Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil geen eikel zijn, ik vind jou en Moira. echt tof, maar de laatste tijd komen jullie eigenlijk alleen hier om over jezelf te praten en weer weg te gaan terwijl jullie totaal niet geinteresseerd blijken te zijn in de andere stoners.
Misschien zie ik het fout, hoor. In dat geval mijn excuses.
No hard feelings
Huh?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook totaal.. maar - dit komt misschien heel kut en verkeerd over -.. als je niet zoveel interesse in ons toont (nu spreek ik wel voor anderen, sorry), waarom wederzijds?
Ik vind Moira. en Mono soap wel leuk, maar als het niet echt wederzijds is, komt het eigenlijk meer over als pronken met elkaar.
Murrieeeeee! Hier alles goed. Hoe is t hier?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Murrieeeeee! Hier alles goed. Hoe is t hier?
Wat een rare zin_
Met mij is alles goed, hoe is het hier?
Omdat dan alleen de harde kern aanwezig isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:06 schreef Murdera het volgende:
wat, sardu gisteren op TC?
waarom om half 2 op doordeweekse dag.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Omdat dan alleen de harde kern aanwezig is
u riep mij?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Omdat dan alleen de harde kern aanwezig is
en "God" "topper" "beste mod allertijde" "hunk" "chick"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:45 schreef Onorgineel het volgende:
Murp zoekt op 'harde kern' ipv 'murp' om posts over hemzelf te vinden
murp jezus god mijn redder jou wil ik dienenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:46 schreef murp het volgende:
[..]
en "God" "topper" "beste mod allertijde" "hunk" "chick"
Nou, hier ben ik dan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
murp jezus god mijn redder jou wil ik dienen
Ja geen idee op z'n hoogt uit protest een uurtje niet postenquote:
Ik heb er iig geen moer mee te maken en vind dat screw zelf ook wel een beetje mag inbinden want als er iemand zo doet als hij beschrijft is hij het wel eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:38 schreef Moira. het volgende:
Dus jullie hebben het met anderen over gehad wat jij nu verwoord?
Volgens mij doet iedereen wel een beetje zo zelfsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er iig geen moer mee te maken en vind dat screw zelf ook wel een beetje mag inbinden want als er iemand zo doet als hij beschrijft is hij het wel eigenlijk.
Inderdaad, laat mij er ook buiten ik heb hier geen donder mee te makenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er iig geen moer mee te maken en vind dat screw zelf ook wel een beetje mag inbinden want als er iemand zo doet als hij beschrijft is hij het wel eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:20 schreef Onorgineel het volgende:
Op het moment dat je toch een beetje een wederhelft begint te missen gewoon R&P al die relatieellende lezen en alles is weer goed![]()
![]()
Dat doe ik toch ook bij hem en dan gaat ie huilen, wel beetje hypocriet dan hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Inderdaad, laat mij er ook buiten ik heb hier geen donder mee te maken [ afbeelding ]
Maar Unscr zegt wel wat 'ie denkt dus toch mad respects voor die jongen
Oh dat is me niet opgevallen, als dat zo is is dat misschien hypocriet maar ik zeg alleen wat ik nu ziequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook bij hem en dan gaat ie huilen, wel beetje hypocriet dan he.
Unscrewed ff DMenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:25 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die "damp" dingen? e-smoker dingen?
wacht wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denkt dat hij 't altijd beter weet en als het toch faalt wat ie wil doen haakt hij af
Wat heeft dit met de e-smoker te maken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denkt dat hij 't altijd beter weet en als het toch faalt wat ie wil doen haakt hij af
Hmm ja, zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen wel een beetje zo zelfs
Iedereen reageert op wat die boeiend vind.
Reageer ik daar op dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de e-smoker te maken?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:25 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die "damp" dingen? e-smoker dingen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Tevens pronk ik graag met Mono
Wat een baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Praat eens niet zo over jezelfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:05 schreef Moira. het volgende:
Tevens pronk ik graag met Mono
Wat een baas
Was gibt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.Hallon.
Waarom word die tc elke keer pas awesome als ik weg ben gegaan en daarvoor is het een saaie boelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TC was awesome.
Alleen mijn godverdomde pizza kwam pas na anderhalf uur
Ik kwam er ook bij, daarom. Alleen moet jij dan niet weggaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom word die tc elke keer pas awesome als ik weg ben gegaan en daarvoor is het een saaie boel.
Omdat het pas awesome word als mensen blijven in plaats van 1 minuut kijken en dan weer vertrekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom word die tc elke keer pas awesome als ik weg ben gegaan en daarvoor is het een saaie boel.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Omdat het pas awesome word als mensen blijven in plaats van 1 minuut kijken en dan weer vertrekken
Same herequote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:32 schreef Onorgineel het volgende:
Dat kut TC heeft overigens wederom weer voor de nodige slaaptekort gezorgd
Sliep jij toen alquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Omdat jullie pas om half 2 gezellig doen.
Idioten altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:
Kenkerhoeren die op kantoor zonder open ramen volle bussen deo op zichzelf gaan leegspuiten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Onorgineel het volgende:
Gibson jij zou trouwens wel een waardevolle aanvulling zijn voor de FOK knokploeg
quote:
Ik zat net te twijfelen of ik in de vrouwenwc over de bril zou zeiken. (ze is de enige vrouw hier)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
P.s.
Waarom ga jij geen dampoes zetten ?
Beetje door het kantoor lopen en meurpluimen
er uit persen.
DOEN !. Of schijten en niet doortrekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zat net te twijfelen of ik in de vrouwenwc over de bril zou zeiken. (ze is de enige vrouw hier)
Gruwelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef Murdera het volgende:
UVT / Lekker jointje roken met mijn ouderswat een schrijfstijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |