Weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jaja die nachtbaggers van afgelopen nachten zegt genoeg
Er is anders nog geen nieuwequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Die nachtbagger lijkt trouwens wel een traditie te worden
Dat meen je niet. Ik kan geen nacht vullen met als onderwerp 3 slechtzingende pubermeisjes. Je zal het zonder mij moeten doen vannachtquote:
Jelly much? Jij hebt wel een mooier lichaamquote:
Alsof het daar 3 topics lang over gaatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik kan geen nacht vullen met als onderwerp 3 slechtzingende pubermeisjes. Je zal het zonder mij moeten doen vannacht
Nee ik moet echt een nachtje overslaan. Even bijkomen van afgelopen nachtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Alsof het daar 3 topics lang over gaat
Klopt ik vond het ook speciaal, vooral toen je me hoofd gafquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik moet echt een nachtje overslaan. Even bijkomen van afgelopen nacht
Nee ben niet jaloers, snap serieus niet wat je zo bijzonder aan ze vindt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jelly much? Jij hebt wel een mooier lichaam, maar ik heb je hoofd nog niet gezien
Tevens #teamShelley
Woaw, kleine meisjes worden groot. Kenonnequote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dan doe ik het op deze foto:
[ afbeelding ]
Morgen weer ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Klopt ik vond het ook speciaal, vooral toen je me hoofd gaf, nog nooit zoveel passie gezien
, one love
Nee vanavond weer, morgen vertrek ik naar Djibouti en daar hebben ze geen internet, zwaai me uit vannacht.quote:
Je bent ook een vrouwquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ben niet jaloers, snap serieus niet wat je zo bijzonder aan ze vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |