nooit las van gehad, heb er toch 3 jaar lang geredenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:59 schreef picodealion het volgende:
Zelfde op de A12 rond Veenendaal en Ede. Kilometers lang precies een naad op mijn rijvlak.
Gewoon preventief altijd op de linkerbaan hangenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:01 schreef picodealion het volgende:
Haha las.
http://goo.gl/maps/jacF9
Hier rijd ik er nog wel links van, maar er zijn ook stukken waar de naad net 10 cm meer naar links zit, dan rijd ik liever op het midden van de rijstrook.
Sja chikie op een brommert geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef Anne het volgende:
Het voelde alsof ik daarstraks weer mijn AVD-examen aflegde.
Bijna de gehele weg (20 km) binnendoor van huis naar de notaris een politiebrommert achter mij gehad.
Wel mooi baksteensgewijs gereden en toen ie afsloeg zwaaide ie nog even.
En ik heb mij braaf gehouden.
quote:
De afgelopen 3 dagen alleen maar ongelukken met vrachtwagens op de snelweg, weg met die dingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)den.htm#.Uef2vVrCQej
Erg sneu voor het jochie overigens.
Nog even en de dijken zijn afgesloten voor motoren, want daar gaat het wel weer naar toe Nederland kennende.
Sja waarschijnlijk is het geen apart fietspad, en mag je er als motorrijder gewoon gebruik van maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er zijn daar bij Ochten van die wegversmallingen op de dijk gemaakt waarbij het de bedoeling is dat de fietsers er buiten omheen rijden en het snelverkeer er door.
Ik kan me allerlei dingen voorstellen die daar met 2 fietsers en een motor ongewild fout kunnen gaan.
ik denk eerder dat het fietsstrookje niet breed genoeg is voor 2 fietsers naast elkaar en 1 van de 2 zonder op of om te kijken aan de verkeerde kant van de scheiding is gaan rijdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja waarschijnlijk is het geen apart fietspad, en mag je er als motorrijder gewoon gebruik van maken.
Bron, Koos Spee
ik denk eerder dat het fietsstrookje niet breed genoeg is voor 2 fietsers naast elkaar en 1 van de 2 zonder op of om te kijken aan de verkeerde kant van de scheiding is gaan rijdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja waarschijnlijk is het geen apart fietspad, en mag je er als motorrijder gewoon gebruik van maken.
Bron, Koos Spee
Hoeft niet hard te gaan om daar beneden te komen volgens mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:36 schreef Anne het volgende:
Gezien de ligging van de motor denk ik ook niet dat de motorrijder zich erg aan de snelheidslimiet hield. Nu hoeft dat van mij ook niet en waarschijnlijk zou ik dat zelf ook niet hebben gedaan, maar wel als je wegversmallingen en fietsers tegen komt. Het lijkt mij dat je dan wat rustiger aan doet.
[ afbeelding ]
Maargoed.. ka-lote blijft het toch. Voor beide partijen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |