Ja hij kan natuurlijk ook zelf even toevoegen dat ie lekker isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke foto's jij bedoelt dat je jezelf er zo erg aan ergert.
Als je je aan ons ergert eventueel let dan lekker niet op ons![]()
Danke Schön.
[..]
Inplaats van alles Quoten van andere users kan je misschien zelf ook gewoon wat nuttigs toevoegen?
Of is dat weer net te moeilijk?
[..]
Ben ook benieuwd welke ze bedoelen, en in foto topics ga ik dus echt niet foto's apart plaatsen omdat sommige lapzwansen hier waarschijnlijk zo eenzaam zijn dat ze zich aan ons ergeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hij kan natuurlijk ook zelf even toevoegen dat ie lekker isDat wie wat waar lekker is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee ik bedoel die quotes niet om iemand aan te vallen ofzo maar ben gewoon benieuwd welke foto's jullie dan bedoelen![]()
Ooooo, ik dacht dat je het over mijn post had:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wie wat waar lekker is?
En nee ik bedoel die quotes niet om iemand aan te vallen ofzo maar ben gewoon benieuwd welke foto's jullie dan bedoelen
quote:
Je geeft een reactie op je eigen quote?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooooo, ik dacht dat je het over mijn post had:
[..]lol
Nee was moeilijk en viel me zwaar om te doen.
Uhhh ik snap je reactie niet echt, je had die reactie van tjacka gequotedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooooo, ik dacht dat je het over mijn post had:
[..]lol
Nee was moeilijk en viel me zwaar om te doen.
Nee, fuck Fok. k heb het tegen taxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je geeft een reactie op je eigen quote?
Ja en vond het nogal moeilijk om er zelf wat aan toe te voegen. punt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhhh ik snap je reactie niet echt, je had die reactie van tjacka gequoted?
Oke maar welke foto's en in welke topics bedoelen jullie dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja en vond het nogal moeilijk om er zelf wat aan toe te voegen. punt.
Nee heb wel foto's gezien van jou en Prom hoor haha. Weet niet meer welk topiquequote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke maar welke foto's en in welke topics bedoelen jullie dan?
Of praat je gewoon een beetje mee zonder te weten over welke foto's die het zou hebben?
Dan ben ik heel benieuwd welke foto's jij bedoelt dat het zodanige erg en storend is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee heb wel foto's gezien van jou en Prom hoor haha. Weet niet meer welk topique
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd welke foto's jij bedoelt dat het zodanige erg en storend is.
We zijn tegenwoordig heel weinig op Fok! en als we er zijn posten we sowieso in de slowchat eigenlijk geen foto's..
Maarja zo te zien praat je dus ook maar wat
quote:
Ik praat altijd maar wat op Fokquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd welke foto's jij bedoelt dat het zodanige erg en storend is.
We zijn tegenwoordig heel weinig op Fok! en als we er zijn posten we sowieso in de slowchat eigenlijk geen foto's..
Maarja zo te zien praat je dus ook maar wat
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe niet aan hosselenZijn gewoon #xcachetfrietjes
Laat het los.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoals wij allemaal dus
Ach het zal wel
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe ik toch ook was gewoon even benieuwd
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:59 schreef Taexon het volgende: