Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Huh.. Welke series kijk jij?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:48 schreef tetouaribo het volgende:
Dir turkse series zijn gruwelijk! Eerwraak alles.
Nietwaar, alles duurt lang omdat je aan het wachten bent tot je je vasten mag verbreken.quote:
Zijn we nu weer vriendjes?quote:
Tunesische series zijn ookquote:Op maandag 15 juli 2013 19:48 schreef tetouaribo het volgende:
Dir turkse series zijn gruwelijk! Eerwraak alles.
Je kan beter Koreaanse series kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef Djibril het volgende:
Mexicaanse soaps zijn toch nu in bij het Arabische publiek?
Koreaans (oid) was toch de shit?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef Djibril het volgende:
Ik weet niet, als ik bij m'n opa en oma ben kijk ik half mee en dan zie ik echt harde dingen gebeuren.quote:
Sowiesoquote:Op maandag 15 juli 2013 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nietwaar, alles duurt lang omdat je aan het wachten bent tot je je vasten mag verbreken.
[..]
Zijn we nu weer vriendjes?
Nu pas?? Damn.. Die waren 10 jaar geleden in bij Turken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:51 schreef Djibril het volgende:
Aski memnu moet je kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik bij m'n opa en oma ben kijk ik half mee en dan zie ik echt harde dingen gebeuren.
@djibrill, ja mexicaanse serieus worden ook uitgezonden op de marokkaanse tv.
@ntm, tunesische serieus heb nooit van gehoort.
Als je schotel hebt, moet je keer maar kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik bij m'n opa en oma ben kijk ik half mee en dan zie ik echt harde dingen gebeuren.
@djibrill, ja mexicaanse serieus worden ook uitgezonden op de marokkaanse tv.
@ntm, tunesische serieus heb nooit van gehoort.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik kom alleen even mensen respect wensen die meedoen aan de ramadan.
Dawast![]()
Tja ik weet het niet, in China zijn ze nog steeds helemaal gek van Titanicquote:Op maandag 15 juli 2013 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
SowiesoMijn kutgedrag is verleden tijd. Mijn psychoses zijn voorbij en alles.
[..]
Nu pas?? Damn.. Die waren 10 jaar geleden in bij Turken.
Heyquote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik kom alleen even mensen respect wensen die meedoen aan de ramadan.
Dawast![]()
Hou je het nog een beetje vol habiba, zo op je eerste dag?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Neeal paar uur duizelig en hoofdlijn
Ik zal eens een keer opletten als ik bij mn opperhoofden ben.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aski memnu moet je kijken.Hot and steamy.
Ga anders even liggen mopje.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Neeal paar uur duizelig en hoofdlijn
quote:
Wel redelijk, met jou? Geniet je van dit weer?quote:
Alle chickies wereldwijd zijn gek op hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
Wie kent deze Turkse serie nog?![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit. Ik ken m niet eensquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Best oké, ben van m'n werkgever af, maar dat had je misschien al meegekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel redelijk, met jou? Geniet je van dit weer?
Hij ziet er niet bepaald uit als de standaard Turk.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet meegekregen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Best oké, ben van m'n werkgever af, maar dat had je misschien al meegekregen
Verder niet echt, mij te warm, doe mij mij maar regen en een graadje of 15ik kan er weer eens niet mee omgaan
Nee man, niks mis met Algerijnse dialect. Verstond er niks van maar beter dan Egyptische. Die komt zo agressief overquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zal eens een keer opletten als ik bij mn opperhoofden ben.
@ ntm, ik weet, mijn moeder zegt dat het best wel mooi dialect is. Algerijnen schijnen echt lelijk te praten.
Turkse chicks... Swsquote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze zijn wel knap, maar dat is standaard in die series.
Ja, wat anders gevondenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, niet meegekregen.What happened? Heb je nu wel iets anders?
Oh, zo herkenbaar.Tot een graad of 22 vind ik prima. Daarboven is me te heet.
TOF! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wat anders gevondenecht blij, per 1 september beginnen enzuks!
Ja tot 22 vind ik ook wel te doen, alles wat daarboven komt moeten ze maar afschaffen
Serieus? Ik vind hem wel echt heel knap hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alle chickies wereldwijd zijn gek op hem.
Ik heb het nooit begrepen.
Waterquote:Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TOF! Gefeliciteerd.Daar moet op gedronken (geen bier of iets anders dat niet halal is) worden!
En nu dus lekker vakantie?
Die serie.. Ik ga even googlen, volgens mij is deze heel oud en heb ik ooit 2 afleveringen gezien.quote:
De eerste Turkse serie op Arabische TV volgens mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkaanse dialect is gewoon het beste. En dan met name die van tetouan, wij zeggen bijv ntina in plaats van nta.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef Djibril het volgende:
[..]
Nee man, niks mis met Algerijnse dialect. Verstond er niks van maar beter dan Egyptische. Die komt zo agressief over
IJskoud waterrrr,quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Water![]()
Nee, moet tot begin augustus, maar snel zatninja-edit gespot: Nee, ga nergens naartoe dit jaar, lekker op m'n luie reet zitten
Nee kloptquote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij ziet er niet bepaald uit als de standaard Turk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Marokkaanse dialect is gewoon het beste. En dan met name die van tetouan, wij zeggen bijv ntina in plaats van nta.
Beetje raar ditquote:Op maandag 15 juli 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee kloptMaar je hebt wel meer turken die er westers uit zien.
Nee echt niets aan. Zou er niet twee keer naar kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind hem wel echt heel knap hoor.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Marokkaanse dialect is gewoon het beste. En dan met name die van tetouan, wij zeggen bijv ntina in plaats van nta.
Ben nooit in Marokko geweest, augustus staat Marokko op de planning. Even Maghrebijnse bezoekenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wist dat je voelsprieten afgingen en je zou komen. Hihiquote:
Kan de foto niet openen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beetje raar ditTurken zijn een mengelmoes van alles en nog wat en DE standaard Turk bestaat dus niet
![]()
Is het dit trouwens :
[ afbeelding ]
Me too.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:12 schreef Che_ het volgende:
Je slaapt gewoon uren.. eindstand moet je nog 2 uur wachten.
Wie vind je dan wel knap bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee echt niets aan. Zou er niet twee keer naar kijken.
Het is gewoon blasfemie man.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist dat je voelsprieten afgingen en je zou komen. Hihi
Hoe is je eerste dag tot nu?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee echt niets aan. Zou er niet twee keer naar kijken.
Kan kloppen. Brad Pitt zou ik uitlachenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ze noemen hem ook wel de Turkse Brad Pitt.
In de enige Turkse film die ik heb gezien (Fetih 1453) zaten er ook wel een paar ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee kloptMaar je hebt wel meer turken die er westers uit zien.
Moeilijkste bedoel jequote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daarom, Lahdja Suriyaquote:Op maandag 15 juli 2013 20:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Moeilijkste bedoel je![]()
Libische is echt alsof je allemaal Khadafis hoort
quote:
Ging goed tot zes uur, toen was ik echt niet meer goed.quote:
Sa7 Bint As-Souria hia daa2iman 3aziza 3alinaquote:
Ik heb niet eens honger nu..quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging goed tot zes uur, toen was ik echt niet meer goed.
Dan is het maar goed dat ik een beginner ben!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef AhmedJaret het volgende:
het ergste is de laatste 5 min want dan is de tafel volledig gedekt is de thee alvast ingeschonken en staat de harrira te dampen
6 pm is echt beginner modus..?
het lichaam went..quote:
2 is tegenwoordig hamza, really?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Sa7 Bint As-Souria hia daa2iman 3aziza 3alina
Same here. Rond zes uur had ik ook even honger, maar nu helemaal niet meer.quote:
Damnn. Die is knap.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]zonder moustache maar ik vind HEM echt onzettend bizar knap.
wauw Ambi is it true?Is it fo'real? zijn wij het met elkaar eens?!quote:
Ja, vandaag voor het eerst tho. komt door dorst denk ikquote:Op maandag 15 juli 2013 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Same here. Rond zes uur had ik ook even honger, maar nu helemaal niet meer.
Nee, valt best mee. Ik word er niet warm van.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je ogen zijn verbrand door de zon.
Ja. Echt. Damnz. Mag wel wat langer, hij lijkt klein..quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wauw Ambi is it true?Is it fo'real? zijn wij het met elkaar eens?!
Ja echt heel knap.
Verschilt het zoveel van het Syrische Ammiyah dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je het Jordaans accent wel eens gehoord?
Lijkt het meest op Fus7a.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, valt best mee. Ik word er niet warm van.
Blondquote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar val jij op? Zeker kaasjes, blond en alles?
Ik niet hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee schat, we hebben alleen moeite met het begrijpen van jouw smaak.
Ja er zit wel wat verschil tussen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verschilt het zoveel van het Syrische Ammiyah dan?
Aahjoh ieder zijn smaak.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee schat, we hebben alleen moeite met het begrijpen van jouw smaak.
Duh.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aahjoh ieder zijn smaak.
TS is ook knapper dan de jongen uit dat filmpje. He trigsy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |