Artikel 20quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, hallo moet ik jouw nu ook de definitie van de bebouwde kom of een weg uit gaan leggen?
Welke dan? Noem ze expliciet op welke van toepassing zijn, zo moeilijk is dat toch niet? Bordje met bebouwde kom? 50km? inhaalverbod? parkeerverbod? voetgangersverbied? milieuzone?quote:
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_17-07-2013quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Artikel 20
Binnen de bebouwde kom gelden de volgende maximumsnelheden:
a. voor [b][b][b][b][b][b][b][b]motorvoertuigen[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b] 50 km per uur;
b. voor [b][b][b][b][b][b][b][b]bromfietsen en gehandicaptenvoertuigen, uitgerust met een motor[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b]:
1. op het fietspad of het fiets/bromfietspad 30 km per uur;
2. op de rijbaan 45 km per uur;
c. [b][b][b][b][b][b][b][b]voor gehandicaptenvoertuigen, uitgerust met een motor, en snorfietsen[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b] als bedoeld in artikel 1, eerste lid, onderdeel e, subonderdeel d, van de wet op het trottoir of het voetpad 6 km per uur.
Waar staat een snelheidslimiet voor de fietser gemeld?
| 1 | [b] en [/b] |
Ik zal je de schaamte besparen hier een bron van te vragenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
Brammetje en Life2.0 kennen de verkeersregels niet.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nee, het is geen hobby van mij om
[ code verwijderd ]
te typen, de software die voor dit forum wordt gebruikt heeft weer eens een bug, een oude bug (paar maanden geleden) die even verdwenen was.
quote:weggebruikers: voetgangers, fietsers, bromfietsers, bestuurders van een gehandicaptenvoertuig, van een motorvoertuig of van een tram, ruiters, geleiders van rij- of trekdieren of vee en bestuurders van een bespannen of onbespannen wagen;
Leer jij het RVV nu maar eerst van buiten. Je zet jezelf compleet voor lul zo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik zal je de schaamte besparen hier een bron van te vragen
Zoiets kun je aanpassen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waar geeft de apv of welke avb de mogelijkheid wielrenners te verbieden?
Men ziet een fietser, en die houdt voldoende afstand van zijn voorligger, of laat onvoldoende ruimte.quote:Gedraginghoe werkt zoiets meneer de wegmisbruikersjurist, men ziet een fieters maar dit is geen fietser... immers hij gedraagt zich als... een kat
Moet een motor een inhaalverbod van vrachtwagen aanhouden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_17-07-2013
Enig idee wat weggebruikers zijn?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Moet een motor een inhaalverbod van vrachtwagen aanhouden?
Jij hebt geen rijbewijs hoop ik...
Van jou moest men wielrenners verbieden, ik zie graag juridische onderbouwing hoe je dit wilt gaan doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoiets kun je aanpassen.
[..]
Men ziet een fietser, en die houdt voldoende afstand van zijn voorligger, of laat onvoldoende ruimte.
Als jij niet zo zou volharden in het jouw gelijk willen halen, wat afstand zou nemen en rustig alles terug zou lezen dan zou jij de fout van jouw redenatie inzien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_17-07-2013
Enig idee wat weggebruikers zijn?
Waar schrijf ik dat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Van jou moest men wielrenners verbieden
Doe dat, de onzin die je hier uitkraamt is tergend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef betyar het volgende:
Maar goed,ik ga vrouw en kinderen effe lekker naar het strand.
Wie probeer je dat wijs te maken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Leer jij het RVV nu maar eerst van buiten. Je zet jezelf compleet voor lul zo.
Volgensmij wil betyar aangeven dat dat wel het geval is als er een dergelijk bord staat. Verder hou ik me buiten die discussie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Wokkel het volgende:
Zolang er geen snelheidsborden op fietspaden staan geldt er geen max snelheid voor fietsers.
Als er bord staat staat er een bord jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij wil betyar aangeven dat dat wel het geval is als er een dergelijk bord staat. Verder hou ik me buiten die discussie.
Hij is slim genoeg om het te begrijpen maar hij leest niet goed de reacties van anderen omdat hij per se zijn gelijk wil halen. Na de strandwandeling zal hij het wel inzien als hij alles nog eens terugleest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Doe dat, de onzin die je hier uitkraamt is tergend.
Vorge (2) pagina, immers er moest een apv wijzinigin komen die wielrenners verbood, waarom of hoe je dit wilt doen is mij een raadsel...quote:
Behoorlijk irrelevant zolang er nergens in Nederland een snelheidslimietbord staat langs het fietspad. Het betekent slechts dat de wegbeheerder de mogelijkheid heeft om een snelheidslimiet op te leggen, niet dat er een snelheidslimiet is wat hij volgens mij toch wel beweerde. Ik heb zeer sterk de indruk dat hij veronderstelde dat de snelheidslimiet-borden die langs de rijbaan staan ook voor het fietspad gelden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij wil betyar aangeven dat dat wel het geval is als er een dergelijk bord staat.
Of niet, want onderweg kwam hij weer een paar wielrenners voor (die hij over het hoofd zag, immers hij was al dichtbij het stand) waardoor hij schrok en weer nieuwe energie kreeg om nieuwe boze reacties te schijven over wielrennersquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij is slim genoeg om het te begrijpen maar hij leest niet goed de reacties van anderen omdat hij per se zijn gelijk willen halen. Na de strandwandeling zal hij het wel inzien als hij alles nog eens terugleest.
Daar schrijf ik niet dat ik wielrenners wil verbieden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vorge (2) pagina, immers er moest een apv wijzinigin komen die wielrenners verbood, waarom of hoe je dit wilt doen is mij een raadsel...
help even mee, ik kan mij heugen over een bepaalde tunnel waar geflitst? zou worden, op het fietspad misschien dat ik later even kan zoeken of iemand daar een boete heeft gekregen of dat aan is gevochtenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Behoorlijk irrelevant zolang er nergens in Nederland een snelheidslimietbord staat langs het fietspad. Het betekent slechts dat de wegbeheerder de mogelijkheid heeft om een snelheidslimiet op te leggen, niet dat er een snelheidslimiet is wat hij volgens mij toch wel beweerde. Ik heb zeer sterk de indruk dat hij veronderstelde dat de snelheidslimiet-borden die langs de rijbaan staan ook voor het fietspad gelden.
Dat klopt niet, inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Behoorlijk irrelevant zolang er nergens in Nederland een snelheidslimietbord staat langs het fietspad. Het betekent slechts dat de wegbeheerder de mogelijkheid heeft om een snelheidslimiet op te leggen, niet dat er een snelheidslimiet is wat hij volgens mij toch wel beweerde. Ik heb zeer sterk de indruk dat hij veronderstelde dat de snelheidslimiet-borden die langs de rijbaan staan ook voor het fietspad gelden.
Terwijl mij dat wel een goed begin lijkt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar schrijf ik niet dat ik wielrenners wil verbieden.
Nu u het zegt, er staan ook nog wel wat kampen in Polen vrij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl mij dat wel een goed begin lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |