quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Moet een motor een inhaalverbod van vrachtwagen aanhouden?
Jij hebt geen rijbewijs hoop ik...
Van jou moest men wielrenners verbieden, ik zie graag juridische onderbouwing hoe je dit wilt gaan doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoiets kun je aanpassen.
[..]
Men ziet een fietser, en die houdt voldoende afstand van zijn voorligger, of laat onvoldoende ruimte.
Als jij niet zo zou volharden in het jouw gelijk willen halen, wat afstand zou nemen en rustig alles terug zou lezen dan zou jij de fout van jouw redenatie inzien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_17-07-2013
Enig idee wat weggebruikers zijn?
Waar schrijf ik dat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Van jou moest men wielrenners verbieden
Doe dat, de onzin die je hier uitkraamt is tergend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef betyar het volgende:
Maar goed,ik ga vrouw en kinderen effe lekker naar het strand.
Wie probeer je dat wijs te maken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Leer jij het RVV nu maar eerst van buiten. Je zet jezelf compleet voor lul zo.
Volgensmij wil betyar aangeven dat dat wel het geval is als er een dergelijk bord staat. Verder hou ik me buiten die discussie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Wokkel het volgende:
Zolang er geen snelheidsborden op fietspaden staan geldt er geen max snelheid voor fietsers.
Als er bord staat staat er een bord jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij wil betyar aangeven dat dat wel het geval is als er een dergelijk bord staat. Verder hou ik me buiten die discussie.
Hij is slim genoeg om het te begrijpen maar hij leest niet goed de reacties van anderen omdat hij per se zijn gelijk wil halen. Na de strandwandeling zal hij het wel inzien als hij alles nog eens terugleest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Doe dat, de onzin die je hier uitkraamt is tergend.
Vorge (2) pagina, immers er moest een apv wijzinigin komen die wielrenners verbood, waarom of hoe je dit wilt doen is mij een raadsel...quote:
Behoorlijk irrelevant zolang er nergens in Nederland een snelheidslimietbord staat langs het fietspad. Het betekent slechts dat de wegbeheerder de mogelijkheid heeft om een snelheidslimiet op te leggen, niet dat er een snelheidslimiet is wat hij volgens mij toch wel beweerde. Ik heb zeer sterk de indruk dat hij veronderstelde dat de snelheidslimiet-borden die langs de rijbaan staan ook voor het fietspad gelden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij wil betyar aangeven dat dat wel het geval is als er een dergelijk bord staat.
Of niet, want onderweg kwam hij weer een paar wielrenners voor (die hij over het hoofd zag, immers hij was al dichtbij het stand) waardoor hij schrok en weer nieuwe energie kreeg om nieuwe boze reacties te schijven over wielrennersquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij is slim genoeg om het te begrijpen maar hij leest niet goed de reacties van anderen omdat hij per se zijn gelijk willen halen. Na de strandwandeling zal hij het wel inzien als hij alles nog eens terugleest.
Daar schrijf ik niet dat ik wielrenners wil verbieden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vorge (2) pagina, immers er moest een apv wijzinigin komen die wielrenners verbood, waarom of hoe je dit wilt doen is mij een raadsel...
help even mee, ik kan mij heugen over een bepaalde tunnel waar geflitst? zou worden, op het fietspad misschien dat ik later even kan zoeken of iemand daar een boete heeft gekregen of dat aan is gevochtenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Behoorlijk irrelevant zolang er nergens in Nederland een snelheidslimietbord staat langs het fietspad. Het betekent slechts dat de wegbeheerder de mogelijkheid heeft om een snelheidslimiet op te leggen, niet dat er een snelheidslimiet is wat hij volgens mij toch wel beweerde. Ik heb zeer sterk de indruk dat hij veronderstelde dat de snelheidslimiet-borden die langs de rijbaan staan ook voor het fietspad gelden.
Dat klopt niet, inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Behoorlijk irrelevant zolang er nergens in Nederland een snelheidslimietbord staat langs het fietspad. Het betekent slechts dat de wegbeheerder de mogelijkheid heeft om een snelheidslimiet op te leggen, niet dat er een snelheidslimiet is wat hij volgens mij toch wel beweerde. Ik heb zeer sterk de indruk dat hij veronderstelde dat de snelheidslimiet-borden die langs de rijbaan staan ook voor het fietspad gelden.
Terwijl mij dat wel een goed begin lijkt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar schrijf ik niet dat ik wielrenners wil verbieden.
Nu u het zegt, er staan ook nog wel wat kampen in Polen vrij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl mij dat wel een goed begin lijkt.
Volgens mij probeert hij de 'bebouwde kom' borden die je aantreft bij het binnenrijden van de bebouwde kom geldig te verklaren voor alle verkeer binnen die bebouwde kom.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgensmij wil betyar aangeven dat dat wel het geval is als er een dergelijk bord staat. Verder hou ik me buiten die discussie.
Wat schrijf je dan en wat bedoel je daarmeequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar schrijf ik niet dat ik wielrenners wil verbieden.
vandaag een moeder die naar links ging zonder kijken/richting aan te gevenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
Vanmiddag vanaf het terras weer een racende gek midden in de stad gespot die nog net de stoep op kon schieten omdat hij niet tijdig afremde voor een reguliere fietser.
Ik schrijf dat ik bepaalde gedragingen niet wil toelaten binnen specifiek afgebakende zones, zoals het verboden is om harden dan 130 te rijden op een autosnelweg, het verboden is te vliegeren in de buurt van een hoogspanningsleiding, en het verboden is met aangebroken flessen of blikken met alcoholische drank over straat te lopen in zekere stedelijke zones.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Wat schrijf je dan en wat bedoel je daarmee
Als je in een normaal tempo rijdt is zo'n fietsster helemaal geen probleem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vandaag een moeder die naar links ging zonder kijken/richting aan te geven
gelukkig ben ik geen 'reguliere' fietser anders was er een ongeluk
tot zover het nws
draai er niet zo om heen, om schaam je je?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik schrijf dat ik bepaalde gedragingen niet wil toelaten binnen specifiek afgebakende zones, zoals het verboden is om harden dan 130 te rijden op een autosnelweg, het verboden is te vliegeren in de buurt van een hoogspanningsleiding, en het verboden is met aangebroken flessen of blikken met alcoholische drank over straat te lopen in zekere stedelijke zones.
Het lijkt me aan de eerwaarde leden van de raad om een dergelijk idee in te vullen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
draai er niet zo om heen, om schaam je je?
zeg gewoon in zwart op wit wat je wilt en waarom en hoe je dit denkt te gaan doen.. Ik wil ook wel wat strafbaar stellen
Wat is "normaal"quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je in een normaal tempo rijdt is zo'n fietsster helemaal geen probleem.
Normaal wil zeggen dat je goed kunt anticiperen op het overige verkeer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Wat is "normaal"
Voor mij is 28 rustig, voor jou is dat -schijt in mn broek eng-
welke idee hebben we het dan overquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me aan de eerwaarde leden van de raad om een dergelijk idee in te vullen.
Dan is 15km/u al niet meer normaal voor de meeste fietsersquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal wil zeggen dat je goed kunt anticiperen op het overige verkeer.
Het gaat hier over wielrenners, maar kennelijk vind jij het moeilijk je tot het onderwerp te beperken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan is 15km/u al niet meer normaal voor de meeste fietsers
en welke is dat dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Het idee waar u foutief aan refereerde als 'wielrenners verbieden'.
Jij zegt:quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat hier over wielrenners, maar kennelijk vind jij het moeilijk je tot het onderwerp te beperken.
Beetje vreemd. Dus (bot gezegd) iemand die tegen een spookrijder aanrijdt heeft niet normaal gereden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Normaal wil zeggen dat je goed kunt anticiperen op het overige verkeer.
U lijkt het me eerder een beetje kwijt, u suggereerde eerder nog dat ik wielrenners zou willen verbieden, een uitspraak waar u nog steeds niet van bent teruggekomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en welke is dat dan?
je bent het zelf ook kwijt?
Dat is inderdaad 'bot gezegd'. Maar misschien moet ik nu komen met een vliegtuig dat neerstort: je verwacht het niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Beetje vreemd. Dus (bot gezegd) iemand die tegen een spookrijder aanrijdt heeft niet normaal gereden?
je zit een beetje vast, waren we niet al 2 pagina's voorbij dat punt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
U lijkt het me eerder een beetje kwijt, u suggereerde eerder nog dat ik wielrenners zou willen verbieden, een uitspraak waar u nog steeds van bent teruggekomen.
Ik vatte even samen wat jij zei.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad 'bot gezegd'. Maar misschien moet ik nu komen met een vliegtuig dat neerstort: je verwacht het niet.
De gemiddelde fietser kan prima anticiperen met zijn snelheid, evenals de gemiddelde automobilist, scooterrijder en bromfietser.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Jij zegt:
een normale snelheid is een waarbij je goed kunt anticiperen op het overige verkeer
een gemiddelde fietser rijd 17 kilometer per uur
een gemiddelde fietser kan met die snelheid NIET goed anticiperen op het verkeer
derhalve
is 17km/u niet een normale snelheid naar de disana standaard.
Dat jij biased bent naar wielrenners doet daar niets aan af.
Lijkt mij een prima aanname, het zou minimaal de suggestie wekken dat er niet op is gelet danwel adequaat actie is ondernomenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Beetje vreemd. Dus (bot gezegd) iemand die tegen een spookrijder aanrijdt heeft niet normaal gereden?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De gemiddelde fietser kan prima anticiperen met zijn snelheid, evenals de gemiddelde automobilist, scooterrijder en bromfietser.
Het zijn de racers die dit willens en wetens op het spel zetten.
Ik wilde 'de gedragingen'? Het is altijd belangrijk duidelijk te zijn waar je naar refereert.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je zit een beetje vast, waren we niet al 2 pagina's voorbij dat punt?
jij wou toen de gedragingen van wielrenners alsmede in groepen rijden
Ik heb geen idee, maar u kunt het me blijkbaar vertellen.quote:ik wil weten hoe en waarom
Welk 'clubje'? Nu haalt u alweer iets erbij dat u uit de lucht hebt gegrepen.quote:en dan zeg je dat een of ander clubje datmaar uit moet zoeken
Je eigen post, ga maar ergens anders trollen danquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wilde 'de gedragingen'? Het is altijd belangrijk duidelijk te zijn waar je naar refereert.
[..]
Ik heb geen idee, maar u kunt het me blijkbaar vertellen.
[..]
Welk 'clubje'? Nu haalt u alweer iets erbij dat u uit de lucht hebt gegrepen.
Ja en? Ik heb het over wielrenners. Het topic gaat over een fatale botsing met een wielrenner.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het gaat als 3 topics lang over de zeer matige rijvaardigheid van gemiddelde weggebruikers, daar is iedereen het al over eens
En wie had daar schuld? De vrouw of de wielrenner?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb het over wielrenners. Het topic gaat over een fatale botsing met een wielrenner.
Van uw hele post was geen chocolade te maken, en dan verwijt u mij te 'trollen'.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je eigen post, ga maar ergens anders trollen dan
Oh werkelijk. Ik noem slechts dat er een wielrenner bij is betrokken. Zoals zo vaak, hetgeen de reden is dat Nederland boos begint te worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En wie had daar schuld? De vrouw of de wielrenner?
En wie geef jij de schuld?
Exact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |