Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil geen eikel zijn, ik vind jou en Moira. echt tof, maar de laatste tijd komen jullie eigenlijk alleen hier om over jezelf te praten en weer weg te gaan terwijl jullie totaal niet geinteresseerd blijken te zijn in de andere stoners.
Misschien zie ik het fout, hoor. In dat geval mijn excuses.
No hard feelings
Huh?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook totaal.. maar - dit komt misschien heel kut en verkeerd over -.. als je niet zoveel interesse in ons toont (nu spreek ik wel voor anderen, sorry), waarom wederzijds?
Ik vind Moira. en Mono soap wel leuk, maar als het niet echt wederzijds is, komt het eigenlijk meer over als pronken met elkaar.
Murrieeeeee! Hier alles goed. Hoe is t hier?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Murrieeeeee! Hier alles goed. Hoe is t hier?
Wat een rare zin_
Met mij is alles goed, hoe is het hier?
Omdat dan alleen de harde kern aanwezig isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:06 schreef Murdera het volgende:
wat, sardu gisteren op TC?
waarom om half 2 op doordeweekse dag.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Omdat dan alleen de harde kern aanwezig is
u riep mij?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Omdat dan alleen de harde kern aanwezig is
en "God" "topper" "beste mod allertijde" "hunk" "chick"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:45 schreef Onorgineel het volgende:
Murp zoekt op 'harde kern' ipv 'murp' om posts over hemzelf te vinden
murp jezus god mijn redder jou wil ik dienenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:46 schreef murp het volgende:
[..]
en "God" "topper" "beste mod allertijde" "hunk" "chick"
Nou, hier ben ik dan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
murp jezus god mijn redder jou wil ik dienen
Ja geen idee op z'n hoogt uit protest een uurtje niet postenquote:
Ik heb er iig geen moer mee te maken en vind dat screw zelf ook wel een beetje mag inbinden want als er iemand zo doet als hij beschrijft is hij het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:38 schreef Moira. het volgende:
Dus jullie hebben het met anderen over gehad wat jij nu verwoord?
Volgens mij doet iedereen wel een beetje zo zelfsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er iig geen moer mee te maken en vind dat screw zelf ook wel een beetje mag inbinden want als er iemand zo doet als hij beschrijft is hij het wel eigenlijk.
Inderdaad, laat mij er ook buiten ik heb hier geen donder mee te makenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er iig geen moer mee te maken en vind dat screw zelf ook wel een beetje mag inbinden want als er iemand zo doet als hij beschrijft is hij het wel eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:20 schreef Onorgineel het volgende:
Op het moment dat je toch een beetje een wederhelft begint te missen gewoon R&P al die relatieellende lezen en alles is weer goed![]()
![]()
Dat doe ik toch ook bij hem en dan gaat ie huilen, wel beetje hypocriet dan hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Inderdaad, laat mij er ook buiten ik heb hier geen donder mee te maken [ afbeelding ]
Maar Unscr zegt wel wat 'ie denkt dus toch mad respects voor die jongen
Oh dat is me niet opgevallen, als dat zo is is dat misschien hypocriet maar ik zeg alleen wat ik nu ziequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook bij hem en dan gaat ie huilen, wel beetje hypocriet dan he.
Unscrewed ff DMenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:25 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die "damp" dingen? e-smoker dingen?
wacht wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denkt dat hij 't altijd beter weet en als het toch faalt wat ie wil doen haakt hij af
Wat heeft dit met de e-smoker te maken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denkt dat hij 't altijd beter weet en als het toch faalt wat ie wil doen haakt hij af
Hmm ja, zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen wel een beetje zo zelfs
Iedereen reageert op wat die boeiend vind.
Reageer ik daar op dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de e-smoker te maken?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:25 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die "damp" dingen? e-smoker dingen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Tevens pronk ik graag met Mono
Wat een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Praat eens niet zo over jezelfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Tevens pronk ik graag met Mono
Wat een baas
Was gibt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.
Waarom word die tc elke keer pas awesome als ik weg ben gegaan en daarvoor is het een saaie boelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TC was awesome.
Alleen mijn godverdomde pizza kwam pas na anderhalf uur
Ik kwam er ook bij, daarom. Alleen moet jij dan niet weggaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom word die tc elke keer pas awesome als ik weg ben gegaan en daarvoor is het een saaie boel.
Omdat het pas awesome word als mensen blijven in plaats van 1 minuut kijken en dan weer vertrekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom word die tc elke keer pas awesome als ik weg ben gegaan en daarvoor is het een saaie boel.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Omdat het pas awesome word als mensen blijven in plaats van 1 minuut kijken en dan weer vertrekken
Same herequote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Onorgineel het volgende:
Dat kut TC heeft overigens wederom weer voor de nodige slaaptekort gezorgd
Sliep jij toen alquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Omdat jullie pas om half 2 gezellig doen.
Idioten altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:
Kenkerhoeren die op kantoor zonder open ramen volle bussen deo op zichzelf gaan leegspuiten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Onorgineel het volgende:
Gibson jij zou trouwens wel een waardevolle aanvulling zijn voor de FOK knokploeg
quote:
Ik zat net te twijfelen of ik in de vrouwenwc over de bril zou zeiken. (ze is de enige vrouw hier)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
P.s.
Waarom ga jij geen dampoes zetten ?
Beetje door het kantoor lopen en meurpluimen
er uit persen.
DOEN !. Of schijten en niet doortrekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zat net te twijfelen of ik in de vrouwenwc over de bril zou zeiken. (ze is de enige vrouw hier)
Gruwelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
UVT / Lekker jointje roken met mijn ouderswat een schrijfstijl
Ware het niet dat het al middag is hueueufhdadhfejkwefgsdfggquote:
Godver, weer het verkeerde bed te pakken vannacht.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver, weer het verkeerde bed te pakken vannacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi, hier zit ergens wel een oud garpje in verstopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik goddomme uren bezig ben geweest een cam te fixen. Niet dat ik zonder niet gezellig kan zijn maar het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
DOEN !. Of schijten en niet doortrekken
Perfecte vrouwentroller![]()
Wife beater, zonnebril ALLES!!I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze man.![]()
Wife beater, zonnebril ALLES!!![]()
Boks ouwe.Ook in moeilijke tijden.![]()
Fokker89 flikkerde in slaap voor de cam, wil ik m screencappen doet ie net weer een oog open.quote:
En boks terug natuurlijk.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Aaah fuck, toen was ik zeker net weg ?!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fokker89 flikkerde in slaap voor de cam, wil ik m screencappen doet ie net weer een oog open.
Hij zat al wel te knikkebollen voor de cam XDOok in moeilijke tijden.![]()
Ja, een fust bier, fles wijn en wat van die mixjoints. Duurt niet lang voordat hij ook mee komt posten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aaah fuck, toen was ik zeker net weg ?!
Hij zat al wel te knikkebollen voor de cam XD
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Hahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, een fust bier, fles wijn en wat van die mixjoints. Duurt niet lang voordat hij ook mee komt posten.Mijn baggie is leeg. Straks weer effe een voordeel zak regelen.
Lekker de zon in enzoLekker t park in en vrouwtjes fixen.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik mag straks ook weer gezellig naar de shop. In Hengeloooo-o-oquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HahaMijn baggie is leeg. Straks weer effe een voordeel zak regelen.
Lekker de zon in enzoLekker t park in en vrouwtjes fixen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mag straks ook weer gezellig naar de shop. In Hengeloooo-o-oYour beauty never ever scared me.![]()
Whehehe dat was ik serieus zelf vanaf mn werk, maar had zo Mono vanaf mijn account kunnen zijn jaquote:
Fuck the EBU.![]()
WGR / Ik was geld beloofd voor een camshow maar heb niks gekregen Dit is gewoon een pareltjeYour beauty never ever scared me.![]()
Hengeloooquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mag straks ook weer gezellig naar de shop. In Hengeloooo-o-oHahaha van die rappende boeren negert.
Herkenbare klachtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En achter TC zitten terwijl er irl iemand tegenover je zit is ook een beetje raar, gezien je toch best vaak naar je scherm lacht of gekke bekken trekt of zwaait naar de cam
Fuck the EBU.![]()
Daarom geen TC als ik in de woonkamer zitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbare klacht
En achter TC zitten terwijl er irl iemand tegenover je zit is ook een beetje raar, gezien je toch best vaak naar je scherm lacht of gekke bekken trekt of zwaait naar de cam
Your beauty never ever scared me.![]()
Hmm ja, dan te bedenken dat ik vroeger met ontzettend veel moeite dit nog niet voor elkaar kreeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Amarantha het volgende:
WGR / Ik was geld beloofd voor een camshow maar heb niks gekregen Dit is gewoon een pareltje![]()
Partyflock was dus waar ik moest zijn.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
niet nee?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja, dan te bedenken dat ik vroeger met ontzettend veel moeite dit nog niet voor elkaar kreeg.![]()
Partyflock was dus waar ik moest zijn.![]()
Helaasquote:![]()
Vraag is ook of je dat wel wil met die brakke cammetjes en msn.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik ben er nog een keer mee in de problemen gekomen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helaas![]()
Vraag is ook of je dat wel wil met die brakke cammetjes en msn.![]()
![]()
Wtf deed je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er nog een keer mee in de problemen gekomen.
Your beauty never ever scared me.![]()
Vertel, ik hang aan je lippen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er nog een keer mee in de problemen gekomen.
Fixed that for you, sir.quote:
En moggeh
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vertel, ik hang aan je lippen.
[..]
Fixed that for you, sir.
En moggehKlopt wel, tied veur een pafke. Ik mis Zwolle
Anyways, ff weer in bed kruipen, rustig wakker worden enzo![]()
![]()
![]()
printscreen (was een meisje van mijn school, maar iedereen had een hekel aan haar), gewoon ergens op bureaublad opgeslagen. Vriend van me zag dag, stuurde hem door, wijf dat hem doorgestuurd kreeg printte hem 50 keer uit, spijkerde hem in alle bomen die bij de school stonden.quote:
Toen issues met schoolhoofd, want ze had gezegd dat ik het gedaan had.Nouja allemaal wel goed uit weten te lullen, maar zweette wel peentjes toen hij begon over zedenpolitie enzo omdat het CP was.
(ik was 16, zei was 15)
En de volgende dag stond haar "vriendje" voor de school. Een sjonny van een jaar of 40, die mij "wel ff helemall de tiefus in zou tremmen jonguh!"![]()
Wel gelachen.
Maar goed, wel van geleerd.
-Alles wat anderen niet hoeven te zien goed verstoppen.
-enkel prinscreens als ik toestemming heb.![]()
![]()
Haha een sjonnie van rond de 40 met een meisje van 15. Meisje van 15 die printscreen materiaal over internet beamed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
printscreen (was een meisje van mijn school, maar iedereen had een hekel aan haar), gewoon ergens op bureaublad opgeslagen. Vriend van me zag dag, stuurde hem door, wijf dat hem doorgestuurd kreeg printte hem 50 keer uit, spijkerde hem in alle bomen die bij de school stonden.
Toen issues met schoolhoofd, want ze had gezegd dat ik het gedaan had.Nouja allemaal wel goed uit weten te lullen, maar zweette wel peentjes toen hij begon over zedenpolitie enzo omdat het CP was.
(ik was 16, zei was 15)
En de volgende dag stond haar "vriendje" voor de school. Een sjonny van een jaar of 40, die mij "wel ff helemall de tiefus in zou tremmen jonguh!"![]()
Wel gelachen.
Maar goed, wel van geleerd.
-Alles wat anderen niet hoeven te zien goed verstoppen.
-enkel prinscreens als ik toestemming heb.![]()
Godver, zal een kansrijke tante zijn in deze maatschappij.![]()
Je eerste punt is opzich wel een goeie. Zo heb ik ooit bijna natuurfoto's van mijn ex lopen verspreiden op een LAN. Gelukkig was er iemand zo attent om mij erop te wijzen nadat hij ze aan een uitgebreide studie had onderworpen.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha een sjonnie van rond de 40 met een meisje van 15. Meisje van 15 die printscreen materiaal over internet beamed.![]()
Godver, zal een kansrijke tante zijn in deze maatschappij.![]()
Je eerste punt is opzich wel een goeie. Zo heb ik ooit bijna natuurfoto's van mijn ex lopen verspreiden op een LAN. Gelukkig was er iemand zo attent om mij erop te wijzen nadat hij ze aan een uitgebreide studie had onderworpen.Was zeker een bijzonder kind.
Mjah risico zit in een klein hoekje.wel netjes van die kennis van je
![]()
![]()
Opzich niet veel aan de hand omdat een deel ook op een expositie van haar school zou komen te hangen. De foto's die echt voor prive waren hebben we daarna gemaakt op hetzelfde kaartje. Kreeg wel restecp na die tijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]Was zeker een bijzonder kind.
Mjah risico zit in een klein hoekje.wel netjes van die kennis van je
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Opzich niet veel aan de hand omdat een deel ook op een expositie van haar school zou komen te hangen. De foto's die echt voor prive waren hebben we daarna gemaakt op hetzelfde kaartje. Kreeg wel restecp na die tijd.Ik heb nooit echt fotos gemaakt of samen fotos gemaakt eigenlijk.
![]()
Oh genoeg. Van die brakke filmpjes maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaIk heb nooit echt fotos gemaakt of samen fotos gemaakt eigenlijk.
![]()
Zelfs al eens op een naaktkalender gestaan voor de verjaardag van een vriend.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Terug van boodschapjes doen![]()
En nu effe dikke tetter spinnen.
Alleen moet nog voordeel puutje halen.Ook in moeilijke tijden.![]()
Vind dat altijd een beetje risico. Met het grootste deel van mijn exen stond ik niet op goede voet nadat het uit was.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh genoeg. Van die brakke filmpjes maken.![]()
Zelfs al eens op een naaktkalender gestaan voor de verjaardag van een vriend.![]()
![]()
Dan zorg je dat jij die fotos neemt en in beheer hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dat altijd een beetje risico. Met het grootste deel van mijn exen stond ik niet op goede voet nadat het uit was.![]()
Ik ben ook wel zo netjes geweest om ze weg te pleuren op een enkele na. (Zoals die van de kalender) volgens mij heeft zij er nog wel wat op een hdd staan.
Ach ik schaam me nergens voor en mocht er ooit een foto op het web belanden dan hoop ik dat iedereen mij restecp geeft net als die vriend op de LAN.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ja godver dat had ik dus een keertje met m'n moeder, stond ze blijkbaar in de deuropening en ik zat op TC te zwaaien en shitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbare klacht
En achter TC zitten terwijl er irl iemand tegenover je zit is ook een beetje raar, gezien je toch best vaak naar je scherm lacht of gekke bekken trekt of zwaait naar de cam.
![]()
Of dat je zit te skypen met iemand en dan een persoon zich verplicht voelt telkens even te checken met wie je nou aan het praten bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godver dat had ik dus een keertje met m'n moeder, stond ze blijkbaar in de deuropening en ik zat op TC te zwaaien en shit.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ja man fucking irritant. "WAT ZIT JE TE LACHENNNNN?"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of dat je zit te skypen met iemand en dan een persoon zich verplicht voelt telkens even te checken met wie je nou aan het praten bent.
Ok, ik doe de cam wel uit.![]()
Pfff ik zit te denken of ik eigenlijk nog het park in wil.
De zon schijnt wel, maar ja vrij bewolkt hier.Ook in moeilijke tijden.![]()
Gewoon doen. Yolo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pfff ik zit te denken of ik eigenlijk nog het park in wil.
De zon schijnt wel, maar ja vrij bewolkt hier.![]()
Ik ga straks ook nog wel een bal trappen of skateboarden.Vraag me niet waarom ik dat weet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die met dat miauwende kattenhoofd
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Achtertuin is ook chillquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon doen. Yolo.![]()
Ik ga straks ook nog wel een bal trappen of skateboarden.Koud bier bij de hand enzo.
Mja chicks komen niet naar mijn achtertuin om te kijken
of ik er wel lig.
Niet eens?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Achtertuin is ook chillKoud bier bij de hand enzo.
of ik er wel lig.je moet wel bordjes uitzetten he.
![]()
Nee, daarmee bedoelde ik dat ik voor anderen praatte ("interesse in ons toont"), terwijl zij misschien een andere mening hebben, gevolgd met sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Huh?
Dus jullie hebben het met anderen over gehad wat jij nu verwoord?
Ik vat het ook niet verkeerd op hoor. Maar zoals Mono al zegt doen we dan gewoon andere dingen buiten FOK! en komen we af en toe gewoon ff checken in de stoners (los van elkaar ook, as you know) om ff te melden what's happening en beetje te reageren hier en daar en vervolgens weer ff samen in de tuin te chillen of filmpje te kijken ofzo.
We zijn de hele tijd samen dus ja, dan vertellen we dingen die we samen doen, zoals anderen op zichzelf doen.
In mijn ogen is dat niet anders dan het er hier altijd aan toe is gegaan. En als je observatie concludeert dat ik verder niet meer geïnteresseerd ben in andere stoners dan is dat wel een verkeerde observatie, ja
Ik zit alleen niet meer zo veel achter FOK! omdat ik best veel moet werken en op tijd moet slapen. En op FOK! eindig ik sowieso pas om 4 uur 's nachts, dus dan weerhoud ik me daar 's avonds wat meer van
Heeft niks te maken met geen interesse meer in anderen, gewoon in niet meer alles meekrijgen omdat ik niet meer elke 5 minuten FOK! check en na een x aantal uur ook niet alles meer terug lees
En oke, dat snap ik.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Oh ik had stiekem wel verwacht dat jij van nature zo'n axe effect zou hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Achtertuin is ook chillKoud bier bij de hand enzo.
of ik er wel lig.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Had je maar moeten komenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:06 schreef Murdera het volgende:
wat, sardu gisteren op TC?
waarom om half 2 op doordeweekse dag.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee, beetje anonimiteit is wel lekker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet eens?je moet wel bordjes uitzetten he.
Zelfs mono kwam een blik werpen. Wedden dat die jongen hitsige dromen heeft gehad!quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Heb ik stiekem ook welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh ik had stiekem wel verwacht dat jij van nature zo'n axe effect zou hebben.Zelfs zonder after shave ( Gucci Guilty )
aten een paar dames mij op met hun ogen in de supermarkt
Nja, had mijn zonnebril op, dan weet je het wel. Big swaggie swagger.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik stiekem ook welZelfs zonder after shave ( Gucci Guilty )
aten een paar dames mij op met hun ogen in de super markt
Nja, had mijn zonnebril op, dan weet je het wel. Big swaggie swagger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
's nachts werkenquote:
Wat ben jij, een prostituee?
Wow.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
's nachts werken
Wat ben jij, een prostituee?![]()
![]()
quote:
Sowieso! Ik misschien ook... stiekem...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zelfs mono kwam een blik werpen. Wedden dat die jongen hitsige dromen heeft gehad!
Dit is echt een bazen aftershave. Hordes vrouwen van me af moeten slaan, meloenen in de supermarkt die spontaan nat werden en de mangos overrijp.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik stiekem ook welZelfs zonder after shave ( Gucci Guilty )
aten een paar dames mij op met hun ogen in de supermarkt
Nja, had mijn zonnebril op, dan weet je het wel. Big swaggie swagger.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
![]()
Ah nice, ik ga eens checken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit is echt een bazen aftershave. Hordes vrouwen van me af moeten slaan, meloenen in de supermarkt die spontaan nat werden en de mangos overrijp.
[ afbeelding ]
Er is ook zo 1 van Hugo Boss, die alleen maar bij een Hugo Boss
winkel te koop is. Die ruikt ook facking lekker.Ook in moeilijke tijden.![]()
Jij kwam er speciaal je bed weer voor uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso! Ik misschien ook... stiekem...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Sinds ik me scheer met een straight ben ik helemaal verslingerd geraakt aan die taylor lijn. Fijne scheerzeep fijne aftershave.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah nice, ik ga eens checken.
Er is ook zo 1 van Hugo Boss, die alleen maar bij een Hugo Boss
winkel te koop is. Die ruikt ook facking lekker.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik zal 'm eens gaan kopen binnenkort.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds ik me scheer met een straight ben ik helemaal verslingerd geraakt aan die taylor lijn. Fijne scheerzeep fijne aftershave.![]()
Hallonquote:
Haal je jezelf daar echt niet helemaal mee open?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sinds ik me scheer met een straight ben ik helemaal verslingerd geraakt aan die taylor lijn. Fijne scheerzeep fijne aftershave.![]()
fud neb ki fffpUDit -- Parkiet is mijn papa
De eerste keer stak ik mijzelf in mijn kaak wat een mooi bloedend sneetje achterliet. Gelukkig net op tijd want ik stond in mijn blote pik voor de spiegel en bedacht me dat ik zo'n mes ook wel eens kon laten vallen. Toen een jaar dat mes niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haal je jezelf daar echt niet helemaal mee open?
Vorig jaar had ik een date, ik denk scheer me even helemaal glad zodat ik als een echte heer op kom dagen. Ik kwam wat tijd tekort dus even hup,hup snel,snel en steek me zo in mijn bovenlip. Resultaat is dat ik met een bloedende bovenlip en een bek vol aluin op die date kwam en zij nergens anders naar kon kijken dan die dikke korst wat telkens weer los knapte.
Nu een mooi clint eastwood litteken.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik kan al niet scheren met zo'n normaal ding.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
De eerste keer stak ik mijzelf in mijn kaak wat een mooi bloedend sneetje achterliet. Gelukkig net op tijd want ik stond in mijn blote pik voor de spiegel en bedacht me dat ik zo'n mes ook wel eens kon laten vallen. Toen een jaar dat mes niet aangeraakt.
Vorig jaar had ik een date, ik denk scheer me even helemaal glad zodat ik als een echte heer op kom dagen. Ik kwam wat tijd tekort dus even hup,hup snel,snel en steek me zo in mijn bovenlip. Resultaat is dat ik met een bloedende bovenlip en een bek vol aluin op die date kwam en zij nergens anders naar kon kijken dan die dikke korst wat telkens weer los knapte.
Nu een mooi clint eastwood litteken.Ik durf het niet aan
![]()
![]()
Nu ik het eenmaal onder de knie heb wil ik niet meer anders. Heb ook een krabber voor de 'luie' dagen. Laten ze die achterlijk dure mesjes in de supermarkt maar bewaren voor de mensen die het niet willen leren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan al niet scheren met zo'n normaal ding.Ik durf het niet aan
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Voor mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu ik het eenmaal onder de knie heb wil ik niet meer anders. Heb ook een krabber voor de 'luie' dagen. Laten ze die achterlijk dure mesjes in de supermarkt maar bewaren voor de mensen die het niet willen leren.![]()
![]()
Was voor mij wel de reden om over te stappen. 18 euro voor 3 mesjes.quote:![]()
Hoewel ik wel wegwerpers heb om mijn zak mee bij te houden. Dat durf ik ook niet met een straight.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Een zak dient men vakkundig te harsen, evenals het haar rondom je anusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was voor mij wel de reden om over te stappen. 18 euro voor 3 mesjes.![]()
Hoewel ik wel wegwerpers heb om mijn zak mee bij te houden. Dat durf ik ook niet met een straight.![]()
Goftedomme hele poot naar de klote. Gister gingen we dronken verstoppertje spelen in een kast van een huis in t donker, wou ik vrij buten maar ik schatte de sprong van de trap iets verkeerd in waardoor ik keihard op mn hiel terecht kwam. Kan niet meer lopen nu
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nasty. Erg genoeg om naar de doc te moeten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef Studeur het volgende:
Goftedomme hele poot naar de klote. Gister gingen we dronken verstoppertje spelen in een kast van een huis in t donker, wou ik vrij buten maar ik schatte de sprong van de trap iets verkeerd in waardoor ik keihard op mn hiel terecht kwam. Kan niet meer lopen nu![]()
Aw, dat is kut. Gekneusd? Of erger?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef Studeur het volgende:
Goftedomme hele poot naar de klote. Gister gingen we dronken verstoppertje spelen in een kast van een huis in t donker, wou ik vrij buten maar ik schatte de sprong van de trap iets verkeerd in waardoor ik keihard op mn hiel terecht kwam. Kan niet meer lopen nu
Zo voelde het vanmorgen wel maar ik t wordt al beter. Denk gekneusd dus gaat vanzelf wel over. Beetje zuur alleen dat ik amper kan lopen (op mn tenen lukt t nog wel, maar pijnlijk)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nasty. Erg genoeg om naar de doc te moeten?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
crappy ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zo voelde het vanmorgen wel maar ik t wordt al beter. Denk gekneusd dus gaat vanzelf wel over. Beetje zuur alleen dat ik amper kan lopen (op mn tenen lukt t nog wel, maar pijnlijk)![]()
![]()
Shiiit, het verhaal van The Last of Us is echt.. nice.
Poe.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Dat je het bij moet houden is een feit. Harsen ben ik niet zo'n fan van en nadat ik me 3x met een tondeuse in mijn pik heb geschoren doe ik dat ook liever niet meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een zak dient men vakkundig te harsen, evenals het haar rondom je anusI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Haha nice.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een teringbende heb ik er van gemaakt gister![]()
Blij dat ik getuige mocht zijn.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
vanavond maar iets rustiger aan doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha nice.![]()
Blij dat ik getuige mocht zijn.![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar met een tondeuse dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat je het bij moet houden is een feit. Harsen ben ik niet zo'n fan van en nadat ik me 3x met een tondeuse in mijn pik heb geschoren doe ik dat ook liever niet meer.![]()
![]()
dat is best knap.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat je het bij moet houden is een feit. Harsen ben ik niet zo'n fan van en nadat ik me 3x met een tondeuse in mijn pik heb geschoren doe ik dat ook liever niet meer.![]()
waar zit jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Groetjens vanuit t park.
Koelelementen en koude jupi enzo?
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een teringbende heb ik er van gemaakt gisterWat een baas
Hamkaas tosti
Gram wiet laten liggen bij een paar gasten gisteren, hebben ze alles opgerookt
Stoned je zak scheren omdat het nodig is maar om tijd te besparen even gauw de tondeuse erop. 2x in mijn pik gerapst en 1x waar ie dus zo aan je zak grenst en er wat los vel zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar met een tondeuse dan?![]()
Bloeden, prikken bij de sex en korstjes op je pik.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
![]()
Onze huisregel was; binnen 24 uur claimen anders is het op. Werkte goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef Studeur het volgende:
Gram wiet laten liggen bij een paar gasten gisteren, hebben ze alles opgerookt
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
wat boeien die paar haartjes op je zak nouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoned je zak scheren omdat het nodig is maar om tijd te besparen even gauw de tondeuse erop. 2x in mijn pik gerapst en 1x waar ie dus zo aan je zak grenst en er wat los vel zit.![]()
Bloeden, prikken bij de sex en korstjes op je pik.Vind dat een beetje overdreven daar ik toch nooit aan ballen ga zuigen ofzo.
![]()
Wat vinden mensen toch sexy aan die Anime meisjes.. wtf.![]()
Lelijke getekende onrealistische cartoon tieten, wowman.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat boeien die paar haartjes op je zak nouVind dat een beetje overdreven daar ik toch nooit aan ballen ga zuigen ofzo.
![]()
![]()
Maar jij spreekt dan ook niet voor alle vrouwen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat boeien die paar haartjes op je zak nouVind dat een beetje overdreven daar ik toch nooit aan ballen ga zuigen ofzo.
![]()
Sowieso hoort het er gewoon normaal uit te zien en niet een kale pik met een geitensik eronder.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Boeiendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar jij spreekt dan ook niet voor alle vrouwen.![]()
Sowieso hoort het er gewoon normaal uit te zien en niet een kale pik met een geitensik eronder.![]()
![]()
lijkt me juist wel humor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar jij spreekt dan ook niet voor alle vrouwen.![]()
Sowieso hoort het er gewoon normaal uit te zien en niet een kale pik met een geitensik eronder.![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg krullen op mn kop, ik moet toch ergens bezuinigen.quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ja maargoed als je al een eerste snee maakt dan zou ik er gewoon schijt aan hebben, teveel risicoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb genoeg krullen op mn kop, ik moet toch ergens bezuinigen.![]()
![]()
![]()
What the fuck did I just watch?
Of dit dan, lmao:
Achso, jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, daarmee bedoelde ik dat ik voor anderen praatte ("interesse in ons toont"), terwijl zij misschien een andere mening hebben, gevolgd met sorry daarvoor.
En oke, dat snap ik.get it
En mooi dat jij het ook snaptissue solved
Fuck the EBU.![]()
Ik ben een doorzetter natuurlijk. Eerste snee viel opzich nog wel mee, daarna bleef ik het verneuken en ben ik maar gekapt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed als je al een eerste snee maakt dan zou ik er gewoon schijt aan hebben, teveel risico
Ik doe wel vaker dingen die niet zo handig zijn.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achso, jaget it
En mooi dat jij het ook snaptissue solved
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, probeer dat eens uit te leggen zonder dat het raar klinktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godver dat had ik dus een keertje met m'n moeder, stond ze blijkbaar in de deuropening en ik zat op TC te zwaaien en shit.
Fuck the EBU.![]()
Werk maar afgebeld met die poot van me. Zou wel kassawerk kunnen doen ofzo maar heb daar geen zin in
Valt mee. Ik ben behang aan het afhalen op mijn ouwe slaapkamer bij mijn ouders. Komen hele muurschilderingen onder het behang weg.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik krijg allemaal shit te laat aangeleverd, dingen die ik voor het eerst moet doen, op het allerlaatste moment, en nu is het allemaal goed gegaan. maar heel erg laat allemaal.
Zal je zien dat ik nog de schuld krijg als de premiere niet goed gaat omdat alles laat is.![]()
![]()
Klinkt als een vrouw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
En dan ook nog afgesnauwd worden door iemand waar ik gewoon chill tegen deed.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
ik snap het niet man. Dan is er iemand die vaak echt super kortaf is.quote:
Dan krijg je toch de indruk dat die geen tijd heeft, of echt totaaal geen zin heeft om je te spreken, of saggo is?
En als ik er dan van zeg krijg ik een reactie van; "Je krijgt toch een antwoord, is dat niet goed genoeg ofzo?"
Alsof ik op mijn blote knietjes moet danken om een botte korte reactie te krijgen, want het is tenminste iets.![]()
Nouja ik weet niet. Ik behandel mijn vrienden toch anders.
Ik dacht dat ik getrolled werd.![]()
![]()
Heerlijk zulke collegas. Vooral dat volk wat zich 100x belangrijker voelt dan ieder ander op de werkvloer maar qua communicatie nog niet met de schoonmaaksters mee kan komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap het niet man. Dan is er iemand die vaak echt super kortaf is.
Dan krijg je toch de indruk dat die geen tijd heeft, of echt totaaal geen zin heeft om je te spreken, of saggo is?
En als ik er dan van zeg krijg ik een reactie van; "Je krijgt toch een antwoord, is dat niet goed genoeg ofzo?"
Alsof ik op mijn blote knietjes moet danken om een botte korte reactie te krijgen, want het is tenminste iets.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
nee flevoland erger kan nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook in Grunn ? Kom ook ff dan haha.![]()
ik zeg afsteken en laten zinken!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb ook in Flevoland gewoond.
Hoera voor Lelystad______!!
moet ik wel eerst ff wegwezen![]()
Ga je nou serieus hier lopen janken daarover? Is goed man, flikker dan lekker op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap het niet man. Dan is er iemand die vaak echt super kortaf is.
![]()
Geen ruzie maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nou serieus hier lopen janken daarover? Is goed man, flikker dan lekker op.![]()
Anders steek even een dikke blow op ofzo.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Wauw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nou serieus hier lopen janken daarover? Is goed man, flikker dan lekker op.Whut.
![]()
![]()
Even flash gedownload, tijd om een slechte animatie te maken
Hey, mag ik een vraagje stellen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nou serieus hier lopen janken daarover? Is goed man, flikker dan lekker op.
Als je netjes je vinger opsteekt en je beurt afwacht. Niet zo door de klas schreeuwen.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Normaal is TC rond 8-9uquote:
Oke, sorry jufvrouwquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je netjes je vinger opsteekt en je beurt afwacht. Niet zo door de klas schreeuwen.
Waarom wil je eigenlijk niet aan een man zijn ballen zuigen?quote:
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet aan een man zijn ballen zuigen?![]()
![]()
Wauw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet aan een man zijn ballen zuigen?![]()
![]()
![]()
Ik vind het altijd wel lekker om m'n ballen even in mijn mond te hangen.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Nou.. ja, hier was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet aan een man zijn ballen zuigen?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ben alleen wel bang dat we nooit een antwoord gaan krijgen.![]()
Iemand die ff een pol kan starten?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Een poll ook echt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
Iemand die ff een pol kan starten?
Wat zijn dan de antwoorden?![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
Iemand die ff een pol kan starten?Een poll? Met welke vragen en welke keuzes?
Oh ik dacht gewoon met ja/nee maar we kunnen er wel wat creatiefs van maken hier.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
-d
[ Bericht 99% gewijzigd door Unscrewed op 16-07-2013 17:11:03 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
![]()
![]()
Eigenlijk heb ik geen idee wat je bedoeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
Oh ik dacht gewoon met ja/nee maar we kunnen er wel wat creatiefs van maken hier.![]()
Op het ballen in de mond debacle natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef Unscrewed het volgende:
Poll: Gaan we ooit antwoord krijgen van Vas?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
er was een site van een man die dat deed.quote:![]()
Turkse pizza, verse vis, baksteen, autoband, allemaal wazige dingen. kijken hoeveel daar van aankwam.![]()
![]()
Gaan ze dat ook echt voorlezen als ze het komen leveren?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:20 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er gebeurd als Hork pizza besteld.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gaan ze dat ook echt voorlezen als ze het komen leveren?![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:20 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er gebeurd als Hork pizza besteld.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Met wie deelt FOK! ookalweer de server?Dit -- Parkiet is mijn papa
Pics?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Of heb je het nu over mijn ballen?
Niemand.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
Met wie deelt FOK! ookalweer de server?
Maar het staat in hetzelfde serverpark als onder andere Tweakers.net.![]()
http://www.google.com/tre(...)e=today%201-m&cmpt=qquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand.
Maar het staat in hetzelfde serverpark als onder andere Tweakers.net.
Komt wel heel dicht in de buurt
Klopt, zijn ook alletwee even populair, sterker: Ik ben een oldbie op tweakers.netquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://www.google.com/tre(...)e=today%201-m&cmpt=q
Komt wel heel dicht in de buurt![]()
![]()
grappig om te zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://www.google.com/tre(...)e=today%201-m&cmpt=q
Komt wel heel dicht in de buurt![]()
![]()
Daar heb ik ook al een aantal jaar rond gelopen. Sowieso lurk ik daar nog wel veel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, zijn ook alletwee even populair, sterker: Ik ben een oldbie op tweakers.netI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Same here. Altijd wel veel wijsheid te vinden als je hardware zoekt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al een aantal jaar rond gelopen. Sowieso lurk ik daar nog wel veel.![]()
![]()
Ik post er sporadisch nog, ik was daar een echte FP'er en ben later pas gaan posten in het forum, maar altijd wel een goede tijd gehad. Alleen de toon is daar in de loop der jaren écht veranderd. Ook ooit een hele discussie over geweestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al een aantal jaar rond gelopen. Sowieso lurk ik daar nog wel veel.![]()
![]()
Precies. De pricewatch met alle reviews isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Same here. Altijd wel veel wijsheid te vinden als je hardware zoekt.![]()
Problemen oplossen door even een uurtje te klikken. Ja, voor mij wel een bron van kennis dat t.net.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Je doelt op de "doe eerst zelf onderzoek" policy waar ze bijna elke fipo mee vullen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik post er sporadisch nog, ik was daar een echte FP'er en ben later pas gaan posten in het forum, maar altijd wel een goede tijd gehad. Alleen de toon is daar in de loop der jaren écht veranderd. Ook ooit een hele discussie over geweestI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ook dat, maar dat was niet het ergste eik: ook op de manier van modden, is trouwens al weer even terug hoor, dus misschien is de sfeer nu heel anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je doelt op de "doe eerst zelf onderzoek" policy waar ze bijna elke fipo mee vullen?![]()
Ik vond het altijd vrij vervelend dat ze meteen met het "wat heb je zelf al gevonden" kwamen terwijl het vaak overduidelijk is dat degene niet veel kaas had gegeten van een pc of wat ouder was.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat was niet het ergste eik: ook op de manier van modden, is trouwens al weer even terug hoor, dus misschien is de sfeer nu heel anders.
Natuurlijk begrijp ik heel goed dat wanneer je een pc wil overclocken of modden je zelf wat onderzoek doet voordat je begint te rommelen. (Ik in ieder geval wel) en daar stoorde ik mij ook niet aan.
En de soms wat elitaire manier van discussies voeren.![]()
Aan de andere kant, als je zelf een beetje inzet en interesse toont dan willen ze je met heel veel dingen graag helpen.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Hele tijd battlefield 3 op de t.net server gedaan. Kreeg ik een ban omdat ik zou hacken, want je kan toch niet degene met de grootste bek in dat topic tot 3x toe neermaaien zonder dat hij jou voor je flikker schiet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef Murdera het volgende:
Haha dat elitaire toontje ging wel ver altijd ja :p![]()
Later wel opgeheven en een aantal mooie rondjes gehad. (Zelfs een keer tegen de fokkers)
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hele tijd battlefield 3 op de t.net server gedaan. Kreeg ik een ban omdat ik zou hacken, want je kan toch niet degene met de grootste bek in dat topic tot 3x toe neermaaien zonder dat hij jou voor je flikker schiet.![]()
Later wel opgeheven en een aantal mooie rondjes gehad. (Zelfs een keer tegen de fokkers)![]()
Met het spel wat Ik speel is de sfeer altijd heel chill, iedereen is behulpzaam enzo![]()
Dit vat het wel goed samen, laatste alinea ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vrij vervelend dat ze meteen met het "wat heb je zelf al gevonden" kwamen terwijl het vaak overduidelijk is dat degene niet veel kaas had gegeten van een pc of wat ouder was.
Natuurlijk begrijp ik heel goed dat wanneer je een pc wil overclocken of modden je zelf wat onderzoek doet voordat je begint te rommelen. (Ik in ieder geval wel) en daar stoorde ik mij ook niet aan.
En de soms wat elitaire manier van discussies voeren.![]()
Aan de andere kant, als je zelf een beetje inzet en interesse toont dan willen ze je met heel veel dingen graag helpen.beetje inzet is wel gewenst natuurlijk.
![]()
Mja zo wekt bijna elke snelle shooter wel frustratie op natuurlijk. Via tweakers wel een hoop relaxte lui gevonden om mee te gamen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Met het spel wat Ik speel is de sfeer altijd heel chill, iedereen is behulpzaam enzo
En ik speel ook van alles door elkaar.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
![]()
Heb reactie op mijn reactie naar iemand op sexjobs
Sexjobstrollquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
Heb reactie op mijn reactie naar iemand op sexjobs
Zullen wij dan een reeks van Sexjobsbastards maken als parodie op marktplaatsklootzakken?
hehe ja mooiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja zo wekt bijna elke snelle shooter wel frustratie op natuurlijk. Via tweakers wel een hoop relaxte lui gevonden om mee te gamen.
En ik speel ook van alles door elkaar.vooral bij mensen die al een grote bek opzetten
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sexjobstroll
Zullen wij dan een reeks van Sexjobsbastards maken als parodie op marktplaatsklootzakken?
Dat zou geniaal zijn
Stiekem zoek ik ze wel eens op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja mooivooral bij mensen die al een grote bek opzetten
![]()
Als ik merk dat ik het niet meer trek dan start ik fijn civilization op en ga weer met harold de viking aan de slag.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Livejasmin en dan vragen om planten.quote:![]()
Uren plezier gehad.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik post het berichtje in de volgende reeks.
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: