Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
Oke.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
I'd like to see you draw a normal face, whehe
Dit was wel een beetje het idee hoe ik dacht dat ollie eruit zag.quote:
Maar Ollie ziet er zo uit:quote:Op maandag 15 juli 2013 18:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje het idee hoe ik dacht dat ollie eruit zag.
Pssst, de man achter de username.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar Ollie ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Je baas?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
Mijn baas heeft oregano gekocht
Die was op en geen pastasaus zonder oregano
Deze baas
Inb4 Picsquote:Op maandag 15 juli 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
Even in m'n blote tetten in de zon een jointje roken en Keezen![]()
Moest lachenquote:
Holy shit, ik ga je huis zoeken en ik ga er heen om over de schutting te kijken. Ik weet al wat jullie zien als je uit het raam kijkt, dus...quote:Op maandag 15 juli 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
Geen tanlinesquote:Op maandag 15 juli 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
Zo zo, een zonnebank. richbitchesquote:Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef Snowbells het volgende:
EINDELIJK heeft m'n pa de zonnebank in elkaar gezet![]()
En ik hoor Foxy zachtjes snurken, hij slaapt in z'n tunnel
Zonnebankquote:Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef Snowbells het volgende:
EINDELIJK heeft m'n pa de zonnebank in elkaar gezet![]()
En ik hoor Foxy zachtjes snurken, hij slaapt in z'n tunnel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Zolang je niet op een Geordie gaat lijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is al best een oud ding, maar lag te verstoffen op een ongebruikt kamertje
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:10 schreef Unscrewed het volgende:
MOIRA GESPOT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ene tiet lijkt wel een gezwel.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ik zou dat niet pikken, Moira.quote:
Die C zit daar niet heel erg mooi.quote:
True, alles zit er niet heel erg mooiquote:
MOIRA GESPOT!Nipple slip banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MOIRA GESPOT!gvd zeg, ff fappen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Dik hidden messagequote:Op maandag 15 juli 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lees ik 'unread'
Ik ban die ban!quote:
Ja tochquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Moira. heb niks te doen
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Neequote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
Wat voor tetten zou Moira. hebben?
Ik denk zoietsgoeie tet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Moira. heb niks te doen
Zal jou eens afplakkenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
NeeEr was geen nipple.
Waren afgeplakt
Jezusquote:
Compliment van Vasquote:
Mhhquote:
Godverdomme nee, dat is niet mijn leeftijd grafhoer.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah dat is de leeftijd maar joh, zeiksnol.
Neger, wat zit er omhoog?quote:
niet mijn penis dus even afreageren hierquote:Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme nee, dat is niet mijn leeftijd grafhoer.![]()
[..]
Neger, wat zit er omhoog?
Ik denk zoietsVan die pronte prammen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Moira. heb niks te doen
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Terechte frustratie, ik voel je broederquote:Op maandag 15 juli 2013 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet mijn penis dus even afreageren hier
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme nee, dat is niet mijn leeftijd grafhoer.![]()
hihi wowquote:Op maandag 15 juli 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terechte frustratie, ik voel je broeder
Het ziet er een beetje uit als de laatste paar minuten waar mijn prooi nog bij bewustzijn is, waarna ik haar op dr buik leg en alvast mijn broek uittrek.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit als de laatste paar minuten waar mijn prooi nog bij bewustzijn is, waarna ik haar op dr buik leg en alvast mijn broek uittrek.
Awwww yesch!quote:
Gaat dat ook gepaard met van die epische euforische filmmuziek?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awwww yesch!![]()
*gaat euforisch fapje plegen.
whehehe, er was serieus iemand in het topic die mijn huis op google earth had gevondenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Holy shit, ik ga je huis zoeken en ik ga er heen om over de schutting te kijken. Ik weet al wat jullie zien als je uit het raam kijkt, dus...
MOIRA GESPOT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik denk zoietsNee, mijn tepels staan niet omhoog gepuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Moira. heb niks te doen
Fuck the EBU.
Niet altijd. Vandaag was het deze.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gaat dat ook gepaard met van die epische euforische filmmuziek?
Is je pa weg ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
tan? wat is dat?
geen strepen op mijn melkfleswitte lichaam
Oh daar komt hij gewoon niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, grote dicht begroeide beschutte achtertuin![]()
Neuh, en dan hoor je 'm aan komen dus heb je genoeg tijd om snel je bikinitopje of whatever aan te doenquote:
Is het meer zo dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, mijn tepels staan niet omhoog gepunt
Hoezo, die tetten zijn vrij accuraat.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
Weet je überhaupt wel hoe tieten eruit zien?
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
Weet je überhaupt wel hoe tieten eruit zien?
Ik PM'de je nog, maar je liet niks zien.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
helemaal stuk hier om al die tekeningen
Ook een beetje raar om om half 6 's ochtends opeens een DM te lezen met de vraag of ik m'n tieten wil laten zienquote:Op maandag 15 juli 2013 21:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik PM'de je nog, maar je liet niks zien.
Eigenlijk is het jouw schuld
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook een beetje raar om om half 6 's ochtends opeens een DM te lezen met de vraag of ik m'n tieten wil laten zien
oh jezusquote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook een beetje raar om om half 6 's ochtends opeens een DM te lezen met de vraag of ik m'n tieten wil laten zien
Wat heb je allemaal gezopen jongenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja, die 2 in die post zijn een beetje verkenkerd
Iets teveel gedronken
Puberteitquote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
Hormonen
IK HOU VAN HORMONEN
Het is een soort drugs
wutquote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die Pisang Ambon is bijna op nu, paar slokjes nog maar ik ben hyper nu, als ik meer drink dut ik in en dat wil ik niet. En heb een paar biertjes opquote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gezopen jongen
JA KUTKIND BEN JE!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
Hormonen
IK HOU VAN HORMONEN
Het is een soort drugs
Oh die pisang is opzich nog wel te pruimen naast al die andere gekleurde tyfuszooiquote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die Pisang Ambon is bijna op nu, paar slokjes nog maar ik ben hyper nu, als ik meer drink dut ik in en dat wil ik niet. En heb een paar biertjes op
Kenker ongezond.quote:
quote voor het nageslacht watquote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kenker ongezond.
Alcohol - Puur vergif
Je moeder - HAHA
Zoals ik al zei, beetje de vorm van je eerste maar dan zonder punt en tepel die omhooggericht staatquote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo, die tetten zijn vrij accuraat.
Teken die van jou dan
Omhoog gepunte tetten
Ben blij dat ik er vanaf benquote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
Hormonen
IK HOU VAN HORMONEN
Het is een soort drugs
Prima tettenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, beetje de vorm van je eerste maar dan zonder punt en tepel die omhooggericht staat
[ afbeelding ]
Dit zeg ik ook altijdquote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Onorgineel het volgende:
Oh Unscrewed beter lees je al deze posts over pak 'm beet 5 jaar terug![]()
Als wij er dan uberhaupt nog zijn, ik zie mezelf over 5 jaar hier niet meer zittenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook altijd
Unscrewed, beloof ons dat je over 5 jaar nog iets aan ons laat horenAl is het onder een andere username
Zonder dat ranke nekkie kan ik hier natuurlijk niks mee. Wel mooi dat je je paarse nagellak erbij hebt gestopt.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, beetje de vorm van je eerste maar dan zonder punt en tepel die omhooggericht staat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nja ik zal dan vast een keer in de zoveel tijd nog wel eens een kijkje komen nemenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als wij er dan uberhaupt nog zijn, ik zie mezelf over 5 jaar hier niet meer zitten
quote:
My thoughts exactly. Dronken smsen is vaak al een dom idee.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Dronken smsen is vaak al een dom idee.
Dronken bellen naar iedereen totdat je je ouders te pakken hebtquote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja maar daar blijven wel prachtverhalen uit voortkomenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef Unscrewed het volgende:
Door dronken bellen en smsen (whatsappen) heb ik mijn bitch gewonnen. Bitch.
Bel 1123456788quote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef Onorgineel het volgende:
Wel krijg ik altijd de drang om leuk willekeurige 10-cijferige nummers te bellen die beginnen met 06
ik wel maar meeatal mensen die Dan even fucked waren. Soms echt hilarischquote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb godzijdank nog nooit mensen serieus geprobeerd te smsen/bellen terwijl ik de weg kwijt was
1x een hele sms naar een compleet verkeerd persoon getypt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb godzijdank nog nooit mensen serieus geprobeerd te smsen/bellen terwijl ik de weg kwijt was
Geef is iets meer info wegquote:Op maandag 15 juli 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
1x een hele sms naar een compleet verkeerd persoon getypt.![]()
Voordeel was toen dat ik me om 2 mensen geen zorgen meer hoefde te maken.
Ja leuk man, allemal niet-werkende plaatjes.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor mij werken ze allemaal hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja leuk man, allemal niet-werkende plaatjes.
Spreek van gelukquote:
1 meid wou ik aan de kant zetten, die andere wou ik hosselen. Die meid waar ik van af moest had al eerder op de avond stennis lopen schoppen bij vrienden thuis en ik was er wel helemaal klaar mee.quote:
Oh you do?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk wil ik nog een meet, en dan word ik gewoon aangeschoten en dan stamp ik iedereen kapot
#truestory
Pussy pounding.quote:
Zonder zonnebril okee?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk wil ik nog een meet, en dan word ik gewoon aangeschoten en dan stamp ik iedereen kapot
#truestory
Ja, gaan we wel oogbal likken?quote:
Gast.. ik ga niet eens happen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of ga je je gewoon weer achter je zonnebril verschuilen?
hahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef Sardu het volgende:
Waar is die vrouwelijke versie van Mur gebleven?
Guilty as charged.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahahaje doelt op die Chick met dat vieze haar?
We kunnen elkaar nog wel blijven zien. Ik wil gewoon wat te strelen hebben als ik weer eens een nacht niet kan slapen en daar zijn tieten uitermate geschikt voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind het wel jammer hoor, geen tetten en gelijk laat je me vallen voor een update
Persoonlijk meer fan van de wat oudere nummers. Ex was fan, ik vond het mooie skateboardmuziek.quote:
Allemaal geld sturen dan kan de sessie beginnenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:34 schreef Unscrewed het volgende:
Vas is er nu ook. En Ono. en ik cam al
Kom
quote:
Wojow jij bent fucking dik.quote:
Goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 15 juli 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
UGIqjxsdksakjflkjsafklsadflk:sahgl:sahgajlkwhflj:ashfdlashfdashfclkjshfJKabfJKKJSAHKJDSHLKJGWSFDGHDSLKNALSJHNHSDLKFJKDSQ
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Murdera het volgende:
Heel overlevingspakket Van mn ouders :p neusspray, uitje, strepsils, glas water, andere keelsnoepjes![]()
Jawel.quote:
Kom. heb tc dlingk gestuurdquote:
Gewoon het oude recept Mur.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Murdera het volgende:
Heel overlevingspakket Van mn ouders :p neusspray, uitje, strepsils, glas water, andere keelsnoepjes![]()
Exit through the giftshop is wel een aanrader. Veel werk van hem al eens gezien en inderdaad een held.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:52 schreef Amarantha het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banksy Wat een held
quote:
Sorry mang, wil niet mensen uitsluiten, je bent vast een chille gast maar geen zin om pics van me terug te zien op FOKquote:
ik heb cam nu eindelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry mang, wil niet mensen uitsluiten, je bent vast een chille gast maar geen zin om pics van me terug te zien op FOK
Oke ik unban je welquote:
kom via je pc. voordat iedereen weg isquote:
Die ligt leeg beneden, nevermind dan maarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
kom via je pc. voordat iedereen weg is
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die ligt leeg beneden, nevermind dan maar
Gibsonnnnnnnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallon.
Trug van werk en skaf en dornkuhn
morghun frei
Als je nog 1 pic van jezelf stuurtquote:
LDLASFSD:LKgf;ljkdsax;fkldsj;lkfds;lke'/j.kaw.knquote:
Doe es een keer TC'en man we hebben meer vrouwvolk nodigquote:
Jonge 's nachts zit ik nooit op laptopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Doe es een keer TC'en man we hebben meer vrouwvolk nodig
Nou dan doe je dat toch welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jonge 's nachts zit ik nooit op laptop
Yo mang. Ik heb net mega pizza besteld.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Doe es een keer TC'en man we hebben meer vrouwvolk nodig
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
Hoi, ik ben stoned. Is dit een vereiste?
Mwoahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
Hoi, ik ben stoned. Is dit een vereiste?
Kom TCquote:
quote:
quote:
Of niet.quote:
Primeur op TC en jij komt nu pas spuit ellufen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:01 schreef Monopoly het volgende:
Bier is fijn. Wiet ook.
Ik ben fijn, iedereen is fijn.
Allen zijn wij verfijnd fijn.
zat je op TC ja ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Primeur op TC en jij komt nu pas spuit ellufen?
Mag ik iets zeggen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:01 schreef Monopoly het volgende:
Bier is fijn. Wiet ook.
Ik ben fijn, iedereen is fijn.
Allen zijn wij verfijnd fijn.
Als je donders rap bent dan mag je nog een glimp van mijn giechel opvangen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zat je op TC ja ?helemaal gemist.
Wij zaten Wie is de mol te kijken van een paar seizoenen terug. Biertje, baco, wiet en chips. Gemist dat is matig.
Pics mogen in de PM
Ik zit wel naaktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je donders rap bent dan mag je nog een glimp van mijn giechel opvangen.
Ik wil geen eikel zijn, ik vind jou en Moira. echt tof, maar de laatste tijd komen jullie eigenlijk alleen hier om over jezelf te praten en weer weg te gaan terwijl jullie totaal niet geinteresseerd blijken te zijn in de andere stoners.quote:
Och, we hebben momenteel wat tijd voor ons zelf ingelast. Ik vind jullie nog steeds tof en ben wel geïnteresseerd. Maar ik heb vakantie, en ik zit overdag liever in de tuin met een pot bier, dan op een zweterige sauna kamer zonder ventilatie op een laptopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil geen eikel zijn, ik vind jou en Moira. echt tof, maar de laatste tijd komen jullie eigenlijk alleen hier om over jezelf te praten en weer weg te gaan terwijl jullie totaal niet geinteresseerd blijken te zijn in de andere stoners.
Misschien zie ik het fout, hoor. In dat geval mijn excuses.
No hard feelings
Nee, dat snap ik ook totaal.. maar - dit komt misschien heel kut en verkeerd over -.. als je niet zoveel interesse in ons toont (nu spreek ik wel voor anderen, sorry), waarom wederzijds?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Och, we hebben momenteel wat tijd voor ons zelf ingelast. Ik vind jullie nog steeds tof en ben wel geïnteresseerd. Maar ik heb vakantie, en ik zit overdag liever in de tuin met een pot bier, dan op een zweterige sauna kamer zonder ventilatie op een laptop
No biggie, maar 's avonds checkt één van ons ff op FOK! een beetje ouwehoeren en dan sluiten we FOK! vaak af om iets te kijken of aan elkaar te zitten ofzo
Als mijn vakantie voorbij is dan zit ik er weer wat vaker achter, niets aan de hand
Dan let je toch echt niet goed op hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook totaal.. maar - dit komt misschien heel kut en verkeerd over -.. als je niet zoveel interesse in ons toont (nu spreek ik wel voor anderen, sorry), waarom wederzijds?
Ik vind Moira. en Mono soap wel leuk, maar als het niet echt wederzijds is, komt het eigenlijk meer over als pronken met elkaar.
Nou, je hoeft niet meteen zo op je teentjes getrapt te doen omdat ik mijn mening geef, zoals ik al zei, no hard feelings.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan let je toch echt niet goed op hoor
Moira post nog steeds elke dag en reageert regelmatig op dingen, en doet nog altijd mee. Hoe zij er over denkt is aan haar. Ik post zoals ik wil, en daar hoef ik me tegen niemand te verantwoorden, dus ook niet tegenover jou.
Dan moet je dat toch aan haar vragen en niet aan mij of zie ik dat verkeerd ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, je hoeft niet meteen zo op je teentjes getrapt te doen omdat ik mijn mening geef, zoals ik al zei, no hard feelings.
Krijg gewoon het gevoel dat Moira. soms even post om de indruk te wekken dat ze nog geinteresseerd is en met jou, zoals ik al zei.
Maar whatever.
Wait.. Whut?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:15 schreef Monopoly het volgende:
En ik ben al 26. pronken met meisjes deed ik toen ik nog 15 was
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wait.. Whut?
So what you're really trying to say is....
Mag ik niet meer pronken met meisjes?
Gelukkig, ik was al bang dat ik een hond moest kopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietIk zeg alleen dat ik het niet meer doe iig
Ik hoef niks te vragen, ik observeer gewoon de situatie and geef feedback gebaseerd op die observaties. En als ik niet beter wist, zou ik denken dat dit:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch aan haar vragen en niet aan mij of zie ik dat verkeerd ?
Ben niet op mijn teentjes/pik getrapt, maar ik post zoals ik altijd post.
Is bedoeld als een andere manier om: "Grow up" te zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:15 schreef Monopoly het volgende:
En ik ben al 26. pronken met meisjes deed ik toen ik nog 15 was
Laat ik het zo zeggen: Je observatie zit er iig helemaal naastquote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hoef niks te vragen, ik observeer gewoon de situatie and geef feedback gebaseerd op die observaties. En als ik niet beter wist, zou ik denken dat dit:
[..]
Is bedoeld als een andere manier om: "Grow up" te zeggen.
Oke. Toch blijft mijn mening ongewijzigd want ik ben star.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Je observatie zit er iig helemaal naast
En dat laatste is niet waar, ik zeg alleen dat ik nog op mijn 15e pronkte met meisjes en op mijn 26e dat niet meer doe. Puur om aan te geven dat je er met je observatie gewoon naast zit
Dat is jouw keuze.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke. Toch blijft mijn mening ongewijzigd want ik ben star.
Mooi, dan ga ik nog wel weer even op zoek naar de vrouwelijke Mur.quote:
Ah, TC was toch al klaar rond 2-3uquote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:52 schreef RockNijntje het volgende:
Un ik kan niet TC nu. Sorry zie het nu pas.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nog wel weer even op zoek naar de vrouwelijke Mur.
Hahaha dan gaan we ook naar het strand om te kijken hoe lang je het overtuigend kan brengen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:06 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik kan hem wel achterlangs tussen mijn benen klemmen, kan je in elk geval pronken.
Tevens zou ik als ik haar was "vrouwelijke Mur" als fok!naam nemen.![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha dan gaan we ook naar het strand om te kijken hoe lang je het overtuigend kan brengen.![]()
![]()
Vrouwelijke Mur staat beter dan die naam wat ze nu heeft en kan ik tenminste onthouden.
Oh en nog geen oog dicht gedaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |