Ik neem het meestal op, maar dat item spoel ik idd meteen door.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef Sasman het volgende:
Toffe dame inderdaad.
Leuke inzending ook tot die 2 wannabe koks er weer bij kwamen...En waarom
Zo zinloos en zo oninteressant...Ik stop gewoon met kijken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem het meestal op, maar dat item spoel ik idd meteen door.
Oh jawel hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef THEFXR het volgende:
Die belgen hebben nog niet eens uitzending gemist
Uitzending gemist is gewoon ander ( lees commercieel ) principe in belgie, op de digitale televisie en niet zomaar gratis online.quote:
precies wat ik gelezen had en dat is dus geen uitzending gemist, want dat is via het internet!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Uitzending gemist is gewoon ander ( lees commercieel ) principe in belgie, op de digitale televisie en niet zomaar gratis online.
Al kun je sommige programma's via de site van sporza wel gratis opnieuw bekijken.
Roxanne Knetemannquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ernstig ziek was.
Wie is de Hollandse dame?
Leuk om hem weer te zien. Maar blijft een ouwe likkende viespeuk.quote:
De Merckxs van de vrouwenquote:
quote:
Ik denk dat nogal vaak wordt vergeten dat Cavendish "maar" 3 jaar ouder is dan Kittel en op die leeftijd al veel en veel meer had gewonnen, dus Kittel moet nog heel wat inhalen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:58 schreef Wombcat het volgende:
Wuyts over Kittel: die kan wel eens helemaal bovenaan het lijstje (etappewinnaars) komen te staan. Ja, dat kan, maar dat dachten we 2 jaar geleden van Cavendish ook, maar diens zegetocht is niet zo doorgegaan. Naja, Wuyts stelt het iets later ook zelf bij en geeft aan dat het allemaal nog maar moet gebeuren.
Ach, op de leeftijd van Cavendish nu had Cipollini zelfs nog maar 3 Touretappes gewonnen ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat nogal vaak wordt vergeten dat Cavendish "maar" 3 jaar ouder is dan Kittel en op die leeftijd al veel en veel meer had gewonnen, dus Kittel moet nog heel wat inhalen.
Ik kijk nu, en ik dacht gelijk precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
Hebben ze Jan Janssen een extra laag stoeltje gegeven? Hij zit zo diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |