quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Zozo, grote meid hoor!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka deed dat wel bij mij. Maar geen TR gemaakt want huil daar niet om
Als iemand dat bewust doet dan is een TR in mijn mening gewoon terechtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka deed dat wel bij mij. Maar geen TR gemaakt want huil daar niet om
Als je er geen problemen mee hebt bespaar je weer hoofdpijn bij een mod.. En gezeur in het topicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als iemand dat bewust doet dan is een TR in mijn mening gewoon terecht
Ik maak er een TR van als ik het zie als iemand het bewust doet. Er is genoeg over gesproken en als mensen het dan toch doen verdienen ze een notequote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt bespaar je weer hoofdpijn bij een mod.. En gezeur in het topic
In principe verdienen ze een note ja.. Maar waar maak je je eigenlijk druk om? Jij bent het slachtoffer toch niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak er een TR van als ik het zie als iemand het bewust doet. Er is genoeg over gesproken en als mensen het dan toch doen verdienen ze een note
Ik heb teruggekeken en dat was gewoon pure bagger om het hunten en daarna nog eens kapen ook. Zulk gedrag kan ik absoluut niet waarderenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ja ze verdienen een note of ban, maar het topic hoeft niet vervangen te worden en dan gelijk een heel topic vol spammen over wat er is gebeurd
Daar gaat het niet om. Er zijn regels en als we hier een uitzondering van maken, waar mag dan nog wel iets van worden gezegd? Mag dan straks alles maar omdat het niet een ander schaad?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In principe verdienen ze een note ja.. Maar waar maak je je eigenlijk druk om? Jij bent het slachtoffer toch niet?
of je neemt het niet zo serieus en negeert gewoon mensen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er zijn regels en als we hier een uitzondering van maken, waar mag dan nog wel iets van worden gezegd? Mag dan straks alles maar omdat het niet een ander schaad?
Wie negeer ik dan? Waarom komen mensen vaak met dit soort dooddoeners? Ik was niet serieus of men moet het niet serieus nemen. Er zijn zoveel discussies geweest, er is al zoveel over gezegd en de topicpointers laten aan duidelijkheid niets te wensen over. En toch vind jij het dan leuk en okay om te lapohunten en te topickapen. Dan ben je gewoon heel sneu, klaar!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of je neemt het niet zo serieus en negeert gewoon mensen.
O wacht dat doe je al.
Ik bedoelde, als degene die recht had op het nieuwe topic hier geen probleem mee heeft moet je er gewoon niks aan doen. Gewoon de sfeer gezellig houden en geen TR's maken..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er zijn regels en als we hier een uitzondering van maken, waar mag dan nog wel iets van worden gezegd? Mag dan straks alles maar omdat het niet een ander schaad?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Stuart heeft wel gelijk.
Ik zal Tjacka eens even billenkoek geven
Maar eerst slapen. Good night everyone
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Stuart heeft wel gelijk.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Stuart heeft wel gelijk.
Droom zequote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Stuart heeft wel gelijk.
Niet mee eensquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoelde, als degene die recht had op het nieuwe topic hier geen probleem mee heeft moet je er gewoon niks aan doen. Gewoon de sfeer gezellig houden en geen TR's maken..
Echter als diegene het niet leuk vindt moet diegene zelf maar een TR maken..
Precies, en dan janken als mensen daar een punt van maken. Dan begrijp je sommige dingen gewoon echt niet of ben je leesblindquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Lapohunten en dan ook nog eens kapen
ik jank niet. ik vind het alleen vreemd dat mensen zo caren om een forumpje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, en dan janken als mensen daar een punt van maken. Dan begrijp je sommige dingen gewoon echt niet of ben je leesblind
Het is meer een communityquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik jank niet. ik vind het alleen vreemd dat mensen zo caren om een forumpje.
naja, dan is het mijn fout dat ik dat onderschat ofzo. maar gister deed ik volgens stu niet normaal. ik wou dat goed maken en toen negeerde hij mij gewoon.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:41 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Stomme Rob is te League of Legends verslaafd, hij typt gewoon in capslock omdat er een champion is generfd!!!
En dan ga je nu maar nog een topic kapen?!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, dan is het mijn fout dat ik dat onderschat ofzo. maar gister deed ik volgens stu niet normaal. ik wou dat goed maken en toen negeerde hij mij gewoon.
Wie de ne#k is Rob?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:43 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Hierom heh! Alleen hier om! Kut Rob!!!
Maar wat heeft dat met lapohunten en kapen te maken dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, dan is het mijn fout dat ik dat onderschat ofzo. maar gister deed ik volgens stu niet normaal. ik wou dat goed maken en toen negeerde hij mij gewoon.
was grapje tegen cachie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan ga je nu maar nog een topic kapen?!
Heb je een nieuw iemand om op te zaniken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, en dan janken als mensen daar een punt van maken. Dan begrijp je sommige dingen gewoon echt niet of ben je leesblind
Jaquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met lapohunten en kapen te maken dan?
en dat denkt stu wel ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
maar mijn insteek is echt niet om de boel hier te verzieken ofzo hoor.
af en toe een beetje trollen mag toch wel? alleen ga ik soms over die grens heen..
daarom is het goed dat LB en arachide mij aanspreken dan.
Was eigenlijk wel domme vraag, want je had het net over je broertje... Ik voel me domquote:
Misschien niet vaak doen? Of goede PI gebruikenquote:
echt big deal maken ze soms over een TOPIC openen in sommige delen van dit forum tjackaquote:
Ging ook idioot tegen mij doen zonder reden weet nog steeds niet waarom toen vroeg ik hem ging ie mij dm block doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien niet vaak doen? Of goede PI gebruiken
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ging ook idioot tegen mij doen zonder reden weet nog steeds niet waarom toen vroeg ik hem ging ie mij dm block doen
kom op hoor. ik do het soms zo over duidelijk dat zelfs mijn blinde oma dat nog ziet,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien niet vaak doen? Of goede PI gebruiken
Ik vind Stu lief en dat ie dit doet vind ik grappigquote:
Stu is landgenoot van mij steekt me gewoon zo in de rug. (virtuele rug even voor de goede orde)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Stu lief en dat ie dit doet vind ik grappigMisschien mag hij voetbal lui niet zo
Hoax dat je blinde oma dat zietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom op hoor. ik do het soms zo over duidelijk dat zelfs mijn blinde oma dat nog ziet,
daar is geen pi voor nodig hoor.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik jank niet. ik vind het alleen vreemd dat mensen zo caren om een forumpje.
KLB topicquote:
Ja, het is wel klaar inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, maar om nou elke keer zoveel aandacht te geven aan iemand die dat doet is niet goed, gewoon een note en dmwaarschuwing en klaar (of een ban na meerdere keren natuurlijk).
Dus nu stoppen met het onderwerp, we gaan het wel houden over ehhhhhhhhhhhh favoriete idolen ?
Mijn Idool is Martin Luther King (jr. ?)
Dat was mijn spreekbeurt
Pardon? Quote maar waarin ik dat heb gezegd en vervolgens posts waar ik niet meer op heb gereageerdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij was ook eerst lief tegen mij. maar sinds kort niet meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Stu lief en dat ie dit doet vind ik grappigMisschien mag hij voetbal lui niet zo
dat kan jezelf ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pardon? Quote maar waarin ik dat heb gezegd en vervolgens posts waar ik niet meer op heb gereageerd
Oooh, jij mag naast Tjacka zitten en meehuilen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je een nieuw iemand om op te zaniken?
kijk pi danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, jij mag naast Tjacka zitten en meehuilen?
Nu ben ik degene die zanikt omdat een ander zich niet kan gedragen. Logisch wel
Je deed het ook in GC dus leren doe je het niet ook al weet je dat mensen zich er aan storenquote:
ben jij vrouw?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:54 schreef Toto69 het volgende:
Stu is lief maar vergeet zijn dms wel eens![]()
Daar heb ik sowieso niets meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een keerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je deed het ook in GC dus leren doe je het niet ook al weet je dat mensen zich er aan storen
Mooi, ik kan en wil niet met iedereen vrienden zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stu is landgenoot van mij steekt me gewoon zo in de rug. (virtuele rug even voor de goede orde)
onbekende zijn vrienden die we nog niet hebben ontmoetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi, ik kan en wil niet met iedereen vrienden zijn
Dat komt door je gedrag maar dat snap je (helaas) nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij was ook eerst lief tegen mij. maar sinds kort niet meer.
Ja, want ik beticht mezelf van dergelijke zakenquote:
ik heb het niet door inderdaad. maar jij gooi het op "normaal" doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt door je gedrag maar dat snap je (helaas) niet
Ik heb geen vriendenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onbekende zijn vrienden die we nog niet hebben ontmoet
Niet lapohunten en topickapen in zowel GC als JNG en daarna janken dat mensen het niet zo serieus moeten nemen. Wees een vent en sta achter je daden. Wees niet zo'n wijf dat vervolgens met allerlei slappe excuses komt. Daar heb ik geen bewondering voor. Maar ik ben er wel klaar mee eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het niet door inderdaad. maar jij gooi het op "normaal" doen.
wat is volgens jou normaal?
ik kom niet meer in gc, omdat ik bang voor jou ben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet lapohunten en topickapen in zowel GC als JNG en daarna janken dat mensen het niet zo serieus moeten nemen. Wees een vent en sta achter je daden. Wees niet zo'n wijf dat vervolgens met allerlei slappe excuses komt. Daar heb ik geen bewondering voor. Maar ik ben er wel klaar mee eigenlijk
Wat heb jij te zoeken in GC dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom niet meer in gc, omdat ik bang voor jou ben.
maar ik ga het proberen.
alleen denk ik dat geen probleem er over maken net zo goed werkt
Oh dear, mogelijk doordat het internet hier er even uitlag. Ik ga even kijkenquote:
Wie allemaal dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
gwn 3 mensen van engeland in 1 topic op nederlands forum ahah
gewoon posten in het afvoerputje, veel gezelliger.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
China webshop, en vroeger grotdwj.
dat was mijn vroegere Bnw sc.
Ja, nog effe en de mensen van GC die daar al 8 of 9 jaar of langer posten gaan zich aanpassen aan jouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom niet meer in gc, omdat ik bang voor jou ben.
maar ik ga het proberen.
alleen denk ik dat geen probleem er over maken net zo goed werkt
ik doelde vooral op jou hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog effe en de mensen van GC die daar al 8 of 9 jaar of langer posten gaan zich aanpassen aan jou
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:05 schreef Dearest het volgende:
Ik ben heel even weg en de mannetjes moeten elkaar weer de hersenpan inslaan![]()
baas toch, engeland heeft niet zoiets als fokquote:
Ze moeten het gewoon rustig houden hier.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:05 schreef Dearest het volgende:
Ik ben heel even weg en de mannetjes moeten elkaar weer de hersenpan inslaan![]()
Omgggquote:
Ach, ik zeg misschien wat vaker wat anderen denken. In GC zit niemand te wachten op zulk gedrag hoor, echt nietquote:
jij bent nu de grote sterke vriend die de ruzie komt sussenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon rustig houden hier.
Heb geen zin in bans voor mensen die het extra gezellig houden.
quote:
al 5 maanden geen ban gehad. unicumquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent nu de grote sterke vriend die de ruzie komt sussen
het was maar een keer. eigenlijk zijn we beide wel dramaqueensquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik zeg misschien wat vaker wat anderen denken. In GC zit niemand te wachten op zulk gedrag hoor, echt niet![]()
Mooi altijd, mensen die weten hoe een ander het moet doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent nu de grote sterke vriend die de ruzie komt sussen
Dat is dan 1x teveelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het was maar een keer. eigenlijk zijn we beide wel dramaqueens
Gewoon posten waar je meestal post, kom je een keer ergens anders, gewoon normaal doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het was maar een keer. eigenlijk zijn we beide wel dramaqueens
Like what?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:10 schreef Spatieloos het volgende:
Houd nou oppppp!!!!!! OPPAN GANGNAMSTYLEEE!!!
Ander onderwerp!
inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi altijd, mensen die weten hoe een ander het moet doen![]()
Kroketten en ehh hoe het weer is in Nederland, voel je andere lucht ofzo? Al veel je eigen taaltje gesproken?quote:
en je hebt gelijk een beeld bij een user.quote:
Wat is mijn eigen taaltje? Ik ben tweetalig en heb in zowel Engeland als in Nederland de helft van mijn leven gewoondquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kroketten en ehh hoe het weer is in Nederland, voel je andere lucht ofzo? Al veel je eigen taaltje gesproken?
Ik heb niet echt een beeld van jou. Ik vind je soms heel aardig en soms heel irritantquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en je hebt gelijk een beeld bij een user.
al moet ik je het bij mij wel nageven.
ben je ook tweetalig opgegroeid?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is mijn eigen taaltje? Ik ben tweetalig en heb in zowel Engeland als in Nederland de helft van mijn leven gewoond
Nou okay, dan heb je geen eigen taaltje!! Maar ik bedoelde Nederlands!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is mijn eigen taaltje? Ik ben tweetalig en heb in zowel Engeland als in Nederland de helft van mijn leven gewoond
Stijn ik heb op dit en mijn andere account maar 1x een ban gehad..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon posten waar je meestal post, kom je een keer ergens anders, gewoon normaal doen
zo simpel is het.
wat was je andere acc?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijn ik heb op dit en mijn andere account maar 1x een ban gehad..
Ja,, ik heb wel Nederlands gesprokenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou okay, dan heb je geen eigen taaltje!! Maar ik bedoelde Nederlands!
dat is wel wederzijds.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een beeld van jou. Ik vind je soms heel aardig en soms heel irritant
Dat snap ik bestquote:
sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik best
Niet dat je dan gelijk hebt hoor, want ik ben slechts lief en leuk
Dat geeft niets. Vele mensen zien dat nietquote:
Goed voor de dames hosselen zag je net al wel bij littlebrowniequote:
Ik spreek niet met een Nederlands of Engels accent in de andere taalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed voor de dames hosselen zag je net al wel bij littlebrownie
nee ik bedoel als je Brits accent heb bij Engels pratenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek niet met een Nederlands of Engels accent in de andere taal![]()
Ik heb meer een neutraal accent geloof ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je Brits accent heb bij Engels praten
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken je cockney?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, ik verveel me vierkant dood.![]()
Bij mij hoor je het wel extreem ergquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb meer een neutraal accent geloof ik
Nou ja, misschien wel meer Engels dan iets anders.
Hoe zou ik dat moeten kunnen.quote:
Hoe lang woon je er alquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij hoor je het wel extreem erg![]()
ik ken ook Gronings maar kom er niet vandaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten kunnen.
Ik kom daar niet vandaan.
Niet extreem lang. Maar halve familie komt er vandaan dus dan neem je dat accent wel over.quote:
Spreek je ook ABN though?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ken ook Gronings maar kom er niet vandaan
Misschien, geen ideequote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet extreem lang. Maar halve familie komt er vandaan dus dan neem je dat accent wel over.
mwa niet echt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spreek je ook ABN though?
Dus zonder WestFries accent
Nou ja, als je het ook niet vaak hoort zal dat ook wel lastig zijnquote:
Sprak altijd Engels met m'n pa/familie die uit engeland komt en altijd in vakanties daar naar toe enzo en ook tijdje als kind gewoond. Dus dan heb je eigenlijk geen keuze om dat accent over te nemenquote:
Leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sprak altijd Engels met m'n pa/familie die uit engeland komt en altijd in vakanties daar naar toe enzo en ook tijdje als kind gewoond. Dus dan heb je eigenlijk geen keuze om dat accent over te nemen![]()
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als je het ook niet vaak hoort zal dat ook wel lastig zijn
klinkt achterhoeksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.
zijn rotwoorden om te vergeten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks, pieper, zeuven, nou ipv nu.
zijn rotwoorden om te vergeten.
Gewoon Rotterdams of Achterhoeks of gtfo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon nh man. het heet west-friesland
niet minachtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon Rotterdams of Achterhoeks of gtfo.
Lastig als je het niet weetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
suks = zo, pieper = aardappel, zeven = zeuven, nou = nu.
wezen = zijn
heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeg altijd in het Nederlands dat de winkel of deur los is ipv open
ook moeilijk af te leren
Jij bent held van de dagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je er geen problemen mee hebt bespaar je weer hoofdpijn bij een mod.. En gezeur in het topic
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee juist nietdie opmerking was gewoon heel wijs. Duimpje omhoog
Hoe kan dat nou weer over datum zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:55 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben zo zwaar gevaarlijk bezig eigenlijk he... Ik drink spa rood die over datum is![]()
Er staat een tht datum opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer over datum zijn?
lol water over datumquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er staat een tht datum op(Waarschijnlijk omdat het gewoon verplicht is
)
Ben benieuwd welke foto's jij bedoelt dat je jezelf er zo erg aan ergert.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk.
er zijn hier twee mensjes die hebben verkering en plaatsen telkens foto's en ik word er gek van.
het moet daar eens afgelopen mee zijn.
Inplaats van alles Quoten van andere users kan je misschien zelf ook gewoon wat nuttigs toevoegen?quote:
Ben ook benieuwd welke ze bedoelen, en in foto topics ga ik dus echt niet foto's apart plaatsen omdat sommige lapzwansen hier waarschijnlijk zo eenzaam zijn dat ze zich aan ons ergerenquote:
Ja hij kan natuurlijk ook zelf even toevoegen dat ie lekker isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke foto's jij bedoelt dat je jezelf er zo erg aan ergert.
Als je je aan ons ergert eventueel let dan lekker niet op ons![]()
Danke Schön.
[..]
Inplaats van alles Quoten van andere users kan je misschien zelf ook gewoon wat nuttigs toevoegen?
Of is dat weer net te moeilijk?
[..]
Ben ook benieuwd welke ze bedoelen, en in foto topics ga ik dus echt niet foto's apart plaatsen omdat sommige lapzwansen hier waarschijnlijk zo eenzaam zijn dat ze zich aan ons ergeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hij kan natuurlijk ook zelf even toevoegen dat ie lekker isDat wie wat waar lekker is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee ik bedoel die quotes niet om iemand aan te vallen ofzo maar ben gewoon benieuwd welke foto's jullie dan bedoelen![]()
Ooooo, ik dacht dat je het over mijn post had:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wie wat waar lekker is?
En nee ik bedoel die quotes niet om iemand aan te vallen ofzo maar ben gewoon benieuwd welke foto's jullie dan bedoelen
quote:
Je geeft een reactie op je eigen quote?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooooo, ik dacht dat je het over mijn post had:
[..]lol
Nee was moeilijk en viel me zwaar om te doen.
Uhhh ik snap je reactie niet echt, je had die reactie van tjacka gequotedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooooo, ik dacht dat je het over mijn post had:
[..]lol
Nee was moeilijk en viel me zwaar om te doen.
Nee, fuck Fok. k heb het tegen taxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je geeft een reactie op je eigen quote?
Ja en vond het nogal moeilijk om er zelf wat aan toe te voegen. punt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhhh ik snap je reactie niet echt, je had die reactie van tjacka gequoted?
Oke maar welke foto's en in welke topics bedoelen jullie dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja en vond het nogal moeilijk om er zelf wat aan toe te voegen. punt.
Nee heb wel foto's gezien van jou en Prom hoor haha. Weet niet meer welk topiquequote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke maar welke foto's en in welke topics bedoelen jullie dan?
Of praat je gewoon een beetje mee zonder te weten over welke foto's die het zou hebben?
Dan ben ik heel benieuwd welke foto's jij bedoelt dat het zodanige erg en storend is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee heb wel foto's gezien van jou en Prom hoor haha. Weet niet meer welk topique
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd welke foto's jij bedoelt dat het zodanige erg en storend is.
We zijn tegenwoordig heel weinig op Fok! en als we er zijn posten we sowieso in de slowchat eigenlijk geen foto's..
Maarja zo te zien praat je dus ook maar wat
quote:
Ik praat altijd maar wat op Fokquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd welke foto's jij bedoelt dat het zodanige erg en storend is.
We zijn tegenwoordig heel weinig op Fok! en als we er zijn posten we sowieso in de slowchat eigenlijk geen foto's..
Maarja zo te zien praat je dus ook maar wat
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niet aan hosselenZijn gewoon #xcachetfrietjes
Laat het los.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoals wij allemaal dus
Ach het zal wel
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe ik toch ook was gewoon even benieuwd
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoals wij allemaal dus
Ach het zal wel
No crash?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik voel me brak, maar ik heb geen alcohol op ofzo gisterenavond :/
Dan ben je te vroeg naar bed gegaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
Dan ben je ongesteldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
Hun leven IS makkelijker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
Soms wil ik wel eens een meisje zijn, hun leven lijkt me gewoon veel makkelijker
Maar dan bedenk ik ineens, ze worden ongesteld... Dus toch maar niet.
Ask totoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
Soms wil ik wel eens een meisje zijn, hun leven lijkt me gewoon veel makkelijker
Vrouw zijn is saai tenzij je graag al strijkend in de keuken leeftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
Nee joh, tegenwoordig kunnen vrouwen veel meer, zoals zo'n telefoon vrouw zijn enzo en ehhhh shoppen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouw zijn is saai tenzij je graag al strijkend in de keuken leeft
Ik ben niet zo modernquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, tegenwoordig kunnen vrouwen veel meer, zoals zo'n telefoon vrouw zijn enzo en ehhhh shoppen.
Hoiquote:
Dat werd tijd ook. Nog nooit zo'n smerige zooi gezienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens een beetje mijn kamer opruimen!
Hoe is het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |