Nee, om 6 uur, "nu" is in dit geval dus ook over een half uur, maar aangezien het gisteren ook al zo benauwd was kan ik er wel vanuit gaan dat dat nu nog zo is, zeker aangezien we vrijwel geen ramen hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 05:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat doe je om half 6 op de vestiging? Beginnen jullie zo vroeg met vossen?
Mogguhquote:Op zaterdag 20 juli 2013 04:35 schreef dud0r het volgende:
En daar zijn we weer.![]()
Goedemorgen. Iedereen er zin in?
Ah ok. Hier was/is het ook erg benauwd. Van de kantoren die ik gezien heb zijn er heel weinig/geen waar er ramen inzitten die open kunnen op de werkvloer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 05:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, om 6 uur, "nu" is in dit geval dus ook over een half uur, maar aangezien het gisteren ook al zo benauwd was kan ik er wel vanuit gaan dat dat nu nog zo is, zeker aangezien we vrijwel geen ramen hebben.
Goed om te horen Peterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:45 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Mogguh
Ja heb er zin in. Vandaag van ( ± ) 08:30-17:30 werken![]()
Tot nu toe gaat alles beter dan het gezeik wat ik had(en zo te lezen is dat er niet veel beter op geworden)bij PostNL
![]()
Best wel druk met werk en thuishobbyen en 'genieten' van de hitte.
Dus minder tijd...zin om te WWWeren![]()
Jongens en meisjes, het gaat u goedAu revoir!
Werk ze allen
En na je nachtelijke werkzaamheden gelijk door naar de post?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik ga er om 330 uit maar pas om 000 in want het is even te benauwd voor oogjes toe
Gewoon lekker alles tegen elkaar open zetten of desnoods een grote kamerventilator aanschaffen, want zo kort slapen is echt niet goed voor een mens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik ga er om 330 uit maar pas om 000 in want het is even te benauwd voor oogjes toe
Klopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:42 schreef KatrienDuck het volgende:
Zo zeg, wat weinig post! Als de macro's er niet waren geweest, was het helemaal niets geweest!
Het zijn altijd dezelfden, die veel van dat soort dingen bestellen. Maar met rare namen ben ik nog nooit tegengekomen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier ook weinig ja!
En in 1 van mijn wijken heeft iemand een leuke hobby.. van die proefpakketjes aanvragen onder rare namen
Vandaag was het iets met nigger, laatst iets nazi gerelateerds... 'lollig' pubertje zeker
ik heb dan overleg met m'n medevennoten(tijdverschil)dat doen we al jaren op dezelfde tijd,daarna duik ik tot een uur of 7/8 het bed in, en begin daarna met m n eigen bedrijf hier in Nl(een 2e is in oprichting,en dan de post, daarna de dingen afmaken die nog moesten,de dagen zijn soms wel 17/18uur maar dat ben ik wel gewendquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gewoon lekker alles tegen elkaar open zetten of desnoods een grote kamerventilator aanschaffen, want zo kort slapen is echt niet goed voor een mens.
Wat moet je achterlijk vroeg op trouwens, ben je soms HSM-operator? Hier beginnen de vossers "pas" om 6.30!
dat was hier weer niet het gevalquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:42 schreef KatrienDuck het volgende:
Zo zeg, wat weinig post! Als de macro's er niet waren geweest, was het helemaal niets geweest!
de arbeidsomstandigheden dateren nog uit 1919 bij de postquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Bij ons was het binnen, rond 5 uur (postbussen), al 25 graden. Erg fijn werken zo....
Schijnt ook dat de verwarming nogal vaak in storing is. Die staan dan lekker aan in de zomer
hier zelfs regen gedurende een 1.5uurquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
tussen 8.30 en 14.00 buiten gelopen en precies in die tijd was het bewolkt. Prima weertje daardoor om te werken, warm genoeg voor een t-shirt en korte broek, maar omdat de zon wegbleef geen gezweet. Niet al te druk, lekker dagje.
Hier hoef ik vaak niet eens te kijken naar het adres als er een pakje in de bundel van bepaalde straten zit. Het zijn inderdaad altijd dezelfde mensen die die gratis zooi bestellen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:29 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfden, die veel van dat soort dingen bestellen. Maar met rare namen ben ik nog nooit tegengekomen!
Om 8 uur al beginnen met lopen. Dat zou ik toch zo graag ook willen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:16 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook verschrikkelijk weinig post, eerste mensen gingen al om 8 uur de straat op en om 9 uur was alles klaar.
Ik zou het ook soms best handig vinden om idd al voor 11 uur te beginnen. Ze weten ondertussen gelukkig wel dat ik er geen 2 wil die pas om 13.00 klaar zijn, al flikte de vervanger van de TC me dat laatst wel. 11 uur gaat nog, voor 2 wijken dan. Maar ik zou er persoonlijk ook niet meer dan dat willen, tenzij ze 1,5 uur zijn of zoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Om 8 uur al beginnen met lopen. Dat zou ik toch zo graag ook willen.
Helaas kan ik als PBZ nooit voor 11 uur beginnen. Nog een reden waarom het lastig is om extra wijken te doen
Dus jij bent er zo een!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:58 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik zou het ook soms best handig vinden om idd al voor 11 uur te beginnen. Ze weten ondertussen gelukkig wel dat ik er geen 2 wil die pas om 13.00 klaar zijn, al flikte de vervanger van de TC me dat laatst wel. 11 uur gaat nog, voor 2 wijken dan. Maar ik zou er persoonlijk ook niet meer dan dat willen, tenzij ze 1,5 uur zijn of zo
Kreeg laatst een brief dat de aanlevertijden kunnen gaan veranderen, hopelijk niet latermeeste in de buurt waar ik loop zijn om 11.00 op depot. Als dat bijvoorbeeld 13.00 wordt, gaat dat extra werken wel minder worden...
En ik ben hier zelf redelijk berucht vanwege de vele buspakjeskoop bijna alles online
Ik heb de komende 3 weken van maandag tot vrijdag 2 wijken die om 1 uur beginnen. Het wordt hier dinsdag 33 graden. yoehoequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:58 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik zou het ook soms best handig vinden om idd al voor 11 uur te beginnen. Ze weten ondertussen gelukkig wel dat ik er geen 2 wil die pas om 13.00 klaar zijn, al flikte de vervanger van de TC me dat laatst wel. 11 uur gaat nog, voor 2 wijken dan. Maar ik zou er persoonlijk ook niet meer dan dat willen, tenzij ze 1,5 uur zijn of zo
Kreeg laatst een brief dat de aanlevertijden kunnen gaan veranderen, hopelijk niet latermeeste in de buurt waar ik loop zijn om 11.00 op depot. Als dat bijvoorbeeld 13.00 wordt, gaat dat extra werken wel minder worden...
En ik ben hier zelf redelijk berucht vanwege de vele buspakjeskoop bijna alles online
Echt vreselijk, die hoge temperaturen! En ik hoef dan niet te lopen... als je dat wel moet, dan is het echt afzien! Hopelijk gaat het na woensdag weer naar beneden.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb de komende 3 weken van maandag tot vrijdag 2 wijken die om 1 uur beginnen. Het wordt hier dinsdag 33 graden. yoehoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |