en datquote:Op maandag 15 juli 2013 22:57 schreef chroestjov het volgende:
Geen twijfel over mogelijk, de middelste.
6jes max, die make-up kijk ik dwars doorheen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik vind ze allemaal maar hoogstens een 7,5 TS. En dat is met een shitload aan make-up op ook nog eens, kan je nagaan
Nee man. Die rechterquote:Op maandag 15 juli 2013 22:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik bedoelde ook met make-up op een 7,5 maxquote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Piye het volgende:
[..]
6jes max, die make-up kijk ik dwars doorheen.
Kijk in deze dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je nou niet gepauzeerd had terwijl ze midden in een zin zat was ze nog best leuk geweest.
Dan doe ik het op deze foto:quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Woestijnvos het volgende:
Gewoon op fappen TS niemand die het ziet.
Heb geen weerwoord.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Kijk in deze dan.![]()
Smerig wijf.
Shelley is wel lekker.
Is al geweest.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Voszje het volgende:
Dit gaat naar het Junior Songfestival? Nondeju.
Had er even overheen gelezen inderdaad, ik dacht dat ze nog moesten... Vond ze al niet zo heel junior meer.quote:
Heb je ff gefapt op je Amy fetisj? Dat is die ene die jij digt.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Heb geen weerwoord.
Moet even bekomen van dit videofragment.
Dit is veel beter ja:quote:
Dat beugeltje.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dan doe ik het op deze foto:
[ afbeelding ]
Is dat Amy? Ik ging al voor Lisa, welke is dat dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Heb je ff gefapt op je Amy fetisj? Dat is die ene die jij digt.
Die grote alfa.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat Amy? Ik ging al voor Lisa, welke is dat dan?
Ze wil mijn pik.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is veel beter ja:
[ afbeelding ]
[..]
Dat beugeltje.
Ik zou alleen die met krullen doen, omdat zij volgens mij nog een redelijke asser heeft.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou alleen die met krullen doen, omdat zij volgens mij nog een redelijke asser heeft.
Daar is ze wel beter (nopedo) zo'n chubby meisje met babyvetjes.quote:
Die ogen. Ik ben er nog niet over uit of ik ze nou eng of mooi moet vinden!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
Bij nader inzien, m'n favoriet bijgesteld:
[ afbeelding ]
Welke is dit dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man zij is focking gaar. Zie hoe zij die ass beweegt dan zij is focking nasty.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja ik hou het niet meer bij joh de jaren vliegen me om de oren. Maar die rare dat was ook mijn favoriet ja.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:57 schreef chroestjov het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:32 schreef AssiMar. het volgende:
[ [url=https://www.google.nl/search?q=ogen+van+shelley+fout+ventje&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=NmrkUfSyEueb0AXqhYCIDA&biw=1440&bih=799&sei=OGrkUd7uOqza0QWQyoHQAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Dn_67LEr-C-8lM%3A%3Bt_aQgo5bXaT1iM%3Bhttp%253A%252F%252F0.static.wix.com%252Fmedia%252F866491_724356034539ad2a9107903062621cc9.png_1024%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.lisaamyshelley.com%252F%2523!__bio%3B1280%3B656]afbeelding[/url] ]
misschien is dit beter dan.
ja lol. geen idee wat er mis ging. foto te groot ofzo?quote:
Qua gezicht vind ik d'r weinig boeiend. Die met krullen heeft een mooier gezicht.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die ogen. Ik ben er nog niet over uit of ik ze nou eng of mooi moet vinden!
Daarom juist.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee man zij is focking gaar. Zie hoe zij die ass beweegt dan zij is focking nasty.
Ik heb reeds op de middelste gestemd.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
ik weet al wat ik verkeerd deed.
[ afbeelding ]
gelukkig geen beats by dre
weet je het zeker?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb reeds op de middelste gestemd.
Ik zou toch liever een mooie chimeid uit de gemiddelde winkelstraat halen!quote:
Dat geldt bij alle 3.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik zou toch liever een mooie chimeid uit de gemiddelde winkelstraat halen!
Shelley vindt je niet zomaar in een winkelstraatquote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Wauw die middelste lekker hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Maar daar gaat het niet over in dit topicquote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ook hier beter dan Shelley. Jij kiest echt de minste van alle 3.quote:
Nee man ik zweer je Shelley is de lekkerste, ik voel een klik met haar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ook hier beter dan Shelley. Jij kiest echt de minste van alle 3.
Shelley. die is jouw favoriet dus stem daar op.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wie van de drie in de openingspost is die jonge blaag dan?
Amy.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wie van de drie in de openingspost is die jonge blaag dan?
Dat blagen accent. Ik zou ze met een bulldozer van het podium afvegen.quote:
Die vieze Amy jaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:51 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat blagen accent. Ik zou ze met een bulldozer van het podium afvegen.
Gast zij is echt te dik, en tevens ook vrij lelijk.quote:
Amy is hier serieus wel de leukste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik nog eerder Lisa geven dan Amyquote:Op maandag 15 juli 2013 23:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gast zij is echt te dik, en tevens ook vrij lelijk.
Schop haar op een lage carb dieet.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gast zij is echt te dik, en tevens ook vrij lelijk.
Jij liever dan ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:54 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Schop haar op een lage carb dieet.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef pussycatdoll het volgende:
Maar de enige echte jeugdidool blijft toch wel Victoria Justice
Op aangepast, Je hebt wel gelijkquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat ze wel echt precies dezelfde neus hebben? Terwijl ze verder nauwelijks op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
Zet deze in de OP trouwens, dat is Amy haar beste kant.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Godver doe daar maar een strik omheen, is mijn verjaardagscadeau compleet.
Oke nu ga je wel wat ver, maar ik keur het goedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:03 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cameltoe!
[ afbeelding ]
Nice ass
Doe deze maar. Weet niet hoe ze heet, maar dat boeit ook nietquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef AssiMar. het volgende:
Deze is ook wel leuk. Kan jij raden waar ze aan denkt?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das een nicht van sanasoufiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Doe deze maar. Weet niet hoe ze heet, maar dat boeit ook niet
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___! Eerder denkende aan mijn 30 cm paarsgepuntelans en wat ze daarmee kan doen!
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Maar Victoria haalt het niet bij de mooiste en vrouwelijkste vrouw van de wereld:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oke nu ga je wel wat ver, maar ik keur het goed
Ah jaquote:
Gelieve hier geen foto's van mijn toekomstige vrouw te plaatsen.quote:
Je maakt geen kans tegen mij, dat weet je tochquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar ze wil mij.
Je moet wel elk jaar op vakantie naar Libanon, maar verder geen problemen zolang je geld hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ah jaMaakt niet uit. Als ze teveel onzin uitkraamt tijdens de sex, dan prop ik wel een paar sokken in haar mond
Hahahahah, ja man heb een foto van jou gezien samen met haar. We lachten triomfantelijk met mekaar en haar woorden waren '' hmm 3.2 would not bang''quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je maakt geen kans tegen mij, dat weet je toch
Dat geld kan nog een breekpunt worden. Ik ben nog niet miljardair...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Je moet wel elk jaar op vakantie naar Libanon, maar verder geen problemen zolang je geld hebt.
Ze vond jou een 9.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hahahahah, ja man heb een foto van jou gezien samen met haar. We lachten triomfantelijk met mekaar en haar woorden waren '' hmm 3.2 would not bang''
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ze vond jou een 9.Zo`n grote impact maakte ik op haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kapitaal groeit explosief joh, de eerste miljoen is het lastigst.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat geld kan nog een breekpunt worden. Ik ben nog niet miljardair...
Op het huis vooralquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zo`n grote impact maakte ik op haar
Dat is waar. Met geld kun je geld makenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kapitaal groeit explosief joh, de eerste miljoen is het lastigst.
We hebben het toch wel over dat onderstaande filmpje of niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wat ze heeft bijna haar propedeuse.
Ja een kapperspropedeuse. Ze studeertquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:16 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over dat onderstaande filmpje of niet?
Boeie jij kreeg de restjes, ik heb het hoofdgerecht gehadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Aber is niet voor niets ooit vreemdgegaan met mij pussycat.
Shelley met het rooi haarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef -supergirl- het volgende:
HO wacht volgens mij haal ik dingen door elkaar. Even om misverstanden te voorkomen: bedoelen jullie met 'links' voor de kijker links of voor de meissies zelf links. ?
Je moet stemmen man, het gaat niet goed voor Amy.quote:
Stem op mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef -supergirl- het volgende:
HO wacht volgens mij haal ik dingen door elkaar. Even om misverstanden te voorkomen: bedoelen jullie met 'links' voor de kijker links of voor de meissies zelf links. ?
Ach na 4 centimeter was het hoofdgerecht nog onaangetast.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:17 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Boeie jij kreeg de restjes, ik heb het hoofdgerecht gehad, kliekjes voor de hond.
Mee eens, daarom stemmen op de kont van Amy. Lisa heeft wel het mooiste gezicht tho.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okee.
Ze hebben allemaal een kutkop maar goed
Nooit gezegd. Zal je wel gedroomd hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Stem op mij, jij vond mij lekker zei je.
Rustig beginnen ey na die 4 cm heb ik ff doorgeragt tot ik haar baarmoeder stootte toen begon ze te huilen en te bloedenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach na 4 centimeter was het hoofdgerecht nog onaangetast.
Nou nou toe, moet dit nou. Jij en je seksuele fantasieën.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Rustig beginnen ey na die 4 cm heb ik ff doorgeragt tot ik haar baarmoeder stootte toen begon ze te huilen en te bloeden
Jaja die nachtbaggers van afgelopen nachten zegt genoegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Zal je wel gedroomd hebben
Bloed orgiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou nou toe, moet dit nou. Jij en je seksuele fantasieën.
Weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jaja die nachtbaggers van afgelopen nachten zegt genoeg
Er is anders nog geen nieuwequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Die nachtbagger lijkt trouwens wel een traditie te worden
Dat meen je niet. Ik kan geen nacht vullen met als onderwerp 3 slechtzingende pubermeisjes. Je zal het zonder mij moeten doen vannachtquote:
Jelly much? Jij hebt wel een mooier lichaamquote:
Alsof het daar 3 topics lang over gaatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik kan geen nacht vullen met als onderwerp 3 slechtzingende pubermeisjes. Je zal het zonder mij moeten doen vannacht
Nee ik moet echt een nachtje overslaan. Even bijkomen van afgelopen nachtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Alsof het daar 3 topics lang over gaat
Klopt ik vond het ook speciaal, vooral toen je me hoofd gafquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik moet echt een nachtje overslaan. Even bijkomen van afgelopen nacht
Nee ben niet jaloers, snap serieus niet wat je zo bijzonder aan ze vindt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jelly much? Jij hebt wel een mooier lichaam, maar ik heb je hoofd nog niet gezien
Tevens #teamShelley
Woaw, kleine meisjes worden groot. Kenonnequote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen weer ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Klopt ik vond het ook speciaal, vooral toen je me hoofd gaf, nog nooit zoveel passie gezien
, one love
Nee vanavond weer, morgen vertrek ik naar Djibouti en daar hebben ze geen internet, zwaai me uit vannacht.quote:
Je bent ook een vrouwquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ben niet jaloers, snap serieus niet wat je zo bijzonder aan ze vindt.
Die gouden keeltjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ben niet jaloers, snap serieus niet wat je zo bijzonder aan ze vindt.
Hoi wil je meedoen stem dan op Amyquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je bent ook een vrouw, jij geilt op Mainstreet wij op Lisa Amy en Shelley.
Ze is gewoon een hoer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Piye het volgende:
Amy is de enige die beseft dat haar gezicht niet om over naar huis te schrijven is, dus focust ze zich tenminste op het draaien van haar kont in die clips.
Kijk die linkerkont omhoog komen dan op het einde!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Qua gezicht vind ik d'r weinig boeiend. Die met krullen heeft een mooier gezicht.
[..]
Daarom juist.Check deze dan:
http://www.yt2gif.com/view/321701
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:57 schreef chroestjov het volgende:
Welke clips?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Piye het volgende:
Amy is de enige die beseft dat haar gezicht niet om over naar huis te schrijven is, dus focust ze zich tenminste op het draaien van haar kont in die clips.
Geen tieten en ze geeft meer hoofd dan Kim Holland.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[ afbeelding ]
Geef me een reden waarom je niet op Amy zou stemmen?
Nee die dikke zeug van jou dan, 't is niet voor niets een speenvarken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:33 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Geen tieten en ze geeft meer hoofd dan Kim Holland.
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee die dikke zeug van jou dan, 't is niet voor niets een speenvarken.
Wow groeit je e-pener nu? Waarom val je Shelley aan in de OP heeft zij de meerderheid van de stemmen, FOK! is het met mij eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee die dikke zeug van jou dan, 't is niet voor niets een speenvarken.
Ze heten allemaal Vol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
InderdaadDie Shelley heet niet zomaar Vol
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef Smack10 het volgende:
Ben ik nu de enige persoon die totaal niet weet wie die meiden zijn?
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef Smack10 het volgende:
Hacks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wow groeit je e-pener nu? Waarom val je Shelley aan in de OP heeft zij de meerderheid van de stemmen, FOK! is het met mij eens.
Boeit het wie het zijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef Smack10 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:36 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij ja met je kloons ze staan gelijk!
Terwijl iedereen weet dat Shelley lekkerder is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:36 schreef -supergirl- het volgende:
Jullie zijn echt al 9 pagina's aan het discussiëren welke nou lelijker is dan de andere.
hehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die shelley zijn er wel lekker vrouwelijk en sexy uit
Fixedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat Shelley Amy lekkerder is.
Naarmate het later wordt, stemmen er meer users die van dat geile kontengedraai houden.quote:
Jammer, maar democraat als ik ben. Stem dan maar op haarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oh no,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Boemerdeboem, hier komt mijn schoen.
Ben ik zo populair dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh no,
doe niet zo,
geen zin geen animo,
heel populair maar niemand kent je.
Oh nee,
weg ermee,
jij hebt echt geen idee,
jij bent een heel..fout..ventje!
Stem Shelley dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja die laatste zin verbaasde ik me ook al over, literair meesterwerk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
1 ding moet je weten
heel stoer aan de buitenkant
maar van binnen niks aan de hand
En vanaf nu niet meerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef spierbal het volgende:
Vanaf nu gaat het topic over de Olsen Twins!
[ afbeelding ]
Nee aangezien de discussie al in een ver gevorderd stadium zijn en Shelley de terechte winnaar is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef spierbal het volgende:
Vanaf nu gaat het topic over de Olsen Twins!
[ afbeelding ]
1 ding moet je weten,quote:
Fout ventje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef TwentyFourr het volgende:
HET KLOONLEGER HEEFT ZIJN WERK GEDAAN
Fixedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef TwentyFourr het volgende:
En vanaf nu niet nog meer
Amyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niet vragen maar Stemmen gelieve Shelley.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Al gedaan maar ken ze nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Omdat ik eerst heb gestemd en toen pas reageerde in het topicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huh waarom kwam er dan geen stem voor Shelley bij?
Het is een tweeling dipshit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij nogmaals de vraag om vooral op Amy te stemmen. De lijnen staan NU open! Tevens is Amy ook de enige Nederlandse van de drie, Shelley is Vlaams
Het is een tweeling, hoe kan de 1 Vlaams zijn en de ander Nederlands?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij nogmaals de vraag om vooral op Amy te stemmen. De lijnen staan NU open! Tevens is Amy ook de enige Nederlandse van de drie, Shelley is Vlaams
Euhm met een kloon kan je toch helemaal geen tweede keer stemmen?quote:
Nee gaat op IP, maar laat ze in die waan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Euhm met een kloon kan je toch helemaal geen tweede keer stemmen?
Hij surft op een proxyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom. Lisa heeft het mooiste gezicht, maar qua gezichten stonden ze geen van allen vooraan in de rij van schoonheid. Amy heeft gewoon een lekkere asser en verdient daarom te winnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
Geen goede foto van haarmaar sowieso mooiste lichaam
ShelleyDat haar
Dat denk jij jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Jaja toevallig dat toen het moment dat ik lekkerder dan haar werd gerankt dat ze omhoogschoot.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jaja toevallig dat toen het moment dat ik lekkerder dan haar werd gerankt dat ze omhoogschoot.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Terwijl je helemaal niet vals hoeft te spelen. Amy had toch wel gewonnen
Valt tegenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje een smet op haar blazoen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niks proxyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:52 schreef Piye het volgende:
Ben je nou nog steeds aan het proxyen of komen er echt telkens stemmen voor Amy bij?
Proxyen hij heeft jullie idool verpest door haar winst te besmetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:52 schreef Piye het volgende:
Ben je nou nog steeds aan het proxyen of komen er echt telkens stemmen voor Amy bij?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef Smack10 het volgende:
Anders wat plaatjes voor de beeldvorming?
zo hard fappen dat je piemel scheurt en je hele toetsenbord onder het bloed en stukken vlees.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Die Shelley heeft helemaal geen kont en geen tieten, terwijl ze het Volst van hun allemaal is.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef Smack10 het volgende:
Anders wat plaatjes voor de beeldvorming?
Cheaterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef TwentyFourr het volgende:
18-9 ondertussen al, wat een opkomst. Lijken wel Afrikaanse verkiezingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |