Hij gunt Tom de gele trui.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zag je Cancellara nog? Als die daadwerkelijk nog op zijn benen ging staan, had hij gewonnen.
Ik denk dat Cavendish net uit het raam is gegooid door Martinquote:Op zondag 5 juli 2015 22:23 schreef wimderon het volgende:
Erg veel sirenes op de achtergrond, is er een razzia bij Astana aanstaande?
Ik vind het wel vermakelijk, maar hij probeert ook niet zo stom mee te lullen en durft ook te vragenquote:
Ik denk alleen voor een paar renners waarvan ze aannemen dat hij misschien in een bepaalde trui gaat rijden zeg maar. Die van Dennis stond ook al klaar.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:24 schreef computergirl het volgende:
ik stel vast een domme vraag, maar heeft zo'n ploeg nu voor elke renner een geel groen gekleurde/gestippelde fiets klaarstaan of hebben ze een potje verf![]()
Vind het ook altijd maar ongemakkelijk inderdaad. En toch mag hij het al een jaar of 10 doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:25 schreef Zhero het volgende:
Wat zijn die interviews van Lieve toch altijd tenenkrommend...
En presenteert hij al 5 jaar een algemene talkshow op Canvas en mag hij vanaf volgend seizoen de late night talkshow op één gaan redden.quote:Op zondag 5 juli 2015 23:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vind het ook altijd maar ongemakkelijk inderdaad. En toch mag hij het al een jaar of 10 doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |