SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Waarom is het je ex dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrouw van m'n dromen
Ik en mijn excomplex
ah, droge slappe humor zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar
Ook al zijn ze niet echt heel grappig ofzo!
Lachen om de meest stomme dingenquote:
het pijpje waar je de joint in stopt moet onder water komen, degene waar je zuigt boven water.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb sinds kort een waterpijp, maar weet niet zo goed hoe en wat
En daarom blow ik niet meer... dat zou me de kop kostenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
het beste is ook gewoon lekker relaxen, goed muziekie en leuk gezelschap.
en munchies
Die munchies zijn dodelijk ja!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En daarom blow ik niet meer... dat zou me de kop kosten
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:36 schreef sararaats het volgende:
ik blow nooit, rook zelfs geen sigaret. 1 keer getrokken en ziek geweest.
Ja inderdaad. Gewoon keiflauw. En ik geloof altijd alles dan. Is wel vaker zo.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
hahahaha poephahahaha plas
vet lachen man
Mooi ditquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon keiflauw. En ik geloof altijd alles dan. Is wel vaker zo.
Ik vroeg gister aan Bobby, waar heb je de kattenbak mee schoongemaakt? Ja zegt ie, met de afwasborstel. Ooh na net afwassen?? Nee ik heb eerst die kattenbak gedaan en daarna de afwas.
Ik werd helemaal gek. Lag hem zo aan te kijken en ik zeg jaaa dat kan toch niet! Weet je hoeveel bacterien en zooi er in die kattenbak zitten. Ging ie nog heel leuk vertellen met details over de kattenbak dus ik zeg ja dan moet alles opnieuw afgewassen worden hoor. En ik maar vragen dat meeeeen je toch niet, je maakt een grapje toch.
Was het dus een grapje maar ik zat em echt te spacen. Met zo'n blik naar hem kijken![]()
Evil van hem!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef Tamashii het volgende:
Hij zei ook nog, ja je hebt net melk uit zo'n glas gedronken. Werd gek hier![]()
vliegen zijn prutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoop herrie in mijn slaapkamer dus ik ga aan zoonlief vragen wat hij in hemelsnaam aan het doen is.
Meneer is een vlieg aan het vermoorden. Niet omdat die vlieg irritant is oid maar zodat hij die kan voeren aan zijn vleesetende plant.
Met zn chopsticks is hij die vlieg nu aan die plant aan het voeren.quote:
Ach, er zijn zoveel dingen gebeurd in het verleden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is het je ex dan?
Ik moet er niet aan denken om zo lang met een ex te zitten.
man man man wat zou ik een lol met je hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon keiflauw. En ik geloof altijd alles dan. Is wel vaker zo.
Ik vroeg gister aan Bobby, waar heb je de kattenbak mee schoongemaakt? Ja zegt ie, met de afwasborstel. Ooh na net afwassen?? Nee ik heb eerst die kattenbak gedaan en daarna de afwas.
Ik werd helemaal gek. Lag hem zo aan te kijken en ik zeg jaaa dat kan toch niet! Weet je hoeveel bacterien en zooi er in die kattenbak zitten. Ging ie nog heel leuk vertellen met details over de kattenbak dus ik zeg ja dan moet alles opnieuw afgewassen worden hoor. En ik maar vragen dat meeeeen je toch niet, je maakt een grapje toch.
Was het dus een grapje maar ik zat em echt te spacen. Met zo'n blik naar hem kijken![]()
nou neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
hahahaha poephahahaha plas
vet lachen man
slappe dingen dus ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:43 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, muffins gebakken. Het hele recept door de helft gedaan. Behalve de melk. Helemaal mislukt.
Alsof jij je nooit kinderachtig hebt gedragen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat het over blowers ging, maar het gaat dus gewoon over kleuters
Alsof ik dat nu niet nog doequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof jij je nooit kinderachtig hebt gedragen.
Ach mensen mogen of haten me erom.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
man man man wat zou ik een lol met je hebben
Eten in huis halenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Goede timing, ik stond op het punt weg te gaan
Ohh ze zit rond haar ovu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef Macrador het volgende:
Oeh cool ze komt eens naar mij toe en morgen al. Alles opruimen en eten zoeken daaaamn
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohh ze zit rond haar ovu.
Dan wilt ze neuken
Ja dat heet nesteldrang.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen die op het punt staan te bevallen alles gaan opruimen.
Maar als vrouwen dat ook doen als ze vruchtbaar zijn weet ik waar ik op moeten letten in het vervolg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat heet nesteldrang.
Alles tiptop in orde voor de baby komt
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He bitches
Vandaag alle sloten vervangen, alle deuren op maat gemaakt, nieuwe brievenbus geplaatst, vlizotrap besteld, ketel aangesloten en een halve kamer behang gestoken.
Nice, lekker bezigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He bitches
Vandaag alle sloten vervangen, alle deuren op maat gemaakt, nieuwe brievenbus geplaatst, vlizotrap besteld, ketel aangesloten en een halve kamer behang gestoken.
Nee dat is weer totaal wat andersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als vrouwen dat ook doen als ze vruchtbaar zijn weet ik waar ik op moeten letten in het vervolg.
Gaat snel. Gelukkig dat het behang niet al te veel ellende oplevertquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He bitches
Jaja om te nestelen moet je wel iets om te nestelen hebben zeg maar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is weer totaal wat anders
Goed bezig kaneel
Iets wat niet bestaat kan niet dood zijn. God, Damook, sinterklaas, Harry Potterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:30 schreef DaMook het volgende:
Deaud, net als tijns liefdesleven gok ik
.
Maar ik bestaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets wat niet bestaat kan niet dood zijn. God, Damook, sinterklaas, Harry Potter
Dank je.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is weer totaal wat anders
Goed bezig kaneel
Nog niet, nee. Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat snel. Gelukkig dat het behang niet al te veel ellende oplevert
Jij geloofd dat je bestaat de werkelijkheid daarin tegen is toch andersquote:
Oh my god, stop!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij geloofd dat je bestaat de werkelijkheid daarin tegen is toch anders
Die klussen heb ik 5 dagen voor nodigquote:
Jouw god?quote:
Pauzes zijn belangrijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die klussen heb ik 5 dagen voor nodig, maar ik neem voldoende pauzes
.
Ik zou minstens 5 hulpjes nodig hebben om in een dag sloten te vervangenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pauzes zijn belangrijk.
Gelukkig had ik wel wat hulp hoor.
Ik had er 2. En mijn zusje heeft een uurtje behang mee afgestoken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou minstens 5 hulpjes nodig hebben om in een dag sloten te vervangen.
Behangafsteken ben ik dan weer heel goed in heb ik gemerktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er 2. En mijn zusje heeft een uurtje behang mee afgestoken.
Hoi hoiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He bitches
Wat dingen opzeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi hoi
Dat klinkt als een harde werker... wat moet er nog gebeuren?
Nah niet dronkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:58 schreef Tamashii het volgende:
Remlof
Dronken :$
Kittens gezien. Kat bevallen
Goed bezig jijquote:
Aaahwquote:
Trustequote:Op woensdag 17 juli 2013 06:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aaahw
Ik kruip nu m'n bedje in, zal aan je denken als ik in slaap val
Moet er wel om 1 uur alweer uit maarja...
show usquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:59 schreef Vansschoen het volgende:
Ik heb gister echt zoooooon leuke jurkjes gekocht
Hebben we iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Moet zo werken, vanmiddag wil ik best fotos plaatsen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:32 schreef rival het volgende:
Ik had mijn auto vorige week laten keuren. en alle afkeurpunten heb ik gefixt.
breng ik hem gisteren ergens anders, die vindt nog 2 afkeurpunten...
waaronder een breuk in mijn remslangblij dat ik toch nog langs een ander ben geweest......
Nu weer voor een jaartje APK op de auto, weer een jaartje zonder zorgen
Geen ideequote:
Hou je nog wel wat werk voor me over of gaan wij gewoon lekker je huisje inwijden met een vette party.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat dingen opzeggen.
Behang afsteken, schilderen, deuren schilderen, plafond witten, vloer erin, gordijnen erin, spullen over.
En dan nog zolder toegankelijk maken.
Ik denk dat je mag schilderen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou je nog wel wat werk voor me over of gaan wij gewoon lekker je huisje inwijden met een vette party.
Geniet ervan meisquote:
Altijd.. want koffiequote:
Ja wel goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd.. want koffie
Hoe ging het gister?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel goed![]()
We vergaten collectief de stapjes maar dat mocht de pret niet drukken!
Ik ben gewoon supertrots op mezelf. Om 14:30 deed ik mijn eerste danspasjes en om 18:20 stond ik gewoon even op te treden!!
Er is wel een kans dat ze me vaker mee vraagt voor demo's![]()
Tevens, Roy zn chick is tof!! Nu moeten ze alleen nog even allebei toegeven dat ze gewoon al keihard in een relatie zitten
Dat ook nog ja!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]tof hoor
lijkt mij ook
lekker wijf wel
En ik heb gewoon het optreden gemist door dat die stomme palen niet mee werkte.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wel goed![]()
We vergaten collectief de stapjes maar dat mocht de pret niet drukken!
Ik ben gewoon supertrots op mezelf. Om 14:30 deed ik mijn eerste danspasjes en om 18:20 stond ik gewoon even op te treden!!
Er is wel een kans dat ze me vaker mee vraagt voor demo's![]()
Tevens, Roy zn chick is tof!! Nu moeten ze alleen nog even allebei toegeven dat ze gewoon al keihard in een relatie zitten
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb gewoon het optreden gemist door dat die stomme palen niet mee werkte.
hi ha hoquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
denk niet dat ze blij met me zijn als ik begin te spugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2013 11:18:28 ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hi ha ho
opnieuw: Dan regel je er toch 1... je auto is nu weer gemaakt cruisin enzulks zonnebril op bami wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hi ha ho
opnieuw: Dan regel je er toch 1... je auto is nu weer gemaakt cruisin enzulks zonnebril op bamHihi cruisinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik vraag het videomateriaal wel opquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Je kan aan Remlof vragen hoe het was
Ja, de vriendin van die ene meid die mee danste heeft gefilmd geloof ikquote:
Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, de vriendin van die ene meid die mee danste heeft gefilmd geloof ik
Ik zal ook gelukkig sterven zonder dat dat filmpje boven water komt hoorquote:
buitenseksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cruising_(seks)
Gay buitenseksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
buitenseks![]()
![]()
ik ga nu echt.. douchen .... heus...
Ik doe het niet voor mezelf natuurlijk, is puur ter promotie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal ook gelukkig sterven zonder dat dat filmpje boven water komt hoor
Ghehe laat ik het zo zeggen!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf natuurlijk, is puur ter promotie.
vrouwen met vrouwen buitenseksquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gay buitenseks![]()
Douche ze wijffie![]()
Hulp nodig? Ik wil best je rug wel inzepen hoor
+1quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrouwen met vrouwen buitenseks![]()
mannen met mannen
Dan wil ik de beelden zeker hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe laat ik het zo zeggen!!
Het oefenen bij G. thuis ging beter dan het optreden
Dat dacht ik welquote:
Je had ook eerst moeten drinkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel![]()
Zo stom, voor het optreden nog geoefend, dat ging perfect. Ik stond op het podium en alles vergeten
Waar was mijn bier danquote:
Tss!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat tappunt.
Loes en ik hebben eerst even een biertje gedaan toen we alles hadden staan.
Het was niet mijn idee, ik hou daar helemaal niet van. Maar ze bleef aandringen hequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss!!
Ik heb na mijn optreden remlof zn bier opgezopen. Ik had dat wel verdiend vond ik
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee, ik hou daar helemaal niet van. Maar ze bleef aandringen he
Toe maar!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef rival het volgende:
lekker, vanmiddag begint voor mij het weekend al
Gisteren was om geld te besparen (boete geen apk is duurquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe maar!!
Gisteren ook al een half dagje. Uren teveel?
Duidelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren was om geld te besparen (boete geen apk is duur)
Ik heb niet echt teveel uren.. maar heb mijn vakanties al gepland en heb toch nog wel een paar dagen over.... beter met dit weer opnemen
ik ga de eerste 2 weken van september naar Kosquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Wanneer ga je op vakantie? Je ging toch naar Griekenland?
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga de eerste 2 weken van september naar Kos
Stenen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, ik ben nu al helemaal kapot eigenlijk.
En dan vanavond nog lekker stenen sjouwen
Ja ik ga zo eerst mee naar nijmegen, dan weer terug naar huis om stenen te gaan sjouwen en dan daarna weer terug naar nijmegen om op te ruimen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stenen?
Maar!! Dankzij mij hoefde je vandaag niet zo erg met die palen te slepen!!
http://www.ongeluk.nu/dos(...)-Arnhem/17-juli-2013quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
Dik ongeluk gebeurd netOp de A12 een vrachtwagen door de middenberm. Toen ik er langs kwam was het net gebeurd, er waren nog geen hulpdiensten ter plaatse
Juistem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.ongeluk.nu/dos(...)-Arnhem/17-juli-2013
toppiequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef Faxie het volgende:
Kan er weer een jaartje tegenaan met de kanarie
Je was aan het wegracen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:05 schreef rival het volgende:
wat een ongelukken trouwens... vrijdag ook al hiero. iemand probeerde ons bij te houden
http://www.at5.nl/artikel(...)puin-na-enorme-crash
nee absoluut niet...... Maar ja we rijden wel hard.. en vlak voor een bocht ging den deze voorbij... hij is erachter aan gegaan.....quote:
Holy shitquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:05 schreef rival het volgende:
wat een ongelukken trouwens... vrijdag ook al hiero. iemand probeerde ons bij te houden
http://www.at5.nl/artikel(...)puin-na-enorme-crash
Als die "boomschade" 30 CM verder naar voren zat kon ie het niet navertellenquote:
Inderdaad!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee absoluut niet...... Maar ja we rijden altijd hard.. en vlak voor een bocht gingen den deze voorbij... hij is erachter aan gegaan.....
het is dus wat lastig.... want wat kan iemand eraan doen dat een ander hem gaat volgen?
Niks. En ook al ga je "samen" rijden, dan ben je nog steeds verantwoordelijk voor je eigen gedrag/snelheid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee absoluut niet...... Maar ja we rijden wel hard.. en vlak voor een bocht ging den deze voorbij... hij is erachter aan gegaan.....
het is dus wat lastig.... want wat kan iemand eraan doen dat een ander hem gaat volgen?
Daar mag je in dit geval erg blij mee zijn denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als die "boomschade" 30 CM verder naar voren zat kon ie het niet navertellen
nu kwam hij er met een gebroken rugwervel vanaf......
Bedoel je met "je" Rival?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar mag je in dit geval erg blij mee zijn denk ik
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ik snap best dat je er van baalt als je ingehaald wordt maar zo puberaal een "race" beginnen is ook echt niet slim.
my thoughts!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. En ook al ga je "samen" rijden, dan ben je nog steeds verantwoordelijk voor je eigen gedrag/snelheid.
Dat hoop ik wel jaquote:
Klopt, Rival is niet zo verslaafd als de rest van onsquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, want dan zat ie nu niet te FOK!ken neem ik aan
hij mocht in het weekend al naar huis maar denk wel dat ie nog thuis op de bank of in bed ligt....quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, Rival is niet zo verslaafd als de rest van ons
Gheghequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, Rival is niet zo verslaafd als de rest van ons
Oh, in dat gevalquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
hij mocht in het weekend al naar huis maar denk wel dat ie nog thuis op de bank of in bed ligt....
nou dan zou ik hier best te vinden zijn
Je kende die gast? Of zijn jullie braaf gestopt om eerste hulp te verlenen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
hij mocht in het weekend al naar huis maar denk wel dat ie nog thuis op de bank of in bed ligt....
nou dan zou ik hier best te vinden zijn
Ken hem niet, maar dat soort nieuws gaat natuurlijk als een vuurtje en via via krijgen we nieuws. (is vriend van vriendin van zus dennis)quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kende die gast? Of zijn jullie braaf gestopt om eerste hulp te verlenen?
Groot gelijk eigenlijk wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar dat soort nieuws gaat natuurlijk als een vuurtje en via via krijgen we nieuws. (is vriend van vriendin van zus dennis)
Wij zijn niet gestopt... omdat de auto's achter hem al stopten. plus het feit dat mensen anders gaan zegen dat wij zo hard reden.. straks maakt de politie er iets van een straatrace van en zijn wij ook de lul...
....je mondje staat open, dus kom maar gauwquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rozen zijn rood. Violen zijn blauw..........
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
....je mondje staat open, dus kom maar gauw
je piemol is te groot, die past er nooit helemaal inquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
....je mondje staat open, dus kom maar gauw
Beetje rekken en strekken, dan is het best d'r in te kwekken zul je wel ontdekken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je piemol is te groot, die past er nooit helemaal in
Dat wordt dus mijn dood en besides that ik heb helemaal geen zin
Jahquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nou, wat een verbaal geweld... ben je soms ongesteld?
Lekker zwetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou dat zal wel goed komen hoor! Dalijk lekker sporten
Gezelligquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik geloof dat ik morgen echt aan een naaktstrand kom te liggen
Hoi hoi !quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nou, wat een verbaal geweld... ben je soms ongesteld?
Dan is het goed hequote:
Ik ook!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben toe aan vakantie
Maar nu eerst lekker stenen sjouwen met mijn vader.
Ik ben op het moment eigenlijk gewoon vrij, maar op 1 of andere manier heb ik het dan drukker dan als ik aan het werk ben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar ik heb die dit jaar (weer) geen.
En je verdient er zeker niets meequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben op het moment eigenlijk gewoon vrij, maar op 1 of andere manier heb ik het dan drukker dan als ik aan het werk ben.
Goed druk en oververmoeid hahaquote:
nee, is allemaal liefdadigheidswerk inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
En je verdient er zeker niets mee.
Ik heb net 4 dagen weekend gehad, maar na een dag in deze hitte werken pleit ik voor een tropen rooster van een halve dag werken en dan 1 dag vrij.
Ach ja, je houd er positieve karma ofzoiets aan overquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, is allemaal liefdadigheidswerk inderdaad.
Alles weggooien probleem opgelostquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:57 schreef DaMook het volgende:
Kut, ik bedenk me net dat ik de kast waar mijn ketel in hangt op moet ruimen zodat de monteur erbij kan, ik heb nog wel een paar weken, maar die rommel is te erg.
Goed zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef DaMook het volgende:
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Nu nog iets meer. En tijn, het meeste gaat idd weg
.
Het is overigens meer dan dit, andere kasten enzo moeten ook uitgeruimt worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zomakkelijk begin is de kratjes bier inleveren bij het boodschappen doen. Waarom bewaar je dozen van je apple?
Misschien een keer puin gaan ruimen en dan alles weggooien dat je nooit gebruikt, moet ik ook een keer doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is overigens meer dan dit, andere kasten enzo moeten ook uitgeruimt worden.
Ja die kratjes is makkelijk. Uhmm dit zijn ze nog niet eens alle dozen die ik heb, maar bewaar(de) ze eigenlijk voor als ik iets wil verkopen, wat ik eigenlijk toch nooit doe
.
Dat ga ik ook zeker doen, nu de tijd er nog voor vindenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een keer puin gaan ruimen en dan alles weggooien dat je nooit gebruikt, moet ik ook een keer doen
Succesquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen, nu de tijd er nog voor vinden, zo heb ik 3 frietpannen staan die weg kunnen (nee ik ga ze niet schoonmaken, dat doe ik bij de nieuwe wel
) . Komend weekend eens tijd voor maken. En al die apple dozen passen wrs wel in elkaar die kunnen dan wel bij het oud papier (1 straat verderop wel
, dieven niet wijzer maken dan ze al zijn
) .
LOLquote:
Love makes a man do strange thingsquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben op het moment eigenlijk gewoon vrij, maar op 1 of andere manier heb ik het dan drukker dan als ik aan het werk ben.
Womens too sometimesquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Love makes a man do strange things
Hoe prop je zoveel mogelijk fouten in 1 zinquote:
Hup, corrigeer 'm!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe prop je zoveel mogelijk fouten in 1 zin
Ik ken da gewoon zo doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe prop je zoveel mogelijk fouten in 1 zin
CC?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef DaMook het volgende:
Ik wil verder in een spelletje, maar op hups en iemand anders na helpt niemand me, heb nog maar 1 iemand nodig, morgen maar eens een collega aanspreken dat die haar taken verzaakt
.
Jup.quote:
Als je het meervoud van vrouw als womens neerzet ben je imho niet eens meer te redden!!quote:
Hey, hoe ging je dansen?quote:
Stunteligquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je het meervoud van vrouw als womens neerzet ben je imho niet eens meer te redden!!
Vond jij dat of vond iedereen dat?quote:
Ik moest ook veel moeite doen om hem te negerenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je het meervoud van vrouw als womens neerzet ben je imho niet eens meer te redden!!
Extra humor voor de toeschouwersquote:
Ik miste alleen maar een kommaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moest ook veel moeite doen om hem te negeren
Ha!quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik miste alleen maar een komma. http://www.womenshealthmag.nl
De week van 29 juli?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha!Wanneer gaan we bier drinken samen?
Je ne parlez vous francaisquote:
Dan zit je in een ver land?quote:
Welke man? Ik had een Burleske optredenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang het de man niet is die op tenen gaat staan is er toch niks aan het handje![]()
[..]
Wat is CC? een foute zin. En in womenshealth is woman een bijvoegelijknaamwoord is geen meervoud.. het meervoud van woman is womenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je ne parlez vous francais.
En ja dat is helemaal een fout zin schijnbaar, maar die gebruik ik altijd als iemand frans lult tegen me.
En jeuj ik kan verder in CC.
Seriously?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik miste alleen maar een komma. http://www.womenshealthmag.nl
oooowwwwquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke man? Ik had een Burleske optreden
bijvoegelijknaamwoord.. niet bezittelijkvnwquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously?
Woman << enkelvoud
Women << meervoud
Women's (problems) << bezittelijk
CC is een spelletjequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat is CC? een foute zin. En in womenshealth is woman een bijvoegelijknaamwoord is geen meervoud.. het meervoud van woman is womenMaar hoop dat je een grapje maakte en het al begreep
Niks aan gemist hoorquote:
Ik neem aan dat iedereen dat vond.quote:
Vrouwen zijn toch een bezitquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously?
Woman << enkelvoud
Women << meervoud
Women's (problems) << bezittelijk
Ik had het wel willen zienquote:
Als het maar leuk was toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks aan gemist hoor
[..]
Ik neem aan dat iedereen dat vond.
Het oefenen ging goed, vlak voor het optreden nog geoefend en dat ging perfect. Toen stonden we op het podium en leek het wel alsof we collectief de stapjes waren vergeten![]()
Maar /care! Ik heb het wel ff gedaan en ik zag er goed uit
Mjah dit leek me het makkelijkst uitleggen want dan is het women's health >> gezondheid van de vrouw(en)quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
bijvoegelijknaamwoord.. niet bezittelijkvnw
Dat laatste is het allerbelangrijkste natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem aan dat iedereen dat vond.
Het oefenen ging goed, vlak voor het optreden nog geoefend en dat ging perfect. Toen stonden we op het podium en leek het wel alsof we collectief de stapjes waren vergeten![]()
Maar /care! Ik heb het wel ff gedaan en ik zag er goed uit
Pluspunten, jij scoort ze niet vandaagquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch een bezit(Ajajajajjj)
![]()
.
Nee daar word ik redelijk snel geholpenquote:
Zou beide kunnenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dit leek me het makkelijkst uitleggen want dan is het women's health >> gezondheid van de vrouw(en)
Als iemand al zo'n fout maakt heb ik ook niet het idee dat ze weten wat bijvoeglijk naamwoord is enz![]()
En ik had het niet over bezittelijk voornaamwoord maar over bezittelijk
Nou het feit dat ik niet op mijn plaat ging vond ik eigenlijk wel nog belangrijkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste is het allerbelangrijkste natuurlijk.
zou beide kunnenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee daar word ik redelijk snel geholpen, Criminal Case in dit geval
.
Details...quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou het feit dat ik niet op mijn plaat ging vond ik eigenlijk wel nog belangrijker
Maar stiekem vind jij dit vast wel leuk omdat je weet dat ik het anders bedoelquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pluspunten, jij scoort ze niet vandaag
Nee want Candy Crush is eigenlijk CCS (candy crush saga)quote:
Whehe mooi om te zien hoe mensen spartelen om dingen goed te pratenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar stiekem vind jij dit vast wel leuk omdat je weet dat ik het anders bedoel(toch
) .
Pfff je kunt ook tever gaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want Candy Crush is eigenlijk CCS (candy crush saga)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want Candy Crush is eigenlijk CCS (candy crush saga)
Het dansje is voor mij aangepast zodat ik niet op mijn bek zou gaanquote:
Ik heb slaapgebrek en last van de warmte, ik snap niks meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar stiekem vind jij dit vast wel leuk omdat je weet dat ik het anders bedoel(toch
) .
Ik spartel alleen nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Whehe mooi om te zien hoe mensen spartelen om dingen goed te praten
Nee, ik bedoel dat ik er schijnbaar andere prioriteiten op nahoud dan jij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Het dansje is voor mij aangepast zodat ik niet op mijn bek zou gaan![]()
Of bedoelde je dat niet met details?
*vindtquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik spartel alleen niet, als ze het niet zo vind zegt ze dat zometeen ook gewoon
. Dat weet ik
.
Ghehe oh okquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik er schijnbaar andere prioriteiten op nahoud dan jij.
Ik kan niets eten door de ochtenddiensten en de warmtequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb slaapgebrek en last van de warmte, ik snap niks meer
Ik wist het, in twijfelde nog over de tquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*vindt![]()
Lieverd, er zijn grenzen hoor
Alles goed met de tieten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
Of je schiet weer eens uit met iets scherps...
Ik heb gewoon geen trek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan niets eten door de ochtenddiensten en de warmte. Hopelijk is dat over als ik aan de middagen begin, mis het vaste voedsel eigenlijk al na gisteren en vandaag
.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wist het, in twijfelde nog over de t.
Als grammatica al een grens is.
Die van lola zijn toch echt, lekken doen ze dan gelukkig nietquote:
Kusje op je duim dan maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd natuurlijk
Mijn duim iets minder. ....
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wist het, in twijfelde nog over de t.
Als grammatica al een grens is.
Maar zulke prachtexemplaren moet je niet verpesten dmv littekens!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van lola zijn toch echt, lekken doen ze dan gelukkig niet(op een beetje bloed na dan).
Ik dus ook niet. Heb denk ik 3 boterhammen op vandaagquote:
Ik ben in beide best goed, maar op internet en na wat bier hoop ik altijd maar dat men niet al te moeilijk doetquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]spelling.. sjah dat moet je leren.. gramatica is luiheid
Ik heb thee op. Meer nog niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Heb denk ik 3 boterhammen op vandaag. Ja en wegens mijn beroep een paar slokjes bier
![]()
.
.
Daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar zulke prachtexemplaren moet je niet verpesten dmv littekens!
En dan post je gewoon in hetzelfde topic als waar ik aan het posten ben?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben in beide best goed, maar op internet en na wat bier hoop ik altijd maar dat men niet al te moeilijk doet.
Da's wel heel weinigquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan post je gewoon in hetzelfde topic als waar ik aan het posten ben?
Dapper hoor
Ach ik overleef het welquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Da's wel heel weinig.
Ik heb wel 1 liter water ofzo op trouwens en een kop soep. Soep lukt me dan weer wel gelukkig.
Doei schatjequote:
Als je nou voor feyenoord was geweest had ik gezegd ongedierte overleefd wel, maar dat ben je niet dus kan ik dat ook niet zeggen. Dan maar, met slechte mensen gaat het altijd goed, zie mij maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |