Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Huh.. Welke series kijk jij?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:48 schreef tetouaribo het volgende:
Dir turkse series zijn gruwelijk! Eerwraak alles.
Nietwaar, alles duurt lang omdat je aan het wachten bent tot je je vasten mag verbreken.quote:
Zijn we nu weer vriendjes?quote:
Tunesische series zijn ookquote:Op maandag 15 juli 2013 19:48 schreef tetouaribo het volgende:
Dir turkse series zijn gruwelijk! Eerwraak alles.
Je kan beter Koreaanse series kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef Djibril het volgende:
Mexicaanse soaps zijn toch nu in bij het Arabische publiek?
Koreaans (oid) was toch de shit?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef Djibril het volgende:
Ik weet niet, als ik bij m'n opa en oma ben kijk ik half mee en dan zie ik echt harde dingen gebeuren.quote:
Sowiesoquote:Op maandag 15 juli 2013 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nietwaar, alles duurt lang omdat je aan het wachten bent tot je je vasten mag verbreken.
[..]
Zijn we nu weer vriendjes?
Nu pas?? Damn.. Die waren 10 jaar geleden in bij Turken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef Djibril het volgende:
Aski memnu moet je kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik bij m'n opa en oma ben kijk ik half mee en dan zie ik echt harde dingen gebeuren.
@djibrill, ja mexicaanse serieus worden ook uitgezonden op de marokkaanse tv.
@ntm, tunesische serieus heb nooit van gehoort.
Als je schotel hebt, moet je keer maar kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik bij m'n opa en oma ben kijk ik half mee en dan zie ik echt harde dingen gebeuren.
@djibrill, ja mexicaanse serieus worden ook uitgezonden op de marokkaanse tv.
@ntm, tunesische serieus heb nooit van gehoort.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik kom alleen even mensen respect wensen die meedoen aan de ramadan.
Dawast![]()
Tja ik weet het niet, in China zijn ze nog steeds helemaal gek van Titanicquote:Op maandag 15 juli 2013 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
SowiesoMijn kutgedrag is verleden tijd. Mijn psychoses zijn voorbij en alles.
[..]
Nu pas?? Damn.. Die waren 10 jaar geleden in bij Turken.
Heyquote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik kom alleen even mensen respect wensen die meedoen aan de ramadan.
Dawast![]()
Hou je het nog een beetje vol habiba, zo op je eerste dag?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Neeal paar uur duizelig en hoofdlijn
Ik zal eens een keer opletten als ik bij mn opperhoofden ben.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aski memnu moet je kijken.Hot and steamy.
Ga anders even liggen mopje.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Neeal paar uur duizelig en hoofdlijn
quote:
Wel redelijk, met jou? Geniet je van dit weer?quote:
Alle chickies wereldwijd zijn gek op hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
Wie kent deze Turkse serie nog?![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit. Ik ken m niet eensquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Best oké, ben van m'n werkgever af, maar dat had je misschien al meegekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel redelijk, met jou? Geniet je van dit weer?
Hij ziet er niet bepaald uit als de standaard Turk.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet meegekregen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Best oké, ben van m'n werkgever af, maar dat had je misschien al meegekregen
Verder niet echt, mij te warm, doe mij mij maar regen en een graadje of 15ik kan er weer eens niet mee omgaan
Nee man, niks mis met Algerijnse dialect. Verstond er niks van maar beter dan Egyptische. Die komt zo agressief overquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zal eens een keer opletten als ik bij mn opperhoofden ben.
@ ntm, ik weet, mijn moeder zegt dat het best wel mooi dialect is. Algerijnen schijnen echt lelijk te praten.
Turkse chicks... Swsquote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze zijn wel knap, maar dat is standaard in die series.
Ja, wat anders gevondenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, niet meegekregen.What happened? Heb je nu wel iets anders?
Oh, zo herkenbaar.Tot een graad of 22 vind ik prima. Daarboven is me te heet.
TOF! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wat anders gevondenecht blij, per 1 september beginnen enzuks!
Ja tot 22 vind ik ook wel te doen, alles wat daarboven komt moeten ze maar afschaffen
Serieus? Ik vind hem wel echt heel knap hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alle chickies wereldwijd zijn gek op hem.
Ik heb het nooit begrepen.
Waterquote:Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TOF! Gefeliciteerd.Daar moet op gedronken (geen bier of iets anders dat niet halal is) worden!
En nu dus lekker vakantie?
Die serie.. Ik ga even googlen, volgens mij is deze heel oud en heb ik ooit 2 afleveringen gezien.quote:
De eerste Turkse serie op Arabische TV volgens mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkaanse dialect is gewoon het beste. En dan met name die van tetouan, wij zeggen bijv ntina in plaats van nta.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef Djibril het volgende:
[..]
Nee man, niks mis met Algerijnse dialect. Verstond er niks van maar beter dan Egyptische. Die komt zo agressief over
IJskoud waterrrr,quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Water![]()
Nee, moet tot begin augustus, maar snel zatninja-edit gespot: Nee, ga nergens naartoe dit jaar, lekker op m'n luie reet zitten
Nee kloptquote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij ziet er niet bepaald uit als de standaard Turk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Marokkaanse dialect is gewoon het beste. En dan met name die van tetouan, wij zeggen bijv ntina in plaats van nta.
Beetje raar ditquote:Op maandag 15 juli 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee kloptMaar je hebt wel meer turken die er westers uit zien.
Nee echt niets aan. Zou er niet twee keer naar kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind hem wel echt heel knap hoor.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Marokkaanse dialect is gewoon het beste. En dan met name die van tetouan, wij zeggen bijv ntina in plaats van nta.
Ben nooit in Marokko geweest, augustus staat Marokko op de planning. Even Maghrebijnse bezoekenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wist dat je voelsprieten afgingen en je zou komen. Hihiquote:
Kan de foto niet openen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beetje raar ditTurken zijn een mengelmoes van alles en nog wat en DE standaard Turk bestaat dus niet
![]()
Is het dit trouwens :
[ afbeelding ]
Me too.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:12 schreef Che_ het volgende:
Je slaapt gewoon uren.. eindstand moet je nog 2 uur wachten.
Wie vind je dan wel knap bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee echt niets aan. Zou er niet twee keer naar kijken.
Het is gewoon blasfemie man.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist dat je voelsprieten afgingen en je zou komen. Hihi
Hoe is je eerste dag tot nu?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee echt niets aan. Zou er niet twee keer naar kijken.
Kan kloppen. Brad Pitt zou ik uitlachenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze noemen hem ook wel de Turkse Brad Pitt.
In de enige Turkse film die ik heb gezien (Fetih 1453) zaten er ook wel een paar ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee kloptMaar je hebt wel meer turken die er westers uit zien.
Moeilijkste bedoel jequote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daarom, Lahdja Suriyaquote:Op maandag 15 juli 2013 20:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Moeilijkste bedoel je![]()
Libische is echt alsof je allemaal Khadafis hoort
quote:
Ging goed tot zes uur, toen was ik echt niet meer goed.quote:
Sa7 Bint As-Souria hia daa2iman 3aziza 3alinaquote:
Ik heb niet eens honger nu..quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging goed tot zes uur, toen was ik echt niet meer goed.
Dan is het maar goed dat ik een beginner ben!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef AhmedJaret het volgende:
het ergste is de laatste 5 min want dan is de tafel volledig gedekt is de thee alvast ingeschonken en staat de harrira te dampen
6 pm is echt beginner modus..?
het lichaam went..quote:
2 is tegenwoordig hamza, really?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Sa7 Bint As-Souria hia daa2iman 3aziza 3alina
Same here. Rond zes uur had ik ook even honger, maar nu helemaal niet meer.quote:
Damnn. Die is knap.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]zonder moustache maar ik vind HEM echt onzettend bizar knap.
wauw Ambi is it true?Is it fo'real? zijn wij het met elkaar eens?!quote:
Ja, vandaag voor het eerst tho. komt door dorst denk ikquote:Op maandag 15 juli 2013 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Same here. Rond zes uur had ik ook even honger, maar nu helemaal niet meer.
Nee, valt best mee. Ik word er niet warm van.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je ogen zijn verbrand door de zon.
Ja. Echt. Damnz. Mag wel wat langer, hij lijkt klein..quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wauw Ambi is it true?Is it fo'real? zijn wij het met elkaar eens?!
Ja echt heel knap.
Verschilt het zoveel van het Syrische Ammiyah dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je het Jordaans accent wel eens gehoord?
Lijkt het meest op Fus7a.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, valt best mee. Ik word er niet warm van.
Blondquote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar val jij op? Zeker kaasjes, blond en alles?
Ik niet hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee schat, we hebben alleen moeite met het begrijpen van jouw smaak.
Ja er zit wel wat verschil tussen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verschilt het zoveel van het Syrische Ammiyah dan?
Aahjoh ieder zijn smaak.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee schat, we hebben alleen moeite met het begrijpen van jouw smaak.
Duh.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aahjoh ieder zijn smaak.
TS is ook knapper dan de jongen uit dat filmpje. He trigsy?
Tering. Ik weet niet wat het is, maar tegen jou kan ik gewoon niet gevat terug antwoorden. Haci mi sin nesin.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je van groot geschapen houdt.
Niets nieuws hoor. Ik kan dat ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tering. Ik weet niet wat het is, maar tegen jou kan ik gewoon niet gevat terug antwoorden. Haci mi sin nesin.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tering. Ik weet niet wat het is, maar tegen jou kan ik gewoon niet gevat terug antwoorden. Haci mi sin nesin.
In uitspraak ook?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Keek net even wat video's van het journaal, vind het wel mee vallen?
De eerste op Fokquote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niets nieuws hoor. Ik kan dat ook niet.
Wil je erover praten?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De eerste op FokDit is al de zoveelste keer.
Ander voorbeeld.quote:
Dit is zooooooooooooooooo geen Fushaquote:
Ik vind het qua uitspraak authentieker lijken. Er zit wat meer badawi inquote:Op maandag 15 juli 2013 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit is zooooooooooooooooo geen Fusha
Die gaat het langzaamst.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
one hour, one hour, I love you, one hour!
Spreek jij zelf wel fusha dan? dwz, kan je het?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind het qua uitspraak authentieker lijken. Er zit wat meer badawi in![]()
Maar in feite zou je hier nooit uit komen. Voor iedereen klinkt het anders.
Min of meer. Als ik met andere Arabieren praat gooi ik er wat Fusha bij om het Irakese accent te compenserenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Spreek jij zelf wel fusha dan? dwz, kan je het?
Ja die shako mako ben ik nog niet tegengekomen sa7bi, moet je vaker erin gooienquote:Op maandag 15 juli 2013 21:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Min of meer. Als ik met andere Arabieren praat gooi ik er wat Fusha bij om het Irakese accent te compenseren
Of mensen die dan gaan overdrijven om de indruk te wekken dat ze Fusha spreken.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Min of meer. Als ik met andere Arabieren praat gooi ik er wat Fusha bij om het Irakese accent te compenseren
Idzan, anta maghrebi?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja die shako mako ben ik nog niet tegengekomen sa7bi, moet je vaker erin gooien
Echtquote:Op maandag 15 juli 2013 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JFM mijn mama is falafel aan het maken. Zo met de hand alles.
Sirr a bledderquote:
Of tienerruil. WEDDEN dat je ouders je niet meer terug willen daarna?!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
EchtVraag of ze nog een kind wil adopteren, toevallig. Maar alleen voor vanavond/
Je ouders zullen janken van geluk. Tranen van een eenhoornquote:Op maandag 15 juli 2013 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of tienerruil. WEDDEN dat je ouders je niet meer terug willen daarna?!
Jouwe ook hoor, tut.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je ouders zullen janken van geluk. Tranen van een eenhoorn
Zo voel ik me dus met jullie gebrabbel.quote:
Falafel moet toch ook smaak intrekken of niet?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #949 waar borte eigenwijs is
Stil jij.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #949 waar borte eigenwijs is
Geen idee, vast wel. Het ruikt wel meteen fris in huis door die dingetjes.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Falafel moet toch ook smaak intrekken of niet?
Jullie praten alsof jullie een haartje in jullie mond hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jouwe ook hoor, tut.
[..]
Zo voel ik me dus met jullie gebrabbel.![]()
![]()
![]()
falafel is een van de weinige dingen die ik altijd, overal, no matter what, kan eten.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel. Het ruikt wel meteen fris in huis door die dingetjes.
Van de eckte-echte geleerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jullie praten alsof jullie een haartje in jullie mond hebben
Kom snel hier bij ons eten.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
falafel is een van de weinige dingen die ik altijd, overal, no matter what, kan eten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien als jij niet in friggin' verweggistan woondequote:
Waar woont ze? Misschien woon ik in de buurt.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien als jij niet in friggin' verweggistan woonde
Alsof jij niet in verweggistan woont gek.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien als jij niet in friggin' verweggistan woonde
Niet zeggen pls, wil geen stalkers meer.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar woont ze? Misschien woon ik in de buurt.
Zo dat zou wel echt leuk zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof jij niet in verweggistan woont gek.
Zaterdag komen we misschien.
[..]
Niet zeggen pls, wil geen stalkers meer.
En ik dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
innerlijk of uiterlijk?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo dat zou wel echt leuk zijn.![]()
Dan zie ik jou en **
Kunnen jullie genieten van mijn schoonheid.
Ahum.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo dat zou wel echt leuk zijn.![]()
Dan zie ik jou en **
Kunnen jullie genieten van mijn schoonheid.
Wat en jij?quote:
Amsterdamquote:Op maandag 15 juli 2013 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met je rasta-haar nu? Heb je al hét wondermiddel gevonden?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kom er aan schatje. Vanavond. Watch out als je een krullenbol ziet.
Ik heb de stad nog niet kunnen bezoeken. Heb even Andrelon krulcreme gebruikt, maar dat verzwaart mijn haar enormquote:Op maandag 15 juli 2013 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe is het met je rasta-haar nu? Heb je al hét wondermiddel gevonden?
John Frieda Frizz easequote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb de stad nog niet kunnen bezoeken. Heb even Andrelon krulcreme gebruikt, maar dat verzwaart mijn haar enorm![]()
Ga deze week naar De Tuinen
Helpt nietquote:
en die 1 minuut maskers van andrelonquote:Op maandag 15 juli 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helpt nietAlready done that shit.. Maar ging meer om dat ik zoveel klitten heb dat ik mijn haar niet kan kammen zonder een halve fles cremespoeling te gebruiken en bijna te janken
Werkt ook nietquote:Op maandag 15 juli 2013 21:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en die 1 minuut maskers van andrelon
Kruidvat cremespoeling gebruiken. Werkt altijd bij mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb de stad nog niet kunnen bezoeken. Heb even Andrelon krulcreme gebruikt, maar dat verzwaart mijn haar enorm![]()
Ga deze week naar De Tuinen
Oh, nee dat was mijn tipquote:Op maandag 15 juli 2013 21:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh ja...? Moet mijn haar toch wassen en alles?
Juistemquote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
falafel is een van de weinige dingen die ik altijd, overal, no matter what, kan eten.
Ik ben even aan het nadenken want ik had dezelfde issues..quote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werkt ook nietTegenwoordig doe ik mijn haar vast als ik ga slapen, dat helpt al wel iets tegen de klitten.
Heb ik toevallig nuquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kruidvat cremespoeling gebruiken. Werkt altijd bij mij.
(Geen krullen maar wel moeilijk onhandelbaar dat snel klit)
Oh. Maar dat kan dus nietquote:
Die in die grote witte fles?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik toevallig nuHelpt ook niet echt.
Heb je een linkje? Kan ik even naar de ingredienten kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
AMBI! spray-in conditioner van Wella! Kost wel bijna 20eu maargoed. Works like a charm
Gecen banyoda aglamis gibi oldum.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die in die grote witte fles?
İşin zor senin..
Trigger, doe niet:'( Zo erg is het niet.quote:
Die ketting ging te ver?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gecen banyoda aglamis gibi oldum.Had 2 dagen later nog last van het trekken aan mijn haar.
[..]
Trigger, doe niet:'( Zo erg is het niet.
Ik zie hier dat je 11 eu is.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Kan ik even naar de ingredienten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Heb je ooit advies gevraagd aan een (afro-) kapper?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gecen banyoda aglamis gibi oldum.Had 2 dagen later nog last van het trekken aan mijn haar.
[..]
Trigger, doe niet:'( Zo erg is het niet.
Nou.. Meer die krullen en haar onderkin.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie hier dat je 11 eu is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JFM! Je conditioner bevat champagne...
Afro's hebben stug haar, hun producten werken ook niet. Had een keer iets gevonden, was echt goed, maar het leek wel essek yalamis stylquote:Op maandag 15 juli 2013 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je ooit advies gevraagd aan een (afro-) kapper?En de gewone kapper vernaggelt het keer op keer.
![]()
Ik ging er vanuit dat dat juist overeen kwam?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou.. Meer die krullen en haar onderkin.
[..]JFM! Je conditioner bevat champagne...
[..]
Afro's hebben stug haar, hun producten werken ook niet. Had een keer iets gevonden, was echt goed, maar het leek wel essek yalamis stylEn de gewone kapper vernaggelt het keer op keer.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dat juist overeen kwam?
eh?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kam ook altijd onder de douche.Alleen laatste tijd niet meer ivm angst.
Putjesmonster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Putjesmonster.Ik kam nooit onder de douche. Duurt lang...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]Damn man. Schat me wat hoger in. Sinir etme.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier: http://www.saveonhaircare(...)-spray-150-ml/31422/
Ben altijd 20 min bezig met alles onder de douche.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kam nooit onder de douche. Duurt lang...
Wil je foto?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dat echt Ambi op de fotoooo?
[..]
Ben altijd 20 min bezig met alles onder de douche.
wat dacht jezelf dan, dat we aan het trollen warenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is dat echt Ambi op de fotoooo?
[..]
Ben altijd 20 min bezig met alles onder de douche.
Nee man, 12 minutenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
JONGENS KWARTIERTJE OJO THIS IS HAPPENIN'
Is ambi ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat dacht jezelf dan, dat we aan het trollen waren?
Ja en dan troll je me wee rzeker.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil je foto?Je wacht er al zolang op.
Jij.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat dacht jezelf dan, dat we aan het trollen waren?
Vraag het eens lief... Ik ben erg gevoelig voor lief vragenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en dan troll je me wee rzeker.
[..]
Jij.
Ana Bahibak Aktarquote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en dan troll je me wee rzeker.
[..]
Jij.
Volgens mij moet je eerst bidden en dan eten.quote:
Nee! Deze weet ik: vasten verbreken met dadel en wat melk en dan biddenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst bidden en dan eten.
Eşşek yalamış lol.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou.. Meer die krullen en haar onderkin.
[..]JFM! Je conditioner bevat champagne...
[..]
Afro's hebben stug haar, hun producten werken ook niet. Had een keer iets gevonden, was echt goed, maar het leek wel essek yalamis stylEn de gewone kapper vernaggelt het keer op keer.
Ik moet helemaal niks jaquote:Op maandag 15 juli 2013 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst bidden en dan eten.![]()
Weeeeeeeet je nog die keer Ambi, toen ik om een foto vroeg. Mag ik een foto zien van je hoofd?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het eens lief... Ik ben erg gevoelig voor lief vragen
Awhh. Moest hem twee keer lezen wel.quote:
Eerst je vasten breken, daarna bidden, daarna etenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst bidden en dan eten.![]()
Eet ze smakelijk alvast.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weeeeeeeet je nog die keer Ambi, toen ik om een foto vroeg. Mag ik een foto zien van je hoofd?En zie de TT.
[..]
Awhh. Moest hem twee keer lezen wel.Ik ga maar moedertje helpen met het eten en alles.
BYE ALLEMAAL, EETSMAKELIJK STRAKS.
Wacht wacht. Ik stuur. Je hebt lang gewachtquote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weeeeeeeet je nog die keer Ambi, toen ik om een foto vroeg. Mag ik een foto zien van je hoofd?En zie de TT.
[..]
Awhh. Moest hem twee keer lezen wel.Ik ga maar moedertje helpen met het eten en alles.
BYE ALLEMAAL, EETSMAKELIJK STRAKS.
Je wilt wel heel graag hequote:Op maandag 15 juli 2013 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wacht wacht. Ik stuur. Je hebt lang gewacht
Thanksquote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerst je vasten breken, daarna bidden, daarna eten
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee! Deze weet ik: vasten verbreken met dadel en wat melk en dan bidden
eg welquote:
Eerst vasten breken,dan eten,dan siesta dan biddenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerst je vasten breken, daarna bidden, daarna eten
Het gaat hier om hoe moslims het moeten doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:49 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Eerst vasten breken,dan eten,dan siesta dan bidden
ga maar iemand anders de les leren,nep-imaamquote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat hier om hoe moslims het moeten doen.
Al-Salah Gayrun Min Al Nawm
Ik heb al gegeten idd. Thanks for reminding.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Che_ het volgende:
eet smakelijk zometeen iedereen (die aan het vasten is)
Nee wat jij zei was logisch.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:51 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ga maar iemand anders de les leren,nep-imaam
Als je ooit de ochtend Adhaan had gehoord had je het niet van een nep-imaam als mij hoeven aan te nemen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:51 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ga maar iemand anders de les leren,nep-imaam
Jij moet snel eten man, je gaat rare dingen zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Bami-Powner het volgende:
binnen 5 minuten mag ik eten
[..]
wie is jij?
Ach, sommige salonmoslims zijn op hun teentjes getrapt als ze eerst moeten bidden voor het vasten.quote:
Hahahaha wat een knaller van een mop is dat zegquote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je ooit de ochtend Adhaan had gehoord had je het niet van een nep-imaam als mij hoeven aan te nemen.
Iedereen beleeft het zoals hij/zij wilquote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, sommige salonmoslims zijn op hun teentjes getrapt als ze eerst moeten bidden voor het vasten.
Bedankt voor het maken van mijn punt.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Hahahaha wat een knaller van een mop is dat zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zeker dat type jochie met baard en witte kleed en wit mutsjequote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, sommige salonmoslims zijn op hun teentjes getrapt als ze eerst moeten bidden voor het vasten.
je beseft toch dat dat sarcasme was?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van mijn punt.
Niemand moet mij de les leren,punt uitquote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt sterk van je Bami, om zo te beginnen, vlak voor je je vasten verbreekt.
Nou, hongerig in een discussie gaan met een randdebiel, is zeker niet hoe ik het wil beleven, dus ik ga maar even mij voorbereiden.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iedereen beleeft het zoals hij/zij wil
Yavrum diyen diline kurban.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, hongerig in een discussie gaan met een randdebiel, is zeker niet hoe ik het wil beleven, dus ik ga maar even mij voorbereiden.![]()
laterz yavrum
randdebielquote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, hongerig in een discussie gaan met een randdebiel, is zeker niet hoe ik het wil beleven, dus ik ga maar even mij voorbereiden.![]()
laterz yavrum
doe eens normaalquote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
randdebielhou die hongerige bek eens van je
Liefje, ga eens eten jij.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
randdebielhou die hongerige bek eens van je
Je moet ook langzaam opbouwenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kan niet zoveel eten in een keer hoor .
Ja, I guess.quote:
Ja joh, ik kan nooit zoveel in 1x eten.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet ook langzaam opbouwenJe eerste dag is een feit!
niet opgevallen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Bami-Powner het volgende:
ik wordt altijd chagrijnig als ik honger heb
ja ik ben klaar voor morgen!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet stoer doen nu, gegeten vol energie alles isabi tok?
Morgen ga je denken aan al die keren dat je chips at zonder erbij na te denken en water dronk alsof het normaal was.quote:
wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Bami-Powner het volgende:
ik wordt altijd chagrijnig als ik honger heb
ik blokkeer dat gewoonquote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Morgen ga je denken aan al die keren dat je chips at zonder erbij na te denken en water dronk alsof het normaal was.
Nee, maar het komt goed.
ja denk het wel, voel me iets beter wel.quote:
succes!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik blokkeer dat gewoonbedoel, is niet mn eerste keer en heb twee jaar terug in mn geboorteland gevast, met 45 graden alles buiten en dat ook overleefd
[..]
ja denk het wel, voel me iets beter wel.
Wat heb je gegetenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
succes!
nu bedtijd en drie keer eruit gaan om te pissen
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
succes!
nu bedtijd en drie keer eruit gaan om te pissen
Ja!Voor een 1e dag wel. Ik blijf ook wakker tot 3.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik suhuren moet of niet
Ja, is je eerste dag. Ik zou doen en veel drinken want wordt warm enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik suhuren moet of niet
Hmm.. vorig jaar nooit gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja!Voor een 1e dag wel. Ik blijf ook wakker tot 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |