Dat zullen ze hier idd ook wel denkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dan komt die post de volgende dag maar hoor
Is toch van dat spul dat voornamelijk populair is onder oudjes? :'Dquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
die gidsen van Peter Kip zijn abnormaal zwaar(zeker als je er 30 hebt)ze hanteren ook abnormale prijzen als je er iets koopt
Moet zeggen dat het in een dorp wat anders is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat mensen van alles bestellen terwijl de meeste werken.
Laat het dan op je werk bezorgen. Ik doe niet anders. Thuis komt er eigenlijk niks meer omdat ik toch niet thuis ben.
Hopelijk wel gechekt op rouwkaarten enzo? Anders zullen er morgen een hoop mensen je boos aankijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:34 schreef superkimmi het volgende:
Ben alvast ff naar depot geweest om de wijk voor morgen zo in te pakken dat alles in 1x meekan :p
Ik heb iemand met een vrij klein brievenbusje die hem sowieso max 1x p maand leegt. Daar doe ik bij voorbaat gewn folders meer in xDquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Iemand al weer volle brievenbussen tegen gekomen?![]()
Zijn altijd wel weer wat van die figuren bij die tijdens de vakantie de bus niet leeg laten halen.. helemaal feest als ze ook geen sticker hebben
Nee. wel onzichtbare spinnenwebben!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Iemand al weer volle brievenbussen tegen gekomen?![]()
Zijn altijd wel weer wat van die figuren bij die tijdens de vakantie de bus niet leeg laten halen.. helemaal feest als ze ook geen sticker hebben
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef MissionPhailed het volgende:
Wou vandaag een pakket met DVD erin deponeren in zo'n kleinere externe brievenbus. Ging er niet helemaal in omdat je de 'draai' niet kon maken, maar door een scherpe rand binnenin de brievenbus was het kreng niet meer voor- of achteruit te krijgen. Uiteindelijk maar aangebeld waarna de bewoners met een schroevendraaier het pakketje eruit peuterdeExcuses aangeboden en de bewoners namen het laconiek op.
de jongere dame kan er ook wel terecht,tis alleen stervensduurquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dat zullen ze hier idd ook wel denkenvaak zijn er dan ook nog wel bezorgers die het toch maar weg gaan brengen, of in de oranje bus gooien (dat is ook gevraagd, of we dat aub kunnen doen als het er eind vd dag nog ligt). Maar goed, daar had ik dan weer geen zin in na 5 uur post lopen
depot zit nou net niet echt in de buurt van een bus meer..
[..]
Is toch van dat spul dat voornamelijk populair is onder oudjes? :'D
ja net zoiets als hier het is toch landelijk weer heel verschillend,maar dit was geen zomerdal vandaagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had 4 tassen vandaag, dus was behoorlijk druk. En 3 keer HAH.
Vrijdag een extra wijk lopen. Ik ben benieuwd, ik ken de wijk niet heel goed, maar hij is goed te doen schijnt
die dingen moeen ze verbieden,je ligt echt zo openquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef MissionPhailed het volgende:
Wou vandaag een pakket met DVD erin deponeren in zo'n kleinere externe brievenbus. Ging er niet helemaal in omdat je de 'draai' niet kon maken, maar door een scherpe rand binnenin de brievenbus was het kreng niet meer voor- of achteruit te krijgen. Uiteindelijk maar aangebeld waarna de bewoners met een schroevendraaier het pakketje eruit peuterdeExcuses aangeboden en de bewoners namen het laconiek op.
Nijmeegse wel eens gedaan dan? Naar mijn mening is twee wijken plus belading namelijk echt niet zo zwaar als de vierdaagse. En ja, ik heb echt vierdaagsekruisjes liggen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)dag-1-917-uitvallers
softie's ze moeten eens weten wat een gemiddeld pb/pbz per dag loopt en zeker bij 2 wijken plus belading
Ik had het eigenlijk alleen bij seniorenwoningenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de jongere dame kan er ook wel terecht,tis alleen stervensduur
Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Oke, ja, daar kunnen we niet tegenop haha. :p
Lijkt me overigens leuk om een keer te lopen.
Mij lijkt het ook wel leuk om een keer te lopen, ja. Alleen om de sfeer al.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Oke, ja, daar kunnen we niet tegenop haha. :p
Lijkt me overigens leuk om een keer te lopen.
erotische kasteelroman krijgen de collega s er ook eenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:42 schreef Deezertje het volgende:
In week 34 een gratis boek a 400 pagina's bij alle Veronica Magazines abonnees die 'm aanvragen...
http://www.veronicamagazine.nl/voorjou/
Weet je meteen welke buurvrouw zulke boeken leest...
denk dat je er nog weleens in kan vergissen,met een speciaal programma heb diverse lopen weleens opgemeten(het betreft hier wel een 100% loop,incl. tuinen etc..)en de gemiddelde loop is toch gauw 12-14km excl. het fietsgedeeltequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ik denk dat de postbode ipv de pbz'er daar eerder voor in aanmerking komt. ( vos'en om 5:30, wijken voorbereiden, wijken bezorgen etc etc. )
Toch leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:44 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
erotische kasteelroman krijgen de collega s er ook een
ja dat is heleaas vergane glorie die humorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch leuk
net zoiets zijn de pabo-gidsen die door postbodes voor hun collega's aangevraagd werden
Dat is nog altijd een stuk minder dan 40 of 50 km per dag. Zulke wijken loop ik over het algemeen zonder al te veel moeite, zo'n 4daagse daarentegen zou ik volgens mij nooit redden, nou ja, misschien met zeer uitgebreide training, maar daar zou ik dan weer geen zin in hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
denk dat je er nog weleens in kan vergissen,met een speciaal programma heb diverse lopen weleens opgemeten(het betreft hier wel een 100% loop,incl. tuinen etc..)en de gemiddelde loop is toch gauw 12-14km excl. het fietsgedeelte
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:54 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat is nog altijd een stuk minder dan 40 of 50 km per dag. Zulke wijken loop ik over het algemeen zonder al te veel moeite, zo'n 4daagse daarentegen zou ik volgens mij nooit redden, nou ja, misschien met zeer uitgebreide training, maar daar zou ik dan weer geen zin in hebben
Ik zou eigenlijk eens een stappenteller moeten meenemen, maar ik denk dat het nog wel eens kon tegenvallen, hoeveel km een postbezorger daadwerkelijk lopend aflegt. Je moet niet vergeten dat doordat er continu stilgestaan wordt en al lopend de post gecontroleerd, dat het gemiddelde looptempo vrij laag ligt. Ik denk dat je in een gemiddelde ochtendwijk niet meer dan 4 km loopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef ophaling10 het volgende:
softie's ze moeten eens weten wat een gemiddeld pb/pbz per dag loopt en zeker bij 2 wijken plus belading
Ik heb moeite om dat te geloven, tenzij jullie wijken allemaal 4 uur zijn. De gemiddelde loopsnelheid is zoals eerder gezegd vrij laag, ik denk dat het hooguit 3 km/uur is. Met een loop van 14 km ben je dan bijna 5 uur aan het lopen en daar komt dan nog de fietstijd en de tijd voor het herladen bij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
denk dat je er nog weleens in kan vergissen,met een speciaal programma heb diverse lopen weleens opgemeten(het betreft hier wel een 100% loop,incl. tuinen etc..)en de gemiddelde loop is toch gauw 12-14km excl. het fietsgedeelte
Precies mijn punt. Ik heb een keer voor de grap een voortuinloze wijk in google maps nagekeken(ja, alle bundeltjes heen en terug) en kwam toen idd ongeveer op 4 km. Nu is t met voortuinen ed meer maar niet 3x zoveel. Als t wel zoveel wordt doe je t op de fiets of is t zelfs een autowijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb moeite om dat te geloven, tenzij jullie wijken allemaal 4 uur zijn. De gemiddelde loopsnelheid is zoals eerder gezegd vrij laag, ik denk dat het hooguit 3 km/uur is. Met een loop van 14 km ben je dan bijna 5 uur aan het lopen en daar komt dan nog de fietstijd en de tijd voor het herladen bij.
Ik wandel ook wel eens in mijn vrije tijd, en na 15 km ben ik toch echt behoorlijk moe, dus ik kan me niet voorstellen dat ik dagelijks (loop ongeveer 5 uur per dag, dus dat zijn twee grote wijken op een piekdag) 24 a 28 km afleg, nog afgezien van het feit dat ik dan met een gemiddelde snelheid van 5 a 6 km/uur zou moeten lopen, wat je echt niet haalt als je bij iedere brievenbus moet stilstaan.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef MissionPhailed het volgende:
En ik hoorde op de radio dat er ook vechtpartijen waren...het zijn net postbodes dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef ophaling10 het volgende:
'Waar is de gulle lach op heden gebleven, meneer Sonneberg, dat vraag ik U af?'quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is heleaas vergane glorie die humor
het is een beetje een veredelde avondvierdaagsequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef superkimmi het volgende:
Het is een ontzettend gave ervaring! De saamhorigheid is enorm. Als je na het opstaan even stijf loopt vragen veel mensen of t allemaal nog gaat. En t publiek is fantastischnatuurlijk zijn er vreselijk zware momenten, maar de eindzege is geweldig!
Waarom kom je dan niet even mogguh roepen?quote:
ik heb wat dingen in het buitenland vandaar het vroege uur,ja vergetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 06:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom kom je dan niet even mogguh roepen?
Dan ben je er inderdaad als eerste bij, tenzij de krantenbezorgster ook langs komt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 06:58 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb wat dingen in het buitenland vandaar het vroege uur,ja vergeten
elke dag rond 4 uur
Gridjuhquote:Op woensdag 17 juli 2013 07:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je er inderdaad als eerste bij, tenzij de krantenbezorgster ook langs komt.
Ben even kwijt wie het dat is. Superkimmie volgens mij.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
de hele wereld heeft die dingen erop staan levert echt geen stuiver op
daar kun je het gewoon niet voor doen ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Het was nog serieus ook, van die 20% eraf ipv ongeveer 7. Mag wel doorgeven hoe lang ik er dan over gedaan heb, dus dat doe ik straks wel even. Maar wel erg teleurgesteldkomt bij wijken van 2 tot 2,5 uur gewoon neer op bijna een half uur eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |