Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
SPOILER: Why we run
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Om hem thuis te laten vind ik weer het andere uiterste, dan heb je ook geen data om achteraf nog even te bekijken. Gewoon garmin op het tijdvenster zetten en lopen. Zo doe ik het weleens.
tuurlijk kan dat, maar ik weet ondertussen prima in te schatten toe snel ik loop en bij ongeveer welke hartslag. Verder weet ik in de wijde omgeving hoe ver een rondje is dus wat dat betreft heb ik het ook niet echt nodig. Maar ik ben zo wisselvallig als het weer dus het kan best zijn dat het plan binnen de kortste keren weer opgedoekt wordt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
@TWC, hij was inderdaad sneller ja. En ik kon m niet vinden, dat hielp ook niet. Maar tot zover ook nog geen bult gesignaleerd, dus misschien was het een domme mug?
@RD, zonder Garmin lopen zou ik niet doen. Gewoon op tijdscherm zetten inderdaad, of in je camelback stoppen. Natuurlijk kan het prima zonder, maar dan heb je later niks om terug te kijken.
Zag net een tweet van Endomondo voorbij komen: Annette Fredskov heeft haar doel gehaald; 366 marathons lopen in 365 dagen http://www.endomondo.com/workouts/user/4346528 Ze heeft er afgelopen zondag 2 gelopen.
Op dinsdag 16 juli 2013 08:05 schreef Guppyfriend het volgende: @TWC, hij was inderdaad sneller ja. En ik kon m niet vinden, dat hielp ook niet. Maar tot zover ook nog geen bult gesignaleerd, dus misschien was het een domme mug?
@RD, zonder Garmin lopen zou ik niet doen. Gewoon op tijdscherm zetten inderdaad, of in je camelback stoppen. Natuurlijk kan het prima zonder, maar dan heb je later niks om terug te kijken.
Neem hem wel mee naar de Ardennen en de Voorover denk ik, gewoon in de Camelbak inderdaad maar verder toch maar kijken hoe of wat...
tijdens de Kepler kan ik ook geen garmin mee nemen....ik verwacht er langer over te doen dan dat de batterij het vol houdt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Is ook wel leuk om te hebben, een kaartje van de Ardennen en de Vooroeverloop
Jammer eigenlijk dat t bij de Kepler niet kan... Zou er geen andere oplossing mogelijk zijn...?
denk het niet.... maar het kaartje met de route en alle hoogtemeters is sowieso op de interwebz te vinden
true.... maar ik durf echt geen tijd er op te zetten, wie weet haal ik het binnen de "battery life time"
ach.... de medaille en eeuwdurende vermelding op de interwebz als een finisher is all that counts...
Op dinsdag 16 juli 2013 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende: ach.... de medaille en eeuwdurende vermelding op de interwebz als een finisher is all that counts...
Ik vond dit eigenlijk wel de beste reden om een footpod te mogen kopen, alleen voor cadans is het een duur speeltje
Op dinsdag 16 juli 2013 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende: ach.... de medaille en eeuwdurende vermelding op de interwebz als een finisher is all that counts...
zo is dat
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
alles is te koop maar als ik dat doen denk ik toch dat Mrs.RD iets te zeggen heeft, en als dat zo is berg je maar want ze klaagt nooit over mijn hardloopuitgaven maar als ze het doet....
alles is te koop maar als ik dat doen denk ik toch dat Mrs.RD iets te zeggen heeft, en als dat zo is berg je maar want ze klaagt nooit over mijn hardloopuitgaven maar als ze het doet....
Komt mrs RD eigenlijk mee naar NL én naar je loopjes?