was grapje tegen cachie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan ga je nu maar nog een topic kapen?!

Heb je een nieuw iemand om op te zaniken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, en dan janken als mensen daar een punt van maken. Dan begrijp je sommige dingen gewoon echt niet of ben je leesblind

Jaquote:

quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met lapohunten en kapen te maken dan?
en dat denkt stu wel ben ik bang.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
maar mijn insteek is echt niet om de boel hier te verzieken ofzo hoor.
af en toe een beetje trollen mag toch wel? alleen ga ik soms over die grens heen..
daarom is het goed dat LB en arachide mij aanspreken dan.

Was eigenlijk wel domme vraag, want je had het net over je broertje... Ik voel me domquote:

Misschien niet vaak doen? Of goede PI gebruikenquote:

echt big deal maken ze soms over een TOPIC openen in sommige delen van dit forum tjackaquote:

Ging ook idioot tegen mij doen zonder reden weet nog steeds niet waarom toen vroeg ik hem ging ie mij dm block doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien niet vaak doen? Of goede PI gebruiken

Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ging ook idioot tegen mij doen zonder reden weet nog steeds niet waarom toen vroeg ik hem ging ie mij dm block doen

kom op hoor. ik do het soms zo over duidelijk dat zelfs mijn blinde oma dat nog ziet,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien niet vaak doen? Of goede PI gebruiken

Ik vind Stu lief en dat ie dit doet vind ik grappigquote:
 Misschien mag hij voetbal lui niet zo
 Misschien mag hij voetbal lui niet zo

Stu is landgenoot van mij steekt me gewoon zo in de rug. (virtuele rug even voor de goede orde)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Stu lief en dat ie dit doet vind ik grappigMisschien mag hij voetbal lui niet zo

Hoax dat je blinde oma dat zietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom op hoor. ik do het soms zo over duidelijk dat zelfs mijn blinde oma dat nog ziet,
daar is geen pi voor nodig hoor.

Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik jank niet. ik vind het alleen vreemd dat mensen zo caren om een forumpje.

KLB topicquote:

Ja, het is wel klaar inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, maar om nou elke keer zoveel aandacht te geven aan iemand die dat doet is niet goed, gewoon een note en dmwaarschuwing en klaar (of een ban na meerdere keren natuurlijk).
Dus nu stoppen met het onderwerp, we gaan het wel houden over ehhhhhhhhhhhh favoriete idolen ?
Mijn Idool is Martin Luther King (jr. ?)
Dat was mijn spreekbeurt

Pardon? Quote maar waarin ik dat heb gezegd en vervolgens posts waar ik niet meer op heb gereageerdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, dan is het mijn fout dat ik dat onderschat ofzo. maar gister deed ik volgens stu niet normaal. ik wou dat goed maken en toen negeerde hij mij gewoon.

hij was ook eerst lief tegen mij. maar sinds kort niet meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Stu lief en dat ie dit doet vind ik grappigMisschien mag hij voetbal lui niet zo

dat kan jezelf ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pardon? Quote maar waarin ik dat heb gezegd en vervolgens posts waar ik niet meer op heb gereageerd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |