quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:49 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hier hoef ik vaak niet eens te kijken naar het adres als er een pakje in de bundel van bepaalde straten zit. Het zijn inderdaad altijd dezelfde mensen die die gratis zooi bestellen.
En dan heb ik ook een adres waar elke week op zijn minst één pakje voor heb. Sommige weken heb ik er ieder dag meerdere voor dat mens. Ik krijg dan altijd de behoefte om de glasvezelkabel door te zagenZelfs als ze op vakantie zijn gaan de pakjes nog door.
dit wordt alleen gedaan om kosten te besparen,als ze met de pakketboeren meemoeten kost het hun meer.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:43 schreef Deezertje het volgende:
Op zich prima dat mensen pakjes bestellen, levert ons als bedrijf natuurlijk ook gewoon geld op. Alleen waar ik wél een hekel aan heb is dat de meeste pakjes gewoon te dik of te lang zijn voor de meeste brievenbussen, en dus eigenlijk pakketpost zijn. En dat weten ze op het sorteercentrum ook heus wel (en daardoor vaak al half kapot in de tassen liggen of die leuke megagrote Greetz kaarten die je niet mag vouwen... zitten gewoon elastieken omheen aan alle kanten)
1 op de 2 pakjes moet ik echt moeite voor doen om ze kwijt te kunnen, want de bewoners zijn natuurlijk nooit thuis... (en ik heb ook geen 'kleine brievenbus' briefjes meer)bij de post draait het om geld,niet om mensen.
En dat mensen zoveel bestellen (ja, het zijn hier ook altijd dezelfde en dat weten ze zelf volgens mij ook wel...) vraag ik me altijd af hoe ze het betalen en of dat wij nooit gek van hun worden. Zonder in de tas te kijken kan ik al raden voor welk adres de pakjes zijn en 9 vd 10 keer heb ik nog gelijk ook.
dit heb ik even geleend van een andere plek,de realiteit:quote:
Waarschijnlijk controle in de buurt..quote:Op zondag 21 juli 2013 14:25 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet wat iedereen in ´mijn´ wijk heeft uitgespookt de laatste tijd, maar ik had gisteren echt bizar veel paarse brieven van het CJIB!
Opschieten! Dan ben je misschien nog op tijd.quote:
ze werken met dagplanningen, niet met weekplanningen, daar gaat het foutquote:Op maandag 22 juli 2013 11:21 schreef Deezertje het volgende:
Eerst plannen ze me deze hele week niet behalve zaterdag, en nu wordt ik gebeld of ik deze week toch kan komen werken. 'Toevallig' nog een van de grootste wijken ook en morgen lekker veel en dik HAH.
En dan ook nog raar opkijken als ik niet kan.... Ja ga toch niets plannen omdat de post eventueel nog kan bellen de dag van tevoren? Niet ingepland = niet ingepland hoor! Er is ook nog een leven naast de post... Iets zegt me dat ze dit vorige week ook al wel zagen hoor. Eigen domme schuld dus!
Wij werken gewoon met weekplanningen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze werken met dagplanningen, niet met weekplanningen, daar gaat het fout
De planning die ze laatst stuurden stonden nog veel lege plekken, dus als een verrassing kwam het voor de TC iig niet. Ik wil best extra werken, maar vraag het dan voor het weekend ofzo, nu heb ik al plannen gemaakt voor deze week.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze werken met dagplanningen, niet met weekplanningen, daar gaat het fout
ik vind het volledig doorduwen van de post niet meer dan normaal! Post is vertrouwelijk en anderen moeten er niet meer bij kunnen..quote:Op maandag 22 juli 2013 09:52 schreef Yreal het volgende:
Men blijft maar klagen dat ik de post beter moet doorduwen...
ik loop in een wijk met brieven bussen van centimeters diep. Als ik dan elk rekeningafschrift helemaal door moet duwen heb ik geen knokkels meer over. Om nog maar niet te spreken over opvangbakken achter de bussen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Opschieten! Dan ben je misschien nog op tijd.
Op de vestiging is het goed te doen (lekker airco), maar buiten was het walgelijk heet. Tweeënhalf uur gelopen en 1,5 liter water gedronken. En dan is maandag nog een relaxed dagje. Ik had overigens wel mijn TNT-overhemd aan, die is zoveel beter, lichter en luchtiger. Je ziet het al aan het gewicht, die polo is zo'n 33% zwaarder dan het overhemd.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:45 schreef ophaling10 het volgende:
de 34 is al gehaald zonet lekker zweten in die nieuwe kleren
Bij ons op de planning stond er zelfs minder dan zaterdag.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef gelestipjes het volgende:
Ik hoop dat er morgen net zo weinig post is als afgelopen zaterdag zodat ik al rond 9 uur de straat op kan, want ik was net even 5 minuten buiten en ging al kapot van de hitte, dus een wijk lopen in die warmte zal wel echt afzien worden.
dan hoop ik keihard dat het hier ook zo meevalt.. Welke hah hebben jullie?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij ons op de planning stond er zelfs minder dan zaterdag.
Zou mooi zijn, om 8 uur de straat op is in dit geval immers nog beter dan om 9 uur de straat opquote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij ons op de planning stond er zelfs minder dan zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |