Gekleurde (coloured) vind ik altijd HEEL arrogant. Alsof er maar 2 rassen zijn: Blank en niet-blankquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
Ik vind 'bruine mensen' zoals mijn Kleuter zegt ook niks hoor.
Nigger is nikkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gekleurde (coloured) vind ik altijd HEEL arrogant. Alsof er maar 2 rassen zijn: Blank en niet-blank
En ik vind "die zwarte", "bruine" of "donkere" of "getinte" ook niet echt heel lief klinken. Ik vind ergens "nigger" wel racistisch klinken, maar "neger" niet... en da's raar want het is de letterlijke vertaling!
Wat moet ik dan tegenwoorduig politiek correct zeggen?
O ja, negro is negerquote:
Uhuh, zoals je jou ook gewoon mens noemen als ze weten dat je homo bentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:14 schreef Ang3l het volgende:
En african-american is bullshit want we zitten niet in Amerika. Dus dan wordt heet Afrikaanse Europeaan, maar die meneer is helemaal niet altijd Afrikaans, nov Europees. He wat verwarrend.
Voortaan: Zwarte Piet!
Of: Mens!
L-E!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:15 schreef L-E het volgende:
De negers die ik ken hebben overigens geen problemen met het woord neger.
"Poepkleurige medemensen".quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
Ik vind 'bruine mensen' zoals mijn Kleuter zegt ook niks hoor.
Ach, gewoon klootzak ofzo is ook prima, alle mensen zijn gelijkwaardig kutquote:
Iedereen moet dood!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, gewoon klootzak ofzo is ook prima, alle mensen zijn gelijkwaardig kut.
Dat. Er is geen enkele reden om er een naam voor te verzinnen. Als iemand vraagt "hoe ziet ... eruit" kun je gewoon zeggen "heeft een ... huidskleur". In alle andere gevallen doet het niet ter zake.quote:
Nee, geen enkele reden. Maar zo werkt de wereld niet he?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat. Er is geen enkele reden om er een naam voor te verzinnen. Als iemand vraagt "hoe ziet ... eruit" kun je gewoon zeggen "heeft een ... huidskleur". In alle andere gevallen doet het niet ter zake.
Ik zie het drama niet. Ik word toch ook omschreven als 'die blonde met dikke tieten'. Nee, daar is geen reden toe, maar het is wel makkelijker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat. Er is geen enkele reden om er een naam voor te verzinnen. Als iemand vraagt "hoe ziet ... eruit" kun je gewoon zeggen "heeft een ... huidskleur". In alle andere gevallen doet het niet ter zake.
Die ik ken ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:15 schreef L-E het volgende:
De negers die ik ken hebben overigens geen problemen met het woord neger.
Heb jij dikke tieten ja?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie het drama niet. Ik word toch ook omschreven als 'die blonde met dikke tieten'. Nee, daar is geen reden toe, maar het is wel makkelijker.
Wat een onzin. Je kunt toch een een groep wwillen aanduiden om wat voor reden dan ook? Hoeft niet negatief te zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goed, zeer goed! Ik ben gelukkig, en het is nog mooi weer ook!quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie het drama niet. Ik word toch ook omschreven als 'die blonde met dikke tieten'. Nee, daar is geen reden toe, maar het is wel makkelijker.
He getverdemme!!!quote:
Wat doe je dan in dit topicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, zeer goed! Ik ben gelukkig, en het is nog mooi weer ook!
Nou het is eerder afleren. Het gedrag ontstaat vanuit de jeugd, veelal bij kinderen die een mindere jeugd hebben gehad en door meerdere "mogelijke" redenen een verlatingsangst hebben ontwikkeld. In hun hersenen zit geprogrammeerd dat door aardig te zijn, geen ruzie te zoeken, conflicten uit te gaan, altijd mensen te helpen en nog meer dingen dat ze aardig gevonden worden en niet door mensen verlaten worden. Dat ze daardoor niet gelukkig worden en niet zichzelf kunnen zijn dat is het gevolg daarvan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat jezelf moet aanleren is het al mislukt. Trucjes helpen niet.
Geeft niks. Niet iedereen kan dat hebben. Vroeger werd je alleen opgegeten door een sabeltandtijger omdat je buiten het groepje moest zitten.
Tegenwoordig zijn er helaas geen tijgers in onze kringetjes.
zolang je iets als groep ziet is er per definitie ruimte voor discriminatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kunt toch een een groep wwillen aanduiden om wat voor reden dan ook? Hoeft niet negatief te zijn.
Helaas niets geworden, ze hadden iemand gevonden die meteen 100% perfect was voor die functie, ik ga nu wel binnen de afdeling iets doen met meer uitdaging en toekomstmogelijkheden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed, zeer goed! Ik ben gelukkig, en het is nog mooi weer ook!
Hoe gaat het daar? Hoe was je sollicitatie afgelopen?
Oke, dus "mannen" of "vrouwen" is ook geen groep?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zolang je iets als groep ziet is er per definitie ruimte voor discriminatie.
En ik weet ook wel dat mensen nou eenmaal zo werken (ik ook) maar dat maakt het nirt ineens ok.
Ongehoord. Zeker in dit topic.quote:
My boogina, of m'n mannenkutjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja? Allemaal? Waar? Show me! Oh wacht. Doe maar niet.
Waarom zou het niet ok zijn, per definitie? Dat is een soort regel, ooit door iemand bedacht. De mens maakt onderscheid, op welk vlak dan ook. Dat is ook normaal he?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zolang je iets als groep ziet is er per definitie ruimte voor discriminatie.
En ik weet ook wel dat mensen nou eenmaal zo werken (ik ook) maar dat maakt het nirt ineens ok.
Tof!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas niets geworden, ze hadden iemand gevonden die meteen 100% perfect was voor die functie, ik ga nu wel binnen de afdeling iets doen met meer uitdaging en toekomstmogelijkheden.
En onderscheid maken is niet per definitie dan meteen iets slechts, benadelend of discriminerend. Ik BEN anders dan mijn dansleraar (bijvoorbeeld). Anders is niet meteen beter of slechter. Eigenlijk vind ik mensen die dat denken, dat je geen onderscheid mag maken of groepen mag maken, veel erger. Die zien in alles discriminatie. Zoals de waard is...............quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou het niet ok zijn, per definitie? Dat is een soort regel, ooit door iemand bedacht. De mens maakt onderscheid, op welk vlak dan ook. Dat is ook normaal he?
Ja alleen was mijn vraag dus ff of "neger" inderdaad gezien wordt als een racistische term en zo ja, wat je dan tegenwoordig moet/mag zeggen. Ik zie de term persoonlijk ook niet als dusdanig.quote:En ik snap best dat door wat er gebeurd is in het verleden met slavernij en apartheid gevoelig ligt, maar dat is eigenlijk onzin. Een neger is een neger en een blanke is een blanke.
quote:
Jouw spareribs vielen tegen dus je bent doodongelukkig ja!quote:
Neger is niet echt een probleem denk ik, maar wel in situaties waarin het echt niets uitmaakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onderscheid maken is niet per definitie dan meteen iets slechts, benadelend of discriminerend. Ik BEN anders dan mijn dansleraar (bijvoorbeeld). Anders is niet meteen beter of slechter. Eigenlijk vind ik mensen die dat denken, dat je geen onderscheid mag maken of groepen mag maken, veel erger. Die zien in alles discriminatie. Zoals de waard is...............
[..]
Ja alleen was mijn vraag dus ff of "neger" inderdaad gezien wordt als een racistische term en zo ja, wat je dan tegenwoordig moet/mag zeggen. Ik zie de term persoonlijk ook niet als dusdanig.
Nietes!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw spareribs vielen tegen dus je bent doodongelukkig ja!
Weet je wat een vlekken dat geeftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je hebt die van jou net geschilderd
Whaha, ja dat is met wel meer. Ik vind "mens" af en toe ook denigrerend klinken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neger is niet echt een probleem denk ik, maar wel in situaties waarin het echt niets uitmaakt.
Als jij over iemand zegt, ken jij HeatWave, die neger? Dan is het prima. maar als je ergens aan komt lopen en je begint met, Hey!, neger! Ga eens opzij.... sja.
Haal eens koffie, vrouw!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha, ja dat is met wel meer. Ik vind "mens" af en toe ook denigrerend klinken.
Jawel. Ik zie het aan je. Je voelt je intens ongelukkig. Och wat heb jij het zwaar nu!quote:
Context, gotta love it!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haal eens koffie, vrouw!
Mooie vrouw hoor..
Ik heb over 2 weken vakantie, het is eindelijk zomer, de rest vond de ribs wel lekker.. nah, all is goed lekker ding, sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Ik zie het aan je. Je voelt je intens ongelukkig. Och wat heb jij het zwaar nu!
Een butt-tattoo?quote:
Goddammit woman! I need people to feel miserable so I can feel good about my life!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb over 2 weken vakantie, het is eindelijk zomer, de rest vond de ribs wel lekker.. nah, all is goed lekker ding, sorry
Ik zat er ook al aan te denken jaquote:
Ik heb al anderhalve week geen seks gehad, miserable enough for you, ya bitch!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goddammit woman! I need people to feel miserable so I can feel good about my life!!!
Oke, ik heb nog steeds alleen in het weekend seksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goddammit woman! I need people to feel miserable so I can feel good about my life!!!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalve week geen seks gehad, miserable enough for you, ya bitch!?.
Eeeehmmmm..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom maar bij Engel hoor schatje, kom maar ff huilen.
Getting there, getting there.....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, ik heb nog steeds alleen in het weekend seks
Wat denk je toch weer meteen slecht over mij en de groep "homo's"!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmmm..
Zo erg is het nou ook weer niet.
Nee hoor, alleen over jouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je toch weer meteen slecht over mij en de groep "homo's"!
quote:
Gewoon naar je werk lopen, doe ik ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Molleman het volgende:
Hmmpf, vanmorgen al met pech langs de weg... Monteur heeft mij opgehaald. Schakelstang gebroken. Goed begin van de dag...
Maar we zijn weer op kantoor!
Lekker!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef CherryLips het volgende:
argh een van m'n muggenbulten is een bloedblaar geworden
Beetje doorlopen dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:24 schreef Molleman het volgende:
[..]
Het is te doen, 14 kilometer, dan moet ik alleen zo vroeg opstaan
Ik voel me speciaalquote:
Editie Urk, daar geloven ze in wederopstanding en zoquote:
Hartstikke dood vermoordquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Editie Urk, daar geloven ze in wederopstanding en zo
DOE HET NIET! Dat is eng! Grote stad!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:11 schreef Barbusse het volgende:
In het najaar een paar daagjes naar AmsterdamOm gids te spelen
![]()
Eerst was het een andere stad in ander land, maar men wil naar een...... coffeeshop *badum-tsssquote:
Nog jeuk aan je tepels?quote:
Ik ben uitstekend geschikt als krabhulpje.quote:
Ok.quote:
Malaria/rode vonk mutatie!quote:
Die dragen ook vaak kousen.quote:
Spuit d'r onder met je anti mosQuito-spray!quote:
Het hadden er niet veel meer moeten zijn, dan was ik wel een beetje beroerd geworden denk ik.quote:
Wie zorgt er dan voor haar hamsters?quote:
Die vreten elkaar wel op joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie zorgt er dan voor haar hamsters?
Ik denk dat m'n vader wel af en toe wat water over hun grafjes zal sproeien hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie zorgt er dan voor haar hamsters?
Nog niet, nog niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch jammer dat het niets is geworden tussen jou en Q
Nee niks, die wilde me vanmorgen nog tegen de muur hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch jammer dat het niets is geworden tussen jou en Q
Wat is er mis met tegendemuurseks?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, die wilde me vanmorgen nog tegen de muur hebben
Het ging niet om seksquote:
quote:
Kaal of kammen weet je welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:42 schreef Seikcid het volgende:
Kaal ga ik niet maar m'n sexy haarbos is te warm met dit weer.
Met baarden?quote:
Liefst wel jaquote:
Al die zullen tot je kaapje varen moeten mannen met baarden zijnquote:
Ik kam mijn haar ook nooit. Snie handig met krullenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:58 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb niets eens een kam.Doe het wel föhnen als ik de tijd heb.
Door zo veel wordt er niet tot mijn kaapje gevaren he..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al die zullen tot je kaapje varen moeten mannen met baarden zijn
Slechts 1 cruise shipquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door zo veel wordt er niet tot mijn kaapje gevaren he..
quote:
Whut? Wat een sukkel zegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Tgggg, de jeugd van tegenwoordig........
Vriend van me is gisteren zijn telefoon vergeten bij de sportschool. Dus die wilde ie vandaag gaan halen, maar iemand had hem al meegenomen. En die iemand contacteert hem nu via facebook dat ie de telefoon terug wil geven, maar wel tegen betaling.
Oke, dus we hebben nu zijn facebook account, een screenshot van het bericht, de sportschool waar hij fitnesst, een naam........ en hij denkt dat dit handig is?
Ik zou die boi hendig sjiek klappen gek.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Vriend van me is gisteren zijn telefoon vergeten bij de sportschool. Dus die wilde ie vandaag gaan halen, maar iemand had hem al meegenomen. En die iemand contacteert hem nu via facebook dat ie de telefoon terug wil geven, maar wel tegen betaling.
Oke, dus we hebben nu zijn facebook account, een screenshot van het bericht, de sportschool waar hij fitnesst, een naam........ en hij denkt dat dit handig is?
Dus z'n naam is bekend, zijn sportschool is bekend (het is een enrome fitness freak) en op zijn FB profiel staat zel;fs zijn werkgever dus die kan ook een mail verwachten over wat voor betrouwbaar personeel ie in dienst heeft. Aangifte bij de politie, melden bij de fitnessschool (daar is de telefoon ook verloren, dus is niet eens heel gek). Tenminste, dat zou ik doen. No way dat dit soort personen bij mij dom lachend met mijn geld en telefoon er vndoor zouden gaanquote:
Ik kan wel ff een foto van hem posten. Hij's heul kei breedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zou die boi hendig sjiek klappen gek.
Ach zo hebben ze ook jouw onschuld en maagdelijkheid gepikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus z'n naam is bekend, zijn sportschool is bekend (het is een enrome fitness freak) en op zijn FB profiel staat zel;fs zijn werkgever dus die kan ook een mail verwachten over wat voor betrouwbaar personeel ie in dienst heeft. Aangifte bij de politie, melden bij de fitnessschool (daar is de telefoon ook verloren, dus is niet eens heel gek). Tenminste, dat zou ik doen. No way dat dit soort personen bij mij dom lachend met mijn geld en telefoon er vndoor zouden gaan
Meer waard dan zo'm strijkplank telefoon van HTC? Vast nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach zo hebben ze ook jouw onschuld en maagdelijkheid gepikt.
Die waren meer waard.
Schat je jezelf zo laag in?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer waard dan zo'm strijkplank telefoon van HTC? Vast niet
Ik wil weten hoe dit afloopt!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Maar zelfspot is toch veel handiger?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh
Dat lijkt me niet best.
Jezelf afzeiken is niet nodig als andere het al genoeg doen
Een bende gays die z'n hol eens flink gaan misbruiken?quote:
Check.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn dat niet aangeleerde trucjes van mensen die vroeger gepest werden?
Ook ja, zelfspot is een schildquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn dat niet aangeleerde trucjes van mensen die vroeger gepest werden?
Een schild hebben mannen nodig zodat jij niet aan ze zit!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ook ja, zelfspot is een schildOf een truc om iemand voor te zijn.
Nou start maar met je zelfspot danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een schild hebben mannen nodig zodat jij niet aan ze zit!
Hendig! Zondag misschieen weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor je. Jij komt de stradsgrenzen niet in
Misschien. De vooruitzichten qua weer zijn wel okequote:
Wegwezen engerd! Niet zo dichtbij komen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien. De vooruitzichten qua weer zijn wel oke
Linkerbaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef Molleman het volgende:
Zo, auto zometeen weer ophalen. Schakelstang is weer gemaaktKan ik weer lekker naar huis rijden.
Ga jij er zijn dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wegwezen engerd! Niet zo dichtbij komen!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Zo. Even een uurtje besteed aan het uitleggen aan mijn baas waarom zijn geheimhoudingsverklaring geen geheimhoudingsverklaring is en ik deze niet ga tekenen.
Soms moet je pakken wat je pakken kan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Die vent kan die avond in de kroeg wel vertellen dat hij zich heeft laten duwen door twee best sexy dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Ik zeg altijd maar zo: "Te betreuren is de man, die om zichzelf niet lachen kan!".quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook ja, zelfspot is een schildOf een truc om iemand voor te zijn.
QFTquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo: "Te betreuren is de man, die om zichzelf niet lachen kan!".
Met 'vrouw' rijmt het niet maar dat zijn toch allemaal chagrijnige zeikwijven dus dat maakt niet uit.
Ik heb geen kaartjes. Twijfel nog.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg dat
Ik heb kaartjes dus het lijkt er wel heel erg op
Het is bij mij om de hoek dus de drempel is erg laag en krijg vrienden kroting op de kaartjes.quote:
Ik ben vorig jaar geweest en vond 't op zich wel leuk, maar lag ook voor een groot gedeelte aan het mooie weer. Dat zit er nu ook wel aan te komen dat weer. Het lag niet echt aan de mensen (FPQ stuck-up gays) of aan de muziek (als je dan verschillende area's hebt, doe dan ook verschillende stijlen).quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is bij mij om de hoek dus de drempel is erg laag en krijg vrienden kroting op de kaartjes.
Misschien ga ik maar 1 of 2 uurtjes.
Het gay gehalte is mijn langste twijfel geweest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben vorig jaar geweest en vond 't op zich wel leuk, maar lag ook voor een groot gedeelte aan het mooie weer. Dat zit er nu ook wel aan te komen dat weer. Het lag niet echt aan de mensen (FPQ stuck-up gays) of aan de muziek (als je dan verschillende area's hebt, doe dan ook verschillende stijlen).
Er gaat met ons ook 4 hetero vrienden mee en die hebben zich vorig jaar goed vermaakt, al moesten ze bij het schuimfeestje wel af en toe de ogen dichthoudenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gay gehalte is mijn langste twijfel geweest.
Maar vorig jaar gouden kabouter gewonnen als leukste eendaagse feestival dus wilde toch wel even kijken.
Zie je! 4 hetero vrienden die gaan niet. Nee die gaan mee! De meiden in the leadquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Er gaat met ons ook 4 hetero vrienden mee en die hebben zich vorig jaar goed vermaakt, al moesten ze bij het schuimfeestje wel af en toe de ogen dichthouden
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zie je! 4 hetero vrienden die gaan niet. Nee die gaan mee! De meiden in the lead
Nee, het is geen gay festival. Het is een festival voor en van iedereen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ze mogen op sleeptouw. Ja hallo, het IS een gay festival he
Uh. Nee. Vorig jaar waren alle area's die er stonden (op paradiso na) van gay feesten en organisaties hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, het is geen gay festival. Het is een festival voor en van iedereen.
De homo's willen het alleen inpikken. Of het is een beetje homo's kijken voor hetero's. Dierentuin style
Vorig jaar ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:51 schreef Ang3l het volgende:
jaar beegint de slogan wel met boys hwo love girls.
D&G doen mijn gays niet aan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Daarom vond ik t dus juist minder leuk. Allemaal van die omhoogevallen D&G zonnebrillen die nieet durven dansen want dan zweten ze.
Oke.quote:
Het gay gehalte was voor mij in eerste instantie ook de reden om niet te gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Oke.
En toch is het 90% gay, net als de area's en de performances toen. Erwin Olaf, de iT, sjieke poezen dek, supertoys, Miss Bunty, Diva Mayday. Er was een ballenbak uit iemands reet for crying
Ik heb ook liever een gemengd (maar wel openminded) feestje. Op het gemiddelde dance feest zal ik niet snel met een jongen staan zoenen, dus dan is zoiets wel "fijner". Maar een te hoog glitter gehalte stoot mij af. Zo'n arrogante vleeskeuring zegmaar. Als het om de hoek was en 25 eur dna had ik met mooiw eer idd ook direct ja gezegd, nu twijfel ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gay gehalte was voor mij in eerste instantie ook de reden om niet te gaan.
Nu ik kaartje heb voor 25 euro. Lekker weer en om de hoek toch maar even gluren.
En ik ben inmiddels wel wat gewend
Ik heb eigenlijk nooit de behoefte om te zoenen met mannen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:04 schreef Ang3l het volgende:
liever een gemengd (maar wel openminded) feestje. Op het gemiddelde dance feest zal ik niet snel met een jongen staan zoenen, dus dan is zoiets wel "fijner". Maar een te hoog glitter gehalte stoot mij af. Zo'n arrogante vleeskeuring zegmaar. Als het om de hoek was en 25 eur dna had ik met mooiw
Niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit de behoefte om te zoenen met mannen.
Diva's kunnen (soms) wel grappig zijn, zolang het met een dosis humor en zelfspot is (Hey, daar is ie weer!). Maar de diva's die zichzelf echt te serieus nemen en zich ook beter voelen dan de rest, daar krijg ik echt jeuk vanquote:De groep die ik ken is vrij divers en dat maakt het wel eel leuke balans. Daar zitten ook wel diva's bij (niet veel). Maar in de groep heb je daar niet zo een last van gelukkig.
Oh die laatste hebben we ook niet echt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet?Ik heb zelfs wel eens de behoefte te zoenen met vrouwen
[..]
Diva's kunnen (soms) wel grappig zijn, zolang het met een dosis humor en zelfspot is (Hey, daar is ie weer!). Maar de diva's die zichzelf echt te serieus nemen en zich ook beter voelen dan de rest, daar krijg ik echt jeuk van
Goeie woordkeusquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh die laatste hebben we ook niet echt.
Laatst zo eentje op een housewarming. Een medelijden uitnodiging volgens mij.
Wat een irritant type. Die had ik het liefste van het dak geflikkerd
Gaan we trouwen?quote:Volgend jaar een homo huwelijk![]()
Van die types die roepen niet gediscrimineerd te willen worden, maar wel extreem met hun geaardheid te koop lopenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet?Ik heb zelfs wel eens de behoefte te zoenen met vrouwen
[..]
Diva's kunnen (soms) wel grappig zijn, zolang het met een dosis humor en zelfspot is (Hey, daar is ie weer!). Maar de diva's die zichzelf echt te serieus nemen en zich ook beter voelen dan de rest, daar krijg ik echt jeuk van
Ik vind het woord 'homohuwelijk' echt kansloos. Het is gewoon een huwelijk; punt. Zolang iedereen het homohuwelijk blijft noemen, blijft het toch een soort gunst van de hetero'squote:Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh die laatste hebben we ook niet echt.
Laatst zo eentje op een housewarming. Een medelijden uitnodiging volgens mij.
Wat een irritant type. Die had ik het liefste van het dak geflikkerd
Volgend jaar een homo huwelijk![]()
Of gewoon een makkelijke term om aan te geven dat het gaat om een huwelijk tussen twee mannen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'homohuwelijk' echt kansloos. Het is gewoon een huwelijk; punt. Zolang iedereen het homohuwelijk blijft noemen, blijft het toch een soort gunst van de hetero's
Ja klopt, maar als je zegt dat je het geen naam moet geven, valt het hele topic hier over je heen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'homohuwelijk' echt kansloos. Het is gewoon een huwelijk; punt. Zolang iedereen het homohuwelijk blijft noemen, blijft het toch een soort gunst van de hetero's
Mijn punt is dat het helemaal niet relevant is dat het een huwelijk tussen twee mensen van hetzelfde geslacht isquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of gewoon een makkelijke term om aan te geven dat het gaat om een huwelijk tussen twee mannen.
Politiek correct je verwoorden kan ook te ver gaan. Een mongooltje kan je ook gewoon een mongooltje noemen.
Owh?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je zegt dat je het geen naam moet geven, valt het hele topic hier over je heen.
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het helemaal niet relevant is dat het een huwelijk tussen twee mensen van hetzelfde geslacht is
Jaja, ik had al gezegd 'ik vind'...quote:
Hij ziet eruit als een homo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
R&P / [R&P SC] Alle kleuren van de regenboog!
Nou ja, als je ook echt zo enorm flaming bent dan is daar verder ook niks mis mee natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van die types die roepen niet gediscrimineerd te willen worden, maar wel extreem met hun geaardheid te koop lopen
Ah wel, de opvallende minderheid zullen we maar zeggen
Ik vind overigens dat het sociaal geaccepteerde homo/flikker geroep als name calling naar hetero's veel erger. Dat is een stereotype wat dan verbannen zou moeten worden.quote:
Wel als Godtje wilde anageven dat het om een huwelijk tussen 2 van hetzelfde geslacht ging. Had ie ook kunnen zeggen "Ik ga naar een huwelijk van 2 homo's", maar da's meer typenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het helemaal niet relevant is dat het een huwelijk tussen twee mensen van hetzelfde geslacht is
Ja? Ik heb niet zo'n probleem met homo/ flikker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat het sociaal geaccepteerde homo/flikker geroep als name calling naar hetero's veel erger. Dat is een stereotype wat dan verbannen zou moeten worden.
Jep. Of dat "Dat vind ik echt zo gay" en dan niet eens bedoelen vrouwelijk of homoseksueel maar gewoon "stom" of "not done".quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind overigens dat het sociaal geaccepteerde homo/flikker geroep als name calling naar hetero's veel erger. Dat is een stereotype wat dan verbannen zou moeten worden.
Ik ook niet. Gebruik het zelf ook wel. Maar eigenlijk als ik er dan eens bij stil ga staan, is dat JUIST erg. Dat het zo normaal is dat het woord een standaard belediging is geworden i.p.v. dat het echt over de seksualiteit gaat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:54 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Ja? Ik heb niet zo'n probleem met homo/ flikker.
"Flikker op" gebruik ik zelf rege;lmatig
In mezelf scheld ik bv tijdens sporten met "Homo".
Het rare is dat ik in beide gevallen geen associatie voel met 'homoseksueel'.
Ja dat is wel waar ja. Voor het begrip homo in ieder geval. Dat het een belediging is. Ik zal er zelf eens op letten, al zou ik dat niet snel hardop zeggen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik het zelf ook wel. Maar eigenlijk als ik er dan eens bij stil ga staan, is dat JUIST erg. Dat het zo normaal is dat het woord een standaard belediging is geworden i.p.v. dat het echt over de seksualiteit gaat.
Maar goed, ik roep ook "Eey! Hetero!" als een vriend in t openbaar een boer laatNet zoiets.
Zelfspot en zelfs een realistisch beeld over de situatie vind ik altijd wel aanwezig bij de gay's.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
In Eindhoven was er een gayfeest dat Flikkerlicht heetteKon ik de humor wel van inzien.
FOK!ker Jerruh draaide daar altijd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
In Eindhoven was er een gayfeest dat Flikkerlicht heetteKon ik de humor wel van inzien.
Fokker Jerruh is een vriend van me en draait ook op het feestje wat wij organiserenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK!ker Jerruh draaide daar altijd.
Nou, er zijn toch ook ladingen die zichzelf echt wat minder serieus zouden mogen nemenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfspot en zelfs een realistisch beeld over de situatie vind ik altijd wel aanwezig bij de gay's.
Die zijn niet zo klagerig.
Negers hebben toch geen rechten? Alleen plichtenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, er zijn toch ook ladingen die zichzelf echt wat minder serieus zouden mogen nemen
Maar ach, die blijf je houden. Overal. Ook bij negers.
Is er wel een negerhuwelijk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Negers hebben toch geen rechten? Alleen plichten
En als ik nou met een neger wil trouwen?quote:
Ow, ik weet het ook alleen maar omdat ik hem wel eens op FB voorbij zie komenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fokker Jerruh is een vriend van me en draait ook op het feestje wat wij organiseren
Fokker Jerruh was afgelopen zaterdag ook op ons pre-lowlands-vrienden-weekendje.
Fokker Jerruh is liefquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik weet het ook alleen maar omdat ik hem wel eens op FB voorbij zie komen.
Nu al jaren niet meer gezien of gesproken, maar hele aardige gozer idd.quote:
Inter raciale relaties zijn bij wet verboden. En er zijn geen neger homo's. Negers hebben swagquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou met een neger wil trouwen?
Er zijn wel een hoop tukse homo's.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou met een neger wil trouwen?
Nou ja, ze roepen iig keihard dat ze homo's niet motten maar lopen wel met gaye-nektasjes om en zoenen elkaar de hele tijd..quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn wel een hoop tukse homo's.
Ze lijken eigenlijk allemaal wel gay en onzeker.
Mannen zitten ook altijd bij de mannen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze roepen iig keihard dat ze homo's niet motten maar lopen wel met gaye-nektasjes om en zoenen elkaar de hele tijd..
Zeg, vlak de blanke hetero niet uit die met te veel alcohol in zijn kraag ineens "gay" gaat doen met hun maten. Fictief buttfucken en zo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze roepen iig keihard dat ze homo's niet motten maar lopen wel met gaye-nektasjes om en zoenen elkaar de hele tijd..
Hmmmz.... de puzzle starts to make some sense now.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja en vrouwen moeten hun mooie delen bedekken etc, en ACHTER ze lopen, dus niet ff stiekem kontgluren...
[ afbeelding ]
Fuck, stond de webcam weer aan in the Waterhole zaterdag?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, vlak de blanke hetero niet uit die met te veel alcohol in zijn kraag ineens "gay" gaat doen met hun maten. Fictief buttfucken en zo.
Ik ken The Waterhole niet, maar ik moest toch lachenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck, stond de webcam weer aan in the Waterhole zaterdag?.
Mijn stamkroeg, min of meer dan, en ze hebben geen webcams hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken The Waterhole niet, maar ik moest toch lachen
Oquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn stamkroeg, min of meer dan, en ze hebben geen webcams hoor.
Neuh, al is de bedrijfsleider wel een ekte ekte nicht, maar verder is het een rock and roll livemuziekbar met Hells Angels als portiersquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OIk ging er vanuit dat het een keiharde gaytent was, zoals The Black Hole in Antwerpen
Als je daar je lul insteekt komt'ie er dommer uit. "Nog dommer?" denk je dan? Ja, nog dommer.quote:
Tja. Dat krijg je als het topje van je kunnen een eikel is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je daar je lul insteekt komt'ie er dommer uit. "Nog dommer?" denk je dan? Ja, nog dommer.
Iedereen verdient hier toch minimaal 9 ton per jaar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Echt niemand werkt hier he?.
En maar klagen dat ze nergens geld voor hebben.
Ik ben aanwezig op kantoor. Dat is wel voldoende lijkt mequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig op kantoor. Dat is wel voldoende lijkt me
Ik heb net een Liga gekocht als beloning.quote:
Yolo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb net een Liga gekocht als beloning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's een sneeuwpanter. geen tijger!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:44 schreef Godtje het volgende:
Zo cool die bewegingscamera's.
[ afbeelding ]
Laatst een docu gezien waar ze op zoek waren naar een tijger.
Die werden bedreigd in hun regio en konden geen kant op want dan moesten ze een hoge berg over. Daar was het te koud en daar komen tijgers niet.
Tot ze tegen beter weten in ook bovenop de berg camera's gingen plaatsen.
Bam! Tijgers bovenop de berg die hun veilige oversteek kunnen maken.
Had een halve dag vrij. Was met een Braziliaans kind aan het rondrennen op het E3 strand .... vermoeiend!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag in bloedhete kiet nieuwe PC in elkaar gezet in onderbroek. #yoloquote:
Johquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had een halve dag vrij. Was met een Braziliaans kind aan het rondrennen op het E3 strand .... vermoeiend!
[ afbeelding ]
Kind in zo'n opblaasband, ik rennen door het water heen en bekaf. Kind op m'n schouders want kon nog niet zwemmen, ik kopje onder. Kind klimt op vlot, zet zich af, ik een voet in m'n ballen. Dat soort geweldige dingen
Jah. En dan ben je blij dat je na een middag zo'n ding weer terug kan gevenquote:
Ik had het over de panterquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Ang3l het volgende:
En dan ben je blij dat je na een middag zo'n ding weer terug kan geven
Dan heb je de verkeerde post gequote schatquote:
Het is nog vroegquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde post gequote schat
True that. True that.quote:
The little faith in humanity I had, I'm gonna add it to my colleagues' coffee now.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Why I don't have kids.
[ afbeelding ]
Je verbaast me met je waarheden!quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Goed, baarmoeder droogt hier spontaan op.
Nu pas?quote:
Maar nu, eindelijk, weet je alles van haar! ALLES, MWUHAHAHAHAHAHA!!! *next stop: world domination.quote:
Moet ze me eerst toevoegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar nu, eindelijk, weet je alles van haar! ALLES, MWUHAHAHAHAHAHA!!! *next stop: world domination.
Zou ze dat durven denk je?quote:
L-E is nu dus alle kattenfoto's aan het vervangen voor hamsterfoto's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |