op bamHihi cruisinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik vraag het videomateriaal wel opquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je kan aan Remlof vragen hoe het was
Ja, de vriendin van die ene meid die mee danste heeft gefilmd geloof ikquote:
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, de vriendin van die ene meid die mee danste heeft gefilmd geloof ik
Ik zal ook gelukkig sterven zonder dat dat filmpje boven water komt hoorquote:
buitenseksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cruising_(seks)
Gay buitenseksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
buitenseks![]()
![]()
ik ga nu echt.. douchen .... heus...
Ik doe het niet voor mezelf natuurlijk, is puur ter promotie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal ook gelukkig sterven zonder dat dat filmpje boven water komt hoor
Ghehe laat ik het zo zeggen!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf natuurlijk, is puur ter promotie.
vrouwen met vrouwen buitenseksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gay buitenseks![]()
Douche ze wijffie![]()
Hulp nodig? Ik wil best je rug wel inzepen hoor
+1quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrouwen met vrouwen buitenseks![]()
mannen met mannen
Dan wil ik de beelden zeker hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe laat ik het zo zeggen!!
Het oefenen bij G. thuis ging beter dan het optreden
Dat dacht ik welquote:
Je had ook eerst moeten drinkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel![]()
Zo stom, voor het optreden nog geoefend, dat ging perfect. Ik stond op het podium en alles vergeten
Waar was mijn bier danquote:
Tss!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat tappunt.
Loes en ik hebben eerst even een biertje gedaan toen we alles hadden staan.
Het was niet mijn idee, ik hou daar helemaal niet van. Maar ze bleef aandringen hequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss!!
Ik heb na mijn optreden remlof zn bier opgezopen. Ik had dat wel verdiend vond ik
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee, ik hou daar helemaal niet van. Maar ze bleef aandringen he
Toe maar!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef rival het volgende:
lekker, vanmiddag begint voor mij het weekend al
Gisteren was om geld te besparen (boete geen apk is duurquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe maar!!
Gisteren ook al een half dagje. Uren teveel?
Duidelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren was om geld te besparen (boete geen apk is duur)
Ik heb niet echt teveel uren.. maar heb mijn vakanties al gepland en heb toch nog wel een paar dagen over.... beter met dit weer opnemen
ik ga de eerste 2 weken van september naar Kosquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Wanneer ga je op vakantie? Je ging toch naar Griekenland?
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga de eerste 2 weken van september naar Kos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |